مزایا و معایب دانگ فنگ H30 Cross دانگ فنگ اچ30 کراس بخریم یا نه؟ فایندز | dongfengblog

برای ماشین h30 کراس فقط از باتری های اتمی و کلسیمی ساخت کره استفاده کنید. لرزش موتور ماشین هنگام حرکت اولیه سلام به همه وقتی ماشین روشن میکنم و میزنم دنده یکو میخوام راه بیوفتم داخل موتور ماشین یه لرزش زیاد… این خودرو از لحاظ کیفیت سواری کمی تنبل است اما با قیمت مناسبی به دست مصرف کنندگان می رسد. برای ایمن بودن یک خودرو این عوامل نقش کمکی را خواهند داشت و ساختار و آلیاژ استفاده شده در بدنه نقش اصلی را در ایمنی یک خودرو بازی می کنند. از اصول اولیه طراحی خودرو رعایت تناسب بین قطعات مختلف است. کیفیت قطعات استفاده شده در کابین بسیار پایین است و از پلاستیک خشک استفاده شده است.

معرفی و بررسی ها

در ادامه نگاه دقیق‌تری به ابعاد مختلف این خودرو می‌اندازیم. البته خریداران دانگ فنگ H30 کراس می‌توانند به راحتی با مراجعه به شرکت ما، با تست درایو این اتومبیل در صورت علاقه‌مندی خود به گشت و دور زدن در سطح شهر بپردازند و از این طریق با خیال راحت اقدام به خرید داشته باشند. همچنین می‌توانید در این خصوص با همکاران ما نیز ارتباط داشته و مشخصات مورد نظرتان را جویا شوید. در ادامه مقاله سعی بر آن داریم تا در خصوص بهترین زمان خرید اقساطی دانگ فنگ H30 کراس و همچنین آخرین شرایط خرید این اتومبیل توضیحات بیشتری را به حضورتان ارائه دهیم. یکی از مشکلاتی که اکثر خودروهای چینی در بازار کشورمان دارند، کمبود لوازم و قطعات یدکی آن‌هاست. البته از آن جایی که موتور این خودرو TU5 است، قطعات موتوری آن در وضعیت بهتری قرار دارند، ولی مواردی مانند لوازم بدنه، چراغ‌ها و قطعات و لوازم گیربکس آن را به سختی می‌توانید پیدا کنید.

در این ویکی‌پدیا پیوندهای زبانی در بالای مجله خبری ماشین دنگ فنگ و هم‌تراز با عنوان مقاله قرار دارند. من هم داشتم ، درب عقبش ، قسمت پلاستیکش یه خرده شل شده و باید صداگیری کنین.

  • این منطقی است که پیشرانه H30 Cross موتوری خوب و مورد قبول در بین مردم ایران است.
  • دانگ فنگ موتور – DongFeng – خودروسازی چینی است که در حال حاضر در زمینه تولید و مونتاژ انواع خودرو، اتوبوس، کامیون و وسایل نقلیه تجاری، همچنین تولید قطعات خودرو فعالیت می‌کند.
  • این چراغ‌ها در قسمت پایینی پهن و بزرگ هستند و در ادامه در دو طرف شیشه عقب و سقف به شکل یک نوار باریک امتداد یافته‌اند.

البته حالت کمانی شکل قسمت فوقانی کنسول میانی داشبورد از هماهنگی چندانی با سایر بخش‌ها برخوردار نیست و تا حد زیادی ناخوشایند جلوه می‌کند. چراغ‌های کشیده جلو در کنار جلو پنجره مزین به الگوهای کرومی نیز نمایی مناسب و تقریبا قابل قبول را برای چهره اچ سی کراس پدید آورده‌اند. از سوی دیگر حالت برآمده گلگیرها باعث بزرگتر جلوه دادن ابعاد خودرو شده است. وب سایت خودرو با هدف اطلاع رسانی در حوزه خودرو در آذر 92 فعالیت خود را آغاز نموده است. سعی بر آن بوده که مرجعی برای اطلاعات و مشخصات فنی خودروهای داخل ایران باشیم و بتوانیم به صورت تخصصی مقایسه، قیمت، تست و بررسی خودرو‌ها را انجام بدهیم.

باطری ماشین دانگ فنگ اچ سی کراس و ویژگی های آن

با مشاهده علایم فوق میتوانید نسبت به تست و در صورت نیاز تعویض باطری اقدام کنید. کليه حقوق اين سایت متعلق به شرکت نت تجارت اهورا (شیپور) است. لازم است بدانید که در صورت داشتن هرگونه سوال در خصوص سایر مدارک مورد نیاز به شکل حضوری به شرکت ما مراجعه کرده و یا با همکاران ما هم‌اکنون در تماس باشید تا راهنمایی‌های مورد نظرتان را دریافت کنید. برای ارتباط با ما، نظرات و پیشنهاداتان را به آدرس ایمیل infocarbalad.com ارسال نمایید. موتور 1.6 لیتری با قدرت 106 اسب بخار و 142 نیوتن مترگشتاور.

http://dr-architecture.ir

توسط Zhu Yanfeng

Zhu Yanfeng