تعمیر گیربکس دانگ فنگ به صورت ‍100% تضمینی الو گیربکس | dongfengblog

نمایشگاه، نمایندگی فروش و خدمات پس از فروش ایران خودرو جیحون با مدیریت آقای علی گلرخان و دارابودن فضایی بزرگ و پرسنلی با تجربه یکی از بهترین مراکز در غرب تهران است. این نمایندگی با مدیریت آقای اسمعیل کاوه و داشتن کادری مجرب یکی از بهترین نمایندگی ها و مراکز خدمات پس از فروش ایران خودرو در شرق تهران است. درصورتی‌که این کار توسط یک تکنسین و فرد متخصص انجام نگردد، به طبع در درازمدت موجب مشکلاتی برای کاربر و صاحب خودرو خواهد شد. ساخت ریموت بی‌کیفیت و استفاده از روش‌های غیرمعمول، می‌تواند سبب آسیب به خودرو و سیستم برق آن شود.

تعمیر گیربکس اتوماتیک خودروهای چینی

در تمامی تعمیرگاه های معرفی شده در این صفحه خدمات تعمیرات و تعویض قطعات دانگ فنگ با استفاده از قطعات اصل و اورجینال انجام میشود و شما میتوانید از کیفیت بالای خدنومات ماشین تان را به این مراکز بسپارید. H30 کراس هاچبک کامپکت محصول شرکت دانگ فنگ است که در سال ۲۰۱۰ در نمایشگاه خودرو پکن از آن رونمایی شد و در سال ۲۰۱۶ ایران خودرو آن را مونتاژ و وارد بازار ایران کرد. از آنجا که این خودرو مورد حمایت و استقبال گسترده ای توسط مردم قرار گرفت، تعداد بیشتری از آن وارد شد. تعمیرگاه تخصصی آزادی با کادری مجرب و کارآزموده یکی از بهترین تعمیرگاه های خودرو های داخلی و وارداتی در محله جناح و غرب تهران است.

بهترین تعمیرگاه دانگ فنگ ایچ سی کراس

به‌منظور محافظت از مجله خبری ماشین دنگ فنگ در برابر آسیب جدی، رانندگانی که یدک‌کش می کنند باید وسایل نقلیه مجهز به خنک‌کننده گیربکس را خریداری کنند. مجموعه چرخ‌دنده سیاره‌ای نام خود را به دلیل شباهت چشمگیر آن به نحوه گردش گیاهان ما به دور خورشید در منظومه شمسی گرفته است. هر مجموعه چرخ‌دنده سیاره‌ای از یک چرخ‌دنده خورشیدی و یک چرخ‌دنده سیاره‌ای تشکیل‌شده است. این چرخ‌دنده‌ها خود را در ترکیب‌های مختلف در حین حرکت در جاده و تغییر سرعت، مرتب می‌کنند.

  • این مشکلات زمانی رخ می‌دهد که سطح مایع خود را در فواصل زمانی صحیح تعویض نکرده باشید، موتور بدکار کرده یا کلاچ‌ها فرسوده شده باشند.
  • خلاص شدن گیربکس اتوماتیک به معنی خارج شدن از D و قرار گرفتن در حالت N می‌باشد.
  • تعمیرگاه الو گیربکس با بیش از ۲۰ سال سابقه، پذیرای خودرو های بسیاری برای تعمیر گیربکس های دستی و اتوماتیک بوده است.
  • لذا توصیه ما به هموطنان تهرانی تعویض روغن گیربکس بین 30000کیلومتر تا 20000کیلومتر می باشد.

از روغن گیربکس که متناسب دانگ فنگ H30 کراس، استفاده کنید، چون اگر روغن با کیفیت ضعیف را در گیربکس دانگ فنگ H30 کراس استفاده کنید دهید باعث آسیب شدید به گیربکس دانگ فنگ H30 کراس خواهد شد. آسیب گیربکس در نهایت سبب آسیب دیدن موتور و سایر بخش های خودرو می شود. با مراجعه به این تعمیرگاه های تخصصی دانگ فنگ معرفی شده در این صفحه دیگر لازم نیست برای تعمیر قطعات مختلف به صورت تخصصی به تعمیرگاه های دیگر مراجعه کنید زیرا تعمیرات به صورت تخصصضی در این مراکز انجام میشود. در قسمت پایین تعدادی از خدمت تعمیر دانگ فنگ در تهران را برای شما به اختصار توضیح داده ایم. شما هموطنان و همشهریان عزیز میتوانید برای تعمیرات گیربکس اتوماتیک دانگ فنگ H30 کراس خود با ما تماس حاصل فرمایید. تعمیرگاه گیربکس اتوماتیک هیدروتک در غرب تهران با 18 سال سابقه کاری در زمینه خودروهای اتوماتیک ایرانی و خارجی در غرب تهران و در محله صادقیه واقع شده است .

http://dr-architecture.irدانگ فنگ یک خودروی دیگر در ایران دارد که نسخه سدان اچ سی کراس محسوب میشود که به آن دانگ فنگ S30 گفته میشود. بهتر است حداقل یک‌بار در سال برای بررسی شرایط و تعمیر گیربکس دنگ فنگ مراجعه کنید. در این سرویس مواردی چون نشت روغن یا هر وضعیت غیر عادی دیگری که در گیربکس قرار دارد بررسی می شود همچنین سطح روغن گیربکس و رنگ و بوی آن نیز مشهده و بررسی میگردد تا از بروز مشکل در گیر بکس در آینده جلوگیری شود. هنگام تولید هر خودرو سعی بر بالا بردن هرچه بیشتر کیفیت بخش های مختلف آن می‌شود.

تعمیرات تخصصی گیربکس دانگ فنگ

توسط Zhu Yanfeng

Zhu Yanfeng