خرید فروش دانگ فنگ صفر و کارکرده در ایران شیپور | dongfengblog

با شنیدن نام دانگ فنگ ناخود آگاه به یاد کامیون های آن در جاده ها خواهیم افتاد، خودرو سازی دانگ فنگ چین برای اولین بار با وارد کردن کامیون خود به ایران نام خود را به گوش مردم ایران رساند. اما پس گذشت از سال ها از ورود کامیون های دانگ فنگ، خودرو سواری H30 Cross آن هم در سال ۱۳۹۵ توسط خودرو سازی ایران خودرو وارد شد. در این خصوص برای خرید خودروی بهینه‌تر می‌توانید به صفحه فروش اقساطی جک s5 نیز مراجعه کنید و با مقایسه و اطلاعات کامل‌تری خرید خودروی جدید خود را رقم بزنید. دانگ فنگ همچنین شرکت جوینت ونچری با گروه PSA نیز دارد که به تولید خودروهای پژو، دی اس و کامیون های سبک می‌پردازد.

سود مشارکت و انصراف به ترتیب برابر ۲۰ و ۱۸ درصد در نظر گرفته شده و رنگ‌های سفید، مشکی، نقره‌ای، خاکستری، آبی رویال، نارنجی و قرمز متالیک در این شرایط فروش ارائه شده است. خودروها در دو نوبت دی و بهمن ماه به مشتریان عرضه خواهد شد. متقاضیان جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به وب سایت ایران خودرو یا نمایندگی‌های مجاز آن در سراسر کشور مراجعه فرمایند.

بررسی خودرو دانگ فنگ H30 کراس

مجله خبری ماشین دنگ فنگ‌ها معمولاً در طراحی بدنه خودروها خوب عمل می‌کنند، اما در مورد اچ سی کراس به نظر می‌رسد طراحان دانگ فنگ خیلی روی این پروژه وقت نگذاشته‌اند! البته قبلاً هم بارها اشاره کرده‌ایم که بحث طراحی ظاهری یک موضوع سلیقه‌ای است و ممکن است دیگران دیدگاه‌های مختلفی در مورد طراحی ظاهری اچ سی کراس داشته باشند، ولی آن چه که مبرهن است این که در مورد طراحی ناموزون این خودرو، خیلی‌ها با ما هم نظر هستند. طراحی بخش جلویی این خودرو را شاید بتوان بهترین بخش از این نظر معرفی کرد، خطوط روی کاپوت و نوع طراحی آن، در کنار چراغ‌های جلویی که طرحی زیبا دارند و جلوپنجره ساده خود، روی هم رفته طراحی بخش جلویی خودرو را زیبا کرده است. فاجعه از کناره‌ها شروع شده و به بخش عقب خودرو ختم می‌شود.

  • از دیگر جدیدترین محصولات گروه صنعتی ایران خودرو می‌توان به دانگ فنگ H30 کراس اشاره کرد که بعد از متوقف شدن پژو 206 اتومات شاه طراحی و ساخت این اتومبیل شدیم.
  • متاسفانه پیشرانه با وزن خودرو و گیربکس تطابق ندارد و به همین علت شاهد عملکرد ضعیف در این بخش هستیم.
  • چند سال پیش ایران خودرو با تبلیغات فراوان از دانگ فنگ اچ سی کراس رونمایی و آن را به بازار کشورمان عرضه نمود.
  • از سوی دیگر حالت برآمده گلگیرها باعث بزرگتر جلوه دادن ابعاد خودرو شده است.
  • دانگ فنگ H30 کراس؛ یکی از محصولات این خودروسازی چینی است که اولین بار در سال 2010 رونمایی شد.

دانگ فنگ نام یک شرکت خودروسازی چینی است که در ووهان چین مستقر است. این شرکت در کنار چانگان Changan، فاو FAW و سایک SAIC یکی از چهار شرکت بزرگ خودروسازی چین می‌باشد. این کمپانی با خودروسازهای به نامی همچون نیسان، پژو سیتروئن، رنو و هوندا همکاری دارد. خرید و فروش ماشین هم برای خریدار آن و هم برای فروشنده آن با دردسرهای زیادی روبرو است.

http://dr-architecture.ir

امکانات ایمنی این خودرو نیز شامل ۴ کیسه هوا، قفل خودکار درب‌ها هنگام آغاز حرکت، ترمزهای جلو دیسکی خنک شونده، ترمز عقب دیسکی، دوربین و حسگر دنده عقب ،ABS و EBD می‌باشد. همین مسئله باعث می شود مشتریان بدون مشخصات فنی شیفته و جذب محصول مورد نظر شوند. با توجه به یکسان بودن موتور این خودرو با برخی از خودروهای داخلی، اما مالکان این خودرو به شدت در تهیه لوازم یدکی دچار مشکل هستند. جهت اطلاع از قیمت به روز باطری H30 کراس همچنین مشاوره در مورد خرید باتری میتوانید با کارشناسان باطری مارکت تماس حاصل نمائید. هرگاه ماشین h30 کراس خاموش است به هیچ وجه ضبط و یا سیستم صوتی را روشن نکنید این کار باعث کاهش شدید عمر باطری میشود. در هنگام خرید باتری نو برای h30کراس در صورت تحویل دادن باتری فرسوده خود فروشنده موظف است در مقابل تحویل گرفتن باتری فرسوده مبلغی از قیمت باتری نو را کم کند در واقع در هنگام خرید باتری نو فروشنده باتری کهنه را از شما میخرد.

شرایط فروش دانگ فنگ اچ 30

توسط Zhu Yanfeng

Zhu Yanfeng