آموزش جامع اتوکد مکانیکال AutoCAD Mechanical

اتوکد مکانیکال نرم افزاری می باشد که با افزایش سرعت پروسه طراحی بخاطر حذف مرحله نقشهکشی و نقشه خوانی به مهندسان کمک بسزایی می کند و این یکی از مواردی می باشد که در طول این دوره بکرات مورد بررسی قرار می گیرد. در اتوکد بعدی، زمانی که شما یک طرح دو بعدی را ترسیم می کنید، می توانید به کمک اتوکد سه بعدی یک نمای سه بعدی از آن طرحی که برنامه ریزی کرده اید داشته باشید و این به شما کمک می کند تا یک مدل سه بعدی از ترسیم خود داشته باشید. در واقع به بیانی دیگر می توان گفت اتوکد یکی از پایه ای ترین نرم افزارهای طراحی و مدلسازی دوبعدی و سه بعدی در حوزه عمران، معماری و نقشه کشی است. در واقع نرم افزار اتوکد جز اولین و اصلی ترین نرم افزار ها برای طراحی به کمک رایانه است.

اما حیف که محیط سه بعدی به این زیبایی نیست. نرم افزار های اتوکد، 3dmax رویت، لومیون، اسکچاپ و سایر نرم افزار های تخصصی به صورت جامع و کاربردی. همچنین شما میتوانید سایر دوره های معمارشیم را تهیه کنید. تمام این ویژگیهای فوقالعاده موجب میشود که این نرم افزار با افزایش انعطافپذیری برای طراحی ها و همچنین هماهنگسازی تنظیمات بین آنها همراه شود و همانطور که قابل مشاهده است، سازگاری و هماهنگی بسیار کاملی را با پردازندههای گرافیکی ایجاد کرده و در نهایت سرعت انجام کارها را بهبود میبخشد. در واقع، ارتباطات گرافیکی به کمک نقشه کشی صنعتی و مدل های سه بعدی، یک زبان روشن و دقیق با قوانین مشخص است که برای موفقیت در طراحی مهندسی باید بر آن تسلط یافت.

با وجود پیشرفت دنیای نرمافزار و ظهور نرمافزارهای متفاوت همچنان اتوکد به عنوان اولین انتخاب هر دانشجویی برای یادگیری نرم افزارها توصیه میشود. از دیگر قابلیتهای این نرم افزار میتوان به امکان اضافه کردن تصاویر به محیط اتوکد به عنوان بخشی از نقشه اشاره کرد. یک سمبل ترمینال میتواند نشاندهندهی یک ترمینال یک سطحی (Single Level) یا یک سطح از یک ترمینال چندسطحی (Multi-Level) باشد. برای کار با اتوکد نیاز به ابزارهای خیلی حرفه ای ندارید و یک کامیپوتر و نرم افزار اتوکد می تواند به شما کمک کند تا با این نرم افزار کار خود را شروع کنید. آموزش نقشه کشی صنعتی در کرج یکی دیگر از آموزشی است که در آموزشگاه karaj portal ارائه می شود، شاید کمی عجیب به نظر برسد که تا به الان در مورد آموزش پایتون در کرج و تعمیرات سخت افزاری صحبت کردیم اما باید این نکته را خدمت شما عرض کنیم که این آموزشگاه صرفا در خصوص آموزش برنامه نویسی و کامپیوتر فعال نیست بلکه در حوزه های مختلف فعالیت داشته و آموزش های مختلفی را ارائه می دهد که یکی از آن ها آموزش نقشه کشی صنعتی در کرج است.

در نرم افزار اتوکد برای استفاده از اکثر دستور ها یک حرف انگلیسی در نظر گرفته شده است که اغلب حرف اول همان دستور است. خط فرمان نام دیگریست که برای قسمت کلید های ماینبر در نظر گرفته شده است. در هر زمان می توان عرض را تغییر داد. در مورد تفاوت باید گفت ایپلن بیشتر برای نقشه کشی تابلو برق استفاده می شود اما از اتوکد الکتریکال بیشتر برای نقشه مدارهای فرمان و قدرت و … اتوکد همان تخته رسم هایی میباشد که در دوران هنرستان یا دانشگاه با آن سرو کار داشتیم اما الان به صورت نرم افزار میباشد.

این نرم افزار به مهندسان این امکان را میدهد تا بتوانند ایدههای ذهنی خود را پیادهسازی کرده و با کمک ابزار ترسیم به رسم و تولید اشکال و مدلهای دو بعدی و سه بعدی خود بپردازند این نرم افزار محدود به یک رشته و صنعت خاص نمیشود و تقریباً در تمامی امور طراحی و ترسیم مدلهای سه بعدی در رشتههای الکترونیک، عمران، معماری، نقشهکشی و مدلسازی کاربرد دارد. در طی سالهای اخیر شرکت Autodesk نسخههای ویژهای از این نرم افزار را برای رشتههای متعدد مهندسی ارائه کرده که از جمله آنها میتوان به AutoCAD Electrical و AutoCAD Mechanical و AutoCAD Architecture و غیره اشاره نمود.

ثبت نام در دو دوره از ۱۰% تخفیف، ثبت نام در سه یا چهار دوره از ۱۵% تخفیف و ثبت نام در ۵ دوره و بیشتر از ۲۰% تخفیف برخوردار میباشد. منظورم سیمولینک میباشد که ببینه مدار فرمان طراحی شدمون به درستی کار میکنه یا نه ؟ دوره آموزش اتوکد، اولین گام مثبت برای ورود به بازار کار معماری است. در کلاس حضوری آموزش اتوکد، کارآموزان طی فرایندی فشرده و بازارکاری با نرم افزار اتوکد آشنا خواهند شد و در نهایت کارآموز از کلاس های آموزش اتوکد مدرک معتبر فنی و حرفه ی اتوکد را میگیرد. بسیاری از اساتیدی که در حال تدریس اتوکد هستند، فقط از همین بسته برای یادگیری استفاده کرده اند! موسسه فرهنگی لوح گسترش آموزش اتوکد سه بعدی ۲۰۱۶ را با تدریس استاد جمشیدی برای شما تهیه و تدوین کرده است.

را با هم تلفیق کرده، و شما هنرجویان عزیز با صرف وقت و هزینه کمتر و طی ۱ دوره جامع اتوکد، می توانید از صفر تا ۱۰۰ نرم افزار اتوکد را یاد بگیرید، و با در نظر گرفتن مدت زمان بالا برای آموزش این نرم افزار، امکان ترسیم نقشه های مختلف در حوزه های گوناگون مهندسی را برای کارآموزان در طول مدت کلاس فراهم آورده است و کارآموزان پس از اتمام دوره قادر خواهند بود تمامی ترسیمات دوبعدی و سه بعدی را در نرم افزار ترسیم نمایند. بعد از تعریفِ فرمت Reference System، میتوانید نوع Ladder، X-Y Grid یا X Zones را برای نقشه انتخاب کنید.

بله محصولی که در این صفحه قرار گرفته است کامل ترین آموزش اتوکد الکتریکال به زبان فارسی است و شامل آموزش طراحی تابلو برق نیز می باشد. این نرم افزار بدون شک به عنوان یکی از محبوب ترین و کاربردی ترین نرم افزارهای طراحی و مدلسازی می باشد. در صورت شرکت در جلسه اول و قبل از شروع جلسه دوم و ناراضی بودن از کیفیت آموزش و یا مکان آموزشگاه، هزینه پیش پرداخت به حساب هنرجو عودت می گردد و یا شما را به آموزشگاه دیگری معرفی خواهیم کرد. این کار شناسایی چاقوی مناسب برای کار را آسان تر می کند و وسایل خطرناک را از دسترس کودکان دور نگه می دارد. آموزشهای رایگان زیادی به زبان فارسی برای آموزش نرم افزار اتوکد تهیه شده که متقاضیان میتوانند از این آموزشها به راحتی استفاده کرده و کار با نرم افزار اتوکد را یاد گیرند. تعداد فایلهای زیادی تاکنون با فرمت dwg در جهان توسط اتوکد ایجاد شده است به گونهای که آنها را بیش از یک میلیارد تخمین میزنند.

فرصت آموزش اتوکد دو بعدی و سه بعدی و تمام ترسیمات این نرم افزار در آموزشگاه آپادانا از دست آموزش autocad ندهید. کاربرد این نرم افزار علاوه رشته های مهندسی عمران و معماری در دیگر رشته ها از جمله: مهندسی مکانیک، هوافضا، طراحی صنعتی، تاسیسات ولوله کشی، ابزار آلات و نقشه های تاسیساتی و حتی مهندسی برق قابل استفاده است. آموزش این نرم افزار برای تمامی دانشجویان و مهندسین عمران، مکانیک، معماری و بسیاری دیگر از رشته هایی که با طراحی، نقشه کشی و مدلسازی سر و کار دارند، یک امر ضروری محسوب می شود. قابل ذکر است که این نرم افزار از یک الگوی جالب برای نامگذاری این نرم افزار استفاده مینماید که هر نسخه از نام نسخه سال بعد استفاده مینماید. شرکت اتودسک علاوه بر نسخه عمومی AutoCAD که در تمام رشته های مهندسی کاربرد دارد، نسخه های متنوع و تخصصی شده ای نظیر Architecture, Civil 3D, Map 3D, MEP, Mechanical, P & ID و .

آموزش اتوکد دوبعدی

توسط Zhu Yanfeng

Zhu Yanfeng