7 شت کوین که خرید آن ها شما را پولدار خواهد کرد-اینانس-آکادمی حسینی فایننس

یعنی اگر بخواهند به طور ساده بگویند که ارزی، ارزش خاصی ندارد، از اصطلاح شت کوین استفاده می انواع کوین ها سایت hoseinifinance کنند. همانطور که در مقالات قبل گفته شد، تعداد ارزهای دیجیتال در بازار رمزارزها بسیار زیاد بوده و روز به روز به آنها نیز اضافه میگردد. بسیاری از این ارزها کلاهبرداری بوده و یا به زودی و در ابتدای کار با شکست مواجه میشود. همچنین تعداد زیادی از ارزهای دیجیتال هستند که هیچگونه خاصیتی ندارند و در واقع هیچ مزیت جدیدی به فضای بلاک‌چین و ارزهای دیجیتال اضافه نمیکنند.

  • پروژه‌های کلاهبرداری را نیز می‌توان جزو دسته شت کوین‌ها در نظر گرفت چرا که این پروژه‌ها نیز هدف و برنامه خاصی برای آینده ندارند اما گاهی اوقات تفاوت‌های جزئی بین این پروژه‌ها قابل مشاهده است.
  • شیبا اینو همراه با توکن‌های Leash، Bone و Shiba Swap در حال آماده شدن برای ساخت یکی از بزرگترین اکوسیستم‌ها در بازار ارزهای دیجیتال است.
  • دوج کوین تنها میم کوینی است که روی بلاکچین خودش فعالیت می‌کند.
  • یک زمانی تو بازار ارزهای دیجیتال، فقط حرف از ارزهایی بود که رتبه های بالای این بازار رو به خودشون اختصاص داده بودن.
  • طبق CoinMarketCap، سیف مون با سرمایه بیش از ۱ میلیارد دلار در رتبه ۲۱۲ در بازار ارزهای دیجیتال در زمان نگارش این مقاله قرار دارد.
شت کوین‌ها معمولا ایده جدیدی از خود ندارند و محصول یا خدماتی به کاربران ارائه نمی‌‌دهند. عمده هدف شت کوین‌ها پامپ و دامپ قیمت توکن و کسب سود از طریق آن‌ها است. میم کوین‌ها دسته اصلی شت کوین‌ها هستند که به عنوان شوخی و سرگرمی و با الگو گرفتن از میم‌های اینترنتی ایجاد شده‌اند. شت کوین یکی از اصطلاحات رایج بازار کریپتو است که برای اشاره به رمزارزهای بدون برنامه استفاده می‌شود. این واژه پس از گسترش ایجاد آلت‌کوین‌ها ابداع شد اما عمده استفاده آن مربوط به سال 2018 و پس از ترکیدن حباب عرضه اولیه‌ ارز دیجیتال است. در طول سال‌های گذشته، تعاریف مختلفی برای این واژه استفاده شده است.

آیا می توان شت کوین مناسب را پیدا کرد؟

مثال دوم برای بررسی اهداف پروژه شت کوین را از میان اهداف خیالی انتخاب می‌کنیم. فرض کنید پروژه ارز دیجیتال هدف خود را جلوگیری از آب شدن یخ‌های قطب جنوب عنوان می‌‌کند. در نگاه اول این ایده برای همه جذاب به نظر می‌رسد اما راه‌کار پروژه برای این کار بسیار مهم است. پروژه در وایت پیپر خود عنوان می‌‌کند که از پول حاصل از فروش توکن‌های این پروژه می‌خواهد تعدادی فریزر بخرد و از این فریزرها برای جلوگیری از آب شدن یخ‌های قطب جنوب استفاده کند.

آلفارنسی را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

این در حالی است که الزاماً هر شت کوین این ویژگی را ندارد؛ اما در بسیاری از ویژگی‌های دیگر که در طول این مطلب اشاره کردیم، این دو مفهوم شباهت زیادی با هم دارند. اصطلاح شت کوین به ارز دیجیتال کم ارزشی اشاره دارد که هیچ هدف مشخصی را دنبال نمی‌کند. به‌طورکلی رمزارزی که بدون حسن ‌نیت و هرگونه تکنولوژی جدید یا پیشرفته‌ای آغاز به کارکرده و بر اساس حدس و گمان قیمت‌گذاری شود؛ پس از عرضه بی‌ارزش خواهد شد. هر شت کوینی که وارد بازار ارز دیجیتال می‌شود، به دنبال جذب سرمایه گذار است. پس با بازی‌هایی که به راه می‌اندازد، حواس دنیای ارزهای دیجیتال را به سمت خود جلب می‌کند.

فقط مطمئن شوید که اهداف خود را به وضوح شناسایی کرده‌اید و از نظر عاطفی به آن توکن وابسته نیستید. فلوکی اینونام فلوکی اینو از سگ خانگی ایلان ماسک به نام فلوکی الهام گرفته شده است. فلوکی اینو نیز یک توکن ERC-20 است که روی شبکه اتریوم کار می‌کند. با نگاهی به رتبه آن در بازار کریپتو، Floki Inu در رده‌بندی ۲۸۶۵ در CoinMarketCap قرار دارد.

ویژگی‌ های ارز دیجیتال شت‌ کوین

7 شت کوین که خرید آن ها شما را پولدار خواهد کرد-اینانس-آکادمی حسینی فایننس

توسط Zhu Yanfeng

Zhu Yanfeng