دانگ فنگ با منگشی ام-ترین همه را غافلگیر کرد! انتقام چینی از پیشرانه های 1 5 لیتری! +عکس | dongfengblog

ماشین چون باتری با آمپرساعت بالا نیاز ندارد و یک باتری ۵۵ یا ۶۰ آمپرساعت برای آن مناسب است لذا قیمت باتری دانگ فنگ اچ سی کراس نسبت به دیگر خودروهای موجود در ایران چندان بالا نیست. همان طور که اشاره کردیم، دانگ فنگ اچ سی کراس از موتور معروف TU5 که به واسطه حضورش روی پژو ۲۰۶ تیپ ۵، ایرانیان سال‌هاست آن را می‌شناسند استفاده می‌کند. این موتور ۴ سیلندر ۱.۶ لیتری ۱۶ سوپاپ با ۱۰۵ اسب بخار نیرو و ۱۴۲ نیوتن متر گشتاور خود موتور ضعیفی نیست، ولی برای خودرویی در این رده قیمتی، استفاده از یک موتور قدیمی اتفاق خیلی خوبی نیست.

دانگ فنگ، H30 Cross، دانگ فنگ H30 کراس مدل 1397 سالم خونگی علت کار کرده کم محل کار بامنزل یکی هست تخفیف فقط بپایی قر … دانگ فنگ، H30 Cross، 2 لکه رنگ کاپوت و گلگیر جلو فنی در حد ماشین کم کارکرد واقعی تمام سرویسها انجام شده نمایندگی مرکزی … نوین باتری، یکی از بزرگترین مراکز پخش باتری خودرو در شرق کشور، برترین نمایندگی باتری مناسب در مشهد آماده ارائه بهترین باتری با طول عمر بالا و استاندارد خودرو شما می باشد تا هیچ آسیبی به سیستم برق خودرو شما وارد نشود. بدین ترتیب اچ30 کراس در ایران به یک محصول نسبتا پرفروش بدل شده و رفته رفته همچون سایر تولیدات ایران خودرو نظیر پژو ۴۰۵ و ۲۰۶ در حال تبدیل شدن به یار همیشگی و دائمی بازار ایران است. خیر ، رسالت ما خرید و فروش خودرو صفر می‌باشد و در زمینه خودرو کار کرده خدماتی ارائه نمی‌دهیم. قسمت پشتی دانگ فنگ H30 طراحی ساده‌ای دارد و تنها چیزی که نظر را جلب می‌کند، چراغ‌های بزرگ و عجیب این خودرو است.

کارشناسی خودروهای سنگین

جعبه‌دنده‌های عرضه شده روی اس‌ایکس۶ شامل یک گونهٔ ۵ دندهٔ دستی و یک گونهٔ سی‌وی‌تی هستند. در سال‌های ۲۰۱۶ و ۲۰۱۷ یک مدل جایگزین با نام ایکس۶ برای این مدا عرضه شد که تولید آن با توجه به آمار فروش ضعیف، در سال ۲۰۱۷ متوقف شد. پرداخت کنند و مابقی وجه را پس از صدور دعوتنامه پرداخت خواهد شد. سود مشارکت و انصراف به ترتیب برابر ۲۰ و ۱۸ درصد در نظر گرفته شده و رنگ‌های سفید، مشکی، نقره‌ای، خاکستری، آبی رویال، نارنجی و قرمز متالیک در این شرایط فروش ارائه شده است. متقاضیان جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به وب سایت ایران خودرو یا نمایندگی‌های مجاز آن در سراسر کشور مراجعه فرمایند.

http://dr-architecture.ir

مجله خبری ماشین دنگ فنگ30 کراس را بر خلاف اسمش نمی‌توان یک خودرو کراس اوور دانست؛ این خودرو در اصل یک هاچبک با طول دماغه کشیده است که بواسطه حقه‌های ظاهری، نمای شبه کراس اوور بدان اهدا شده است. سند خودرو به نام خریدار است ولی برای واگذاری به غیر ابتدا باید از رهن شرکت خارج شود در نتیجه در صورت تسویه تسهیلات دریافتی با سپندخودرو امکان فروش آن را خواهید داشت. غربیلک فرمان با دکمه‌های کنترلی روی آن و طرح سه شاخه خوش‌دست و زیباست. پنل پشت فرمان دارای طراحی ساده و قدیمی می‌باشد و اصلاً حس اسپرت بودن نمی‌دهد. نکته دیگر هم این‌که کابین این خودرو، ظرفیت گنجاندن 4 سرنشین با قد متوسط را دارد. با استفاده از ابزار هزینه تعمیرات به قیمت قطعات و اجرت تعویض آنها برای همه خودروها دسترسی خواهید داشت.

  • همین امر و عدم شناخت آنها از یکدیگر، آنها را با چالش‌های زیادی برای اعتماد کردن و انجام معامله روبرو می‌کند.
  • یکی اینکه برخی همیشه اصرار به خرید باتری با بالاترین آمپرساعت ممکن را دارند و مدعی هستند که هرچه آمپرساعت بالاتر باشد هم برق بهتری دارد هم عمر بیشتری.
  • از نمای جانبی ارتفاع بلند خودرو بیشتر دیده می‌شود که البته دلیل کراس نامیدن خودرو هم همین شکل طراحی آن است.

دانگ فنگ H30 کراس؛ یکی از محصولات این خودروسازی چینی است که اولین بار در سال 2010 رونمایی شد. پس از عقد قرارداد همکاری بین ایران خودرو و دانگ فنگ در زمستان سال 94 مونتاژ این خودرو در کشور آغاز شد. این خودرو با تبلیغات فراوانی که توسط ایران خودرو انجام شد، توانست به محبوبیت بالایی برسد و به سرعت فروش برود. همراه مکانیک در تمام این سال‌ها، برای محقق کردن شعار خود، تلاش کرده است تا در تمام مراحل خرید و فروش خودرو، ازجمله کارشناسی خودرو و کمک‌ به محاسبه قیمت روز خودرو کارکرده، در کنار شما باشد. با نصب اپلیکیشن همراه مکانیک، یک دستیار متخصص خودرویی داشته باشید و از خدمات متنوع این شرکت بهره‌مند شوید.

اچ سی کراس مدل 97 اقساطی تحویل فوری

توسط Zhu Yanfeng

Zhu Yanfeng