خرید و فروش و قیمت خودرو دانگ فنگ در تهران دیوار | dongfengblog

به طور کل می توان گفت گلور 580 توان فنی قابل قبولی دارد و با توجه به اینکه هنوز وارد کشور نشده است امکان اظهار نظر درباره نقاط ضعف و قوت این خودرو را نداریم. اما با توجه به سابقه فروش اقساطی خودروهای چینی می‌توان تا حدودی استقبال عامه مردم را برای خرید این خودروی شهری پیش‌بینی کرد. در زمان ورود به داخل کابینت دانگ فنگ گلوری 580 متوجه پیچیدگی‌های خاص یا دکمه‌های متعدد و خارج از شمارش نمی‌شویم.

دانگ فنگ،H30CROSS مدل 96

دانگفنگ موتور که در سال ۲۰۱۲ بیش از ۲٫۷۶ میلیون دستگاه خودرو تولید کرده‌است، هم‌اکنون به‌همراه شرکت‌های چانگان موتورز، گروه فاو و سایک موتور، به‌عنوان ۴خودروساز بزرگ چین شناخته می‌شوند. منگشی M-Terrain تولیدی در سال 2023 راهی بازار چین خواهد شد و دانگ فنگ انتظار فروش ماهانه 4000 دستگاه را دارد. شاسی بلند M-Terrain در بدنه ای معمولی برای یک شاسی بلند ساخته شده است. M-Terrain S همانطور که به نظر می رسد “نسخه کوپه” مدل قدیمی نیست، بلکه یک وانت است. البته در این نسخه از پلتفرم محموله‌ای حس کمی وجود دارد، اما احتمالاً مدل تولیدی کاربردی تر خواهد بود. دانگ فنگ T5 ایوو در حال حاضر به پیشرانه ۱.۵ لیتری توربو شارژ مجهز است که قادر است قدرتی معادل ۱۹۷ اسب بخار با گشتاور ۲۸۵ نیوتن متر تولید کند.

مشخصات فنی موتور

این مجموعه با جعبه دنده 7 سرعته دی سی تی در ارتباط با محور مجله خبری ماشین دنگ فنگ هماهنگ می شود. طرح جذاب دیفیوزر جلو به همراه الگوی مدرن سطح داخل جلوپنجره نیز از دیگر ویژگی‌های دلنشین نمای روبروی فردا تی ۵ به شمار می‌روند. خودروی صفر از بازار آزاد تهیه شده و با تسهیلات ویژه در اختیار مشتریان قرار می‌گیرد. معیار ما قیمت روز بازار آزاد بوده و قیمت کارخانه ملاک محاسبه اقساط نیست.

http://dr-architecture.ir

خرید و فروش ماشین هم برای خریدار آن و هم برای فروشنده آن با دردسرهای زیادی روبرو است. خریدار همیشه دغدغه‌اش این است که یک ماشین سالم بخرد، فروشنده نیز می‌خواهد خودروی خود را به بالاترین قیمت ممکن بفروش برساند. همین امر و عدم شناخت آنها از یکدیگر، آنها را با چالش‌های زیادی برای اعتماد کردن و انجام معامله روبرو می‌کند. طرف سومی که فضایی امن، شفاف و مطمئن برای خرید و فروش خودروی شما فراهم می‌کند. وب سایت خودرو با هدف اطلاع رسانی در حوزه خودرو در آذر 92 فعالیت خود را آغاز نموده است. سعی بر آن بوده که مرجعی برای اطلاعات و مشخصات فنی خودروهای داخل ایران باشیم و بتوانیم به صورت تخصصی مقایسه، قیمت، تست و بررسی خودرو‌ها را انجام بدهیم.

  • ایران خودرو با گروه دانگ فنگ و برند آئولوس، تصمیم دارد دانگ فنگ آئولوس یی شوئن را مونتاژ و به بازار ایران عرضه کند.
  • به همین دلیل مشخص شد که شاسی تقریباً کاملاً قابل کنترل بوده و چرخ های عقب را می توان برای کاهش شعاع چرخش چرخاند و به همین دلیل حالت حرکت مورب مانند خرچنگ خواهد داشت.
  • دانگ فنگ هائوجی از منظر ابعاد برابر با 4720 میلیمتر در طول، 1910 میلیمتر در عرض و 1702 میلیمتر در ارتفاع توسعه یافته است.
  • در عین حال جایگیری کلیدهای مختلف مانند فلاشر و کلیدهای مربوط به سیستم تهویه هم چندان مناسب نیست و راننده برای دسترسی به آنها به مشکل برمی‌خورد.
دانگ فنگ پالاسو،همان نیسان ترا است که به صورت همکاری جوینت ونچر دانگ فنگ و نیسان،ساخته می شود. – به نقل از خبرآنلاین، بازار ایران دوباره مهمان جدیدی از چین دارد.مهمانی که در سگمنت SUV … دانگ فنگ منگشی به اندازه سایبرتراک آینده‌نگرانه به نظر نمی‌رسد، اما برای برخی، طراحی آشناتر آن‌ها یک مزیت محسوب می‌شود. طراحی اشاره‌ای به قابلیت فوق‌العاده آفرود دارد و منگشی واقعاً چیزی برای ارائه به کاوشگران خارج از جاده دارد. این خودروها از فناوری آفرود هوشمند M ATS با 9 حالت رانندگی استفاده خواهند کرد. در صورت لزوم سیستم تعلیق بادی فاصله زمین را 105 میلی متر افزایش می دهد.

توسط Zhu Yanfeng

Zhu Yanfeng