فروش اقساطی H30 کراس با وام خودرو مبین خودرو | dongfengblog

افرادی که قصد دارند تا اقدام به مجله خبری ماشین دنگ فنگ اقساطی این محصول داشته باشند می‌توانند مناسب‌ترین و نزدیک‌ترین شرایط فروش به درآمد و قدرت مالی خود را انتخاب کرده و بدون داشتن مشکلی در بازپرداخت، اقدام به ثبت‌نام داشته باشند. شما می‌توانید برای اخذ هرگونه مشاوره و راهنمایی به راحتی با همکاران ما از همین وب‌سایت اینترنتی پیش روی خود در تماس بوده و اطلاعات مورد نیاز را جویا شوید. لیفان X50 یکی از تولیدات کمپانی لیفان موتورز است که در نگاه اول شبیه یک هاچ بک است اما این خودرو مانند لیفان x60 در کلاس خودرو های کراس اوور کوچک قرار می گیرد . این خودرو در دو نوع گیربکس دستی و اتوماتیک تولید شده و هر دو مدل توسط کرمان موتور عرضه می شوند.

مشخصات فنی

حجم باک دانگ فنگ ix5 حدوداً 58لیتر است و در هر 100 کیلومتر 7.3 لیتر بنزین مصرف می‌کند. لازم به ذکر است که حداکثر سرعت دانگ فنگ ix5 دیگنیتی جدید خودروسازی بهمن 180 کیلومتر عنوان شده است. باطری ماشین دانگ فنگ H30 کراس و آنچه در مورد باتری ماشین دانگ فنگ H30 کراس باید بدانید. از دیگر جدیدترین محصولات گروه صنعتی ایران خودرو می‌توان به دانگ فنگ H30 کراس اشاره کرد که بعد از متوقف شدن پژو 206 اتومات شاه طراحی و ساخت این اتومبیل شدیم. با اینکه برخی از افراد بر این باورند که دانگ فنگ H30 کراس محصولی جدیدی نیست و آن را بر وری پلتفرم پژو 308 ساخته اند، اما این اتومبیل با داشتن خدمات و امکانات رفاهی بی نظیر خود توانسته در کم‌ترین زمان ممکن توجه بسیاری از افراد را به سوی خود جذب کند. سامانه تعلیق اچ‌سی کراس از نوع مستقل است و همان سامانه تعلیقی است که بر روی پژو ۳۰۶ هم استفاده شده بود.

  • دانگ فنگ H30 کراس خودرویی هاچبک کراس شبیه شاسی بلند ، محصول شرکت دانگفنگ موتورز چین است.
  • حجم صندوق دانگ فنگ ix5 حدوداً 779 لیتر است و در حالت صندلی‌های جمع شده فضای استفاده از صندوق به 1420 لیتر نیز می‌رسد.
  • اما در محصولات چینی و به ویژه اچ سی کراس هیچ نشانی از این اصول اولیه مشاهد نمی شود.
  • این شرکت در کنار چانگان Changan، فاو FAW و سایک SAIC یکی از چهار شرکت بزرگ خودروسازی چین می‌باشد.

دانگ فنگ اچ سی کراس، که برخلاف آن چه که از نام آن برداشت می‌شود یک کراس اور نیست و در بهترین حالت آن را می‌توان چیزی بین یک هاچ بک و یک استیشن در نظر گرفت، از یک موتور بسیار معروف در ایران به نام TU5 بهره می‌برد. این موتور ۴ سیلندر ۱.۶ لیتری ۱۰۵ اسب بخار نیرو و ۱۴۲ نیوتن متر گشتاور تولید می‌کند و به کمک گیربکس اتومات این خروجی‌ها به چرخ‌های جلو ارسال می‌شوند. این خودرو را با داشتن ابعاد بدنه‌ای برابر با ۴۳۵۱ میلی متر طول، ۱۷۶۰ میلی متر عرض، ۱۵۲۸ متر ارتفاع و ۲۶۱۰ میلی متر طول بین دو محور، می‌توان جزو خودروهای سایز متوسط بازار دسته بندی کرد. با این توضیح کوتاه در مورد مشخصات فنی خودرو، به بررسی معایب آن می‌پردازیم. در ماشین دانگ فنگ اچ 30 کراس امروز یکی از محبوب‌ترین هاچبک کراس اوورهای بازار ایران محسوب می‌شود که علی‌رغم رنج بردن از برخی کاستی‌ها، به خوبی توانسته خود را در دل مشتریان ایرانی جا داده و از بازار خرید و فروش نسبتا پررونقی سود ببرد. پیش‌تر در بررسی اچ سی کراس چینی و برلیانس H330 محصول مشترک سایپا ایران و برلیانس چین به قیمت مناسب این خودرو در مقایسه با سایر محصولات چینی در ایران اشاره شد.

http://dr-architecture.ir

چنانچه تمایل به استفاده از باتری های خارجی را دارید، بهترین باتری ها در بازار فعلی باتری، باتری کره ای پوما را پیشنهاد می کنیم. تحویل خودرو به صورت فوری انجام شده و تمام فرآیند عقد قرارداد و تحویل در یک روز انجام می‌شود. تا پیش از تحویل خودرو به مشتری هیچ وجهی دریافت نخواهیم کرد. تا زمان تحویل خودرو هیچ هزینه‌ای دریافت نخواهد شد تا اطمینان کامل از خرید خود داشته باشید. باطری کمتر از 62 آمپر به هیچ وجه برای H30 کراس توصیه نمیشود.

مشخصات چادر خودرو دانگ فنگ h30 cross برند چهارفصل

به واسطه همین تبلیغات خوب که ظاهرا ایران خودرودر انجام آن تبحر دارد، در دور اول پیش فروش اچ سی کراس، ظرفیت آن بسیار سریع تکمیل شد. دانگ فنگ اچ سی کراس بعد از امضای قرارداد هسته‌ای بین ایران و گروه ۵+۱، جزو اولین مدل‌هایی بود که قرار شد وارد بازار کشورمان شود. آن هم در شرایطی که مردم امیدوار بودند به واسطه امضای برجام و تسهیل امکان ورود خودروسازهای غیر چینی به ایران بالاخره بتوانند خودروهایی خوب و با کیفیت، به قیمت مناسب سوار شوند. در روزهای اخیر بسیاری از افراد در شهرهای مختلف کشورمان به دنبال خرید اقساطی دانگ فنگ H30 کراس هستند تا از این طریق بتوانند یکی از بهترین اتومبیل‌های مونتاژ شده توسط شرکت ایران خودرو را در اختیار داشته باشند. دانگ فنگ H30 کراس خودرویی هاچبک کراس شبیه شاسی بلند ، محصول شرکت دانگفنگ موتورز چین است. این خودرو مدل هاچبک کراس مدل H30 (نسخه ی هاچبک معمولی آن که در ایران وجود ندارد) ومدل S30 (که نسخه ی سدان این خودرو می باشد) است.

لیست قیمت محصولات دانگ فنگ

توسط Zhu Yanfeng

Zhu Yanfeng