دانگ فنگ واریور M20 در چین لو رفت قطعات خودرو | dongfengblog

در مورد طراحی داخل اتاق هم اوضاع بر همین منوال است و متصدیان سعی داشته‌اند تا نمایی کاملا به‌روز و مطابق با سلایق خریداران امروزی برای کابین دانگ فنگ T5 به وجود بیاورند. در این بین نمایشگر عمودی داشبورد با اندازه بزرگ پیش از هر چیز دیگری جلب توجه می‌کند و درواقع سعی دارد تا جنبه‌های تکنولوژیک این خودرو را به رخ تماشاچیان بکشد. همچنین سبک طراحی کلیدهای زیر نمایشگر نیز به نحوی است که انسان را به یاد کابین هواپیما می‌اندازد. استفاده از دسته‌دنده اصطلاحا خلبانی، نمایشگر دیجیتال پشت فرمان، غربیلک فرمان خوش‌فرم با طرح نسبتا اسپرت و طراحی زیبای رودری‌ها هم از دیگر نکات مثبت نمای داخلی محصول جدید خودروسازی فردا به شمار می‌روند. در نمای بغل به صورت کاملاً منطقی و متعادل از یک خط شانه‌ای به‌علاوه حجم پردازی‌های منطقی دیگر استفاده شده که در خوش‌تراش‌تر به نظر رسیدن پروفیل جانبی این شاسی بلند چینی تاثیر مطلوبی از خود بر جای گذاشته‌اند. استفاده از رنگ کرومی در تزیین فریم پنجره‌ها و همچنین ستون سی مشکی رنگ که حالتی پیوسته با شیشه عقب را در ذهن به وجود می‌آورد نیز باعث مجلل‌تر به نظر رسیدن نمای بغل محصول جدید گروه خودروسازی فردا شده است.

معرفی کمپانی

عملکرد مجله خبری ماشین دنگ فنگ تعلیق به نحوی است که پایداری اتاق را تا حد امکان تضمین می‌کند و در رانندگی‌های عادی، هندلینگ قابل قبولی را به نمایش می‌گذارد. از لحاظ کیفیت سواری باید گفت که سواری دانگ فنگ تی ۵ خیلی نرم نیست اما جلوی ورود ضربات به کابین تا حد امکان گرفته شده است و سیستم تعلیق می‌تواند آسایش نسبی برای سرنشینان به وجود آورد. دانگ فنگ پس از شروع تحریم‌های بین‌المللی ایران و قطع رابطه شرکت‌های بزرگ خودروسازی به عنوان شریک تجاری سایپا دیزل در فروش کامیون‌ها وارد ایران شد.

http://dr-architecture.ir

حداکثر گشتاور این پیشرانه در ۱۸۰۰ تا ۴۰۰۰ دور در دقیقه قابل بهره برداری است و این توان به وسیله جعبه دنده اتوماتیک CVT به چرخ های جلو منتقل می شود. این پیشرانه دارای استاندارد آلایندگی یورو ۵ است و مصرف سوخت بهینه و ترکیبی آن به ترتیب ۵٫۴ و ۷٫۵ لیتر به ازای هر ۱۰۰ کیلومتر اعلام می شود. به هر صورت باید منتظر ماند و دید که فردا موتور چه پیشرانه‌ای را برای دانگ فنگ تی ۵ در نظر می‌گیرد و این خودرو را با چه سطحی از آپشن ها و از همه مهم‌تر، در چه رده قیمتی به دست مشتریان ایرانی می‌رساند. در صورت بهره‌مندی از قیمت منطقی و امکانات مناسب، قطعا این محصول جذاب می‌تواند گزینه مناسبی برای مشتریان ایرانی باشد و فروش مطلوبی را تجربه کند. به گزارش ساناپرس، شرکت ایران خودرو به صورت رسمی اعلام کرد برنامه واردات 4500 دستگاه خودرو در نوع سدان و از برند همکار قدیمی یعنی دانگ فنگ را در دستور کار قرار داده است و خودرو ها در کلاس … شرکت ایران خودرو به صورت رسمی اعلام کرد برنامه واردات 4500 دستگاه خودرو در نوع سدان و از برند همکار قدیمی یعنی دانگ فنگ را در دستور کار قرار داده است و خودروها در کلاس D سدان خواهند بود.

لاماری ایما مشکی صفر خشک سال 1401

در روزهای گذشته بود که شایعه شد سدان سایز C دانگ فنگ یعنی یی ژوآن (یی شوئن) توسط ایران خودرو به بازار ایران خواهد آمد. خودرویی که نسخه فیس لیفت آن به تازگی معرفی شده و یک سدان با ویژگی های … دانگ فنگاز چهار خودروساز بزرگ چین، تولید کننده خودروهای سواری، اتوبوس، خودروهای تجاری و قطعات خودرو پیش از این با خودروهای تجاری آن در ایران آشنا بوده ایم، اینک با محصولات سواری توسط ایران خودرو وارد کشور می شوند. این پیشرانه از نوع ۱٫۵ لیتری توربو است و ۱۴۷ تا ۱۵۰ اسب بخار را با گشتاور ۲۲۰ نیوتن متر تولید می کند.

مشخصات فنی بدنه

H30 Cross نسخه ی هاچ بک از خودروی S30 ( در ایران وجود ندارد ) میباشد که ادامه مطلب… همین چند ماه قبل بود که فردا موتورز، شاسی بلند چینی دانگ فنگ T5 را تحت نام فردا T5 به بازار خودرو فرستاد. حالا هم آرین پارس موتور قصد دارد نسخه جدید این اس یو وی را با تغییر نام و تحت برند لاماری به بازار عرضه کند. تصاویر جدید شاسی بلند دانگ فنگ ix5 که توسط گروه بهمن در ایران مونتاژ می شود، منتشر شد. دانگ فنگ تی ۵ نخستین مرتبه در نمایشگاه خودرو پکن ۲۰۱۸ به نمایش درآمد و از تابستان همان سال فروش نسخه نهایی آن آغاز شد.

  • به گزارش بازارخودرو و به نقل از اسب بخار، تست های فنی «دانگ فنگ ix5» با دو دستگاه در کشور در حال برگزاری است.
  • جدیدترین خودروی مونتاژی گروه بهمن به‌عنوان یک خودروی اس یو وی کوپه با ابعاد ویژه شناخته می‌شود.
  • به تازگی تصاویر بدون استتار شاسی بلند واریور M20 منتشر شده است که با تصویر تبلیغاتی منتشرشده در مه ۲۰۲۲ همخوانی دارد.
  • اولاً، این امکان را به شما می‌دهد تا اتومبیل‌هایی با انواع بدنه‌های مختلف از جمله وانت، واگنی، مینی‌ون، و غیره ساخته شوند.

توسط Zhu Yanfeng

Zhu Yanfeng