اسکیپ روم ترسناک، راهی برای فرار از یک روز کسل کننده! خبرآنلاین | allescape

لذا اگر دوست دارید ساعات مهیجی را به همراه دوستان و آشنایان و اعضاء خانواده سپری کنید، بازی اتاق فرار را توصیه می‌کنیم. اتاق فرار زار، یکی از بهترین اتاق‌ های فرار تهران است که جوایز متعددی را هم از آن خود کرده است. داستان این اتاق فرار، روایتگر مراسمی واقعی در جنوب ایران است که تحت عنوان مراسم زار برپا می‌شود. تقریبا هیچ‌کس غیر از خود جنوبی‌ها حق شرکت در این مراسم را ندارند و فقط گاهی اوقات به‌صورت نمادین این مراسم را برای گردشگران اجرا می‌کنند. اگر شما نیز، عاشق اتاف فرار هستید و میخواهید لیست بهترین و ترسناک ترین اتاق فرار در تهران را مشاهده کنید، در این مقاله همراه ما باشید. در ماههای گذشته متاسفانه تعداد زیادی از بازیگران اتاق‌ فرارهای ترسناک دچار اسیب جدی از سمت بازیکنان شده اند.

اتاق فرار رخ دیوانه

در واقع شما بخشی از هزینه را به صورت پیش پرداخت آنلاین و باقی هزینه را در محل بازی پرداخت می‌کنید. زمان بندی سانسها از پیش تعریف شده و فشرده هست و ما قادر به تغییر آن نیستیم. بنابراین هرچقدر دیر برسید از تایم بازیتون کم میشه و زمان از دست میدید. سانس مورد نظر برای شما رزرو میشه و ایمیل و پیامک تایید هم برای شما ارسال میشه.

در این بازی شرکت کنندگان باید معماهای مختلفی را حل اسکیپ روم ترسناک کرج می‌کردند. از شهریور سال ۱۳۹۴ تیمی از افرادی که قصد تاسیس اتاق فرار در ایران را داشتند، با مسئولین مربوطه مذاکرات مختلفی کردند. آنها نهایتا موفق شدند که در اوایل سال ۱۳۹۵، اولین اتاق فرار را در ایران افتتاح کنند.

  • به عنوان مثال، اگر اتاق به جز چند مکان با نور مناسب، تاریک می باشد، باید بر روی قسمت‌های روشن‌تر تمرکز اصلی شما باشد.
  • ۹۰ درصد سختی دارد و حتماً رنج سنی باید بالای ۱۸ سال باشد.
  • در این بازی ۹۰ دقیقه فرصت دارید تا بتوانید معمای بازی را حل کنید.
  • مجموعه اسکیپ روم دات آی آر یکی از بزرگ‌ترین مراکز ارائه بازی‌های اتاق فرار در سطح کشور است و در تهران، کرج، اصفهان و اهواز، شعبه دارد.
  • به همین خاطر داشتن کفش‌های راحتی و پوشیدن لباس‌های باز و راحت یک ضرورت محسوب می‌شود.

شما نیز به عنوان یکی از ساکنین شهر قم ممکن است به یک اتاق فرار ترسناک خوب در شهر خود نیاز پیدا کنید اما محدودیت های شهری و البته کمبود زمان امکان پیدا کردن آن را از شما گرفته باشد. به همین علت است که ما در این صفحه قصد داریم تا به ساکنین شهر قم برای پیدا کردن اتاق فرار ترسناک مد نظر خود کمک کنیم تا به راحتی دسترسی به هر چیزی برای شما در این شهر آسان گردد. این صفحه برای تمامی ساکنین شهر اتاق فرار ترسناک آماده شده است و لیستی از بهترین اتاق فرار ترسناک های این شهر را در خود جای داده است. پس دیگر نیاز نیست برای یافتن یک اتاق فرار ترسناک خوب در قم به گشت و گذار بپردازید. این صفحه را از دست ندهید و به راحتی انواع خدمات مورد نیاز خود در قم پیا نمایید.

اتاق فرار لوکو

در این مطلب از بلاگ لست سکند قصد داریم تا بهترین و ترسناک ترین اتاق فرارهای تهران را به شما معرفی کنیم. اگر شما هم به‌دنبال اتاق فرار ترسناک و هیجان‌انگیز می‌گردید، در ادامه با ما همراه باشید. اتاق فرار کابوس از جمله بهترین انواع اتاق فرار در ایران است.

اسکیپ روم ترسناک، راهی برای فرار از یک روز کسل کننده! خبرآنلاین | allescape

توسط Zhu Yanfeng

Zhu Yanfeng