باتری مناسب دانگ فنگ H30 cross فروش باطری های کره ای با ضمانت | dongfengblog

شرکت سپند خودرو آریا که در سال ۱۳۸۶ و با شماره ثبت ۴۴۶۳۰۶ تاسیس شده است معتبرترین و موفق ترین شرکت در حوزه فروش خودرو در ایران می باشد. گنجایش فضای کابین نیز برای حضور چهار سرنشین با قد متوسط مناسب ارزیابی می‌شود؛ همچنین ظرفیت فضای بار خودرو که بیش از ۴۰۰ لیتر است هم می‌تواند اسباب و وسایل مورد نیاز برای یک مسافرت چهار نفره را به خوبی در درون خود جای دهد. به طور کل گرچه طراحی فضای داخلی دانگ فنگ h30 به برخی رقبای داخلی نظیر دنا نمی‌رسد اما با این حال در نوع خود قابل قبول بوده و تا حدود زیادی توانسته مشتریان این بخش بازار را از خود راضی نگاه دارد. من ۶ ماهه h40 کراس خریدم قبلش ساندرو داشتم خیلی بد و ضعیف بود و از هر لحاظ از این عقب تر بود.

مشخصات کامل اچ 30

در کل می‌توان گفت که این خودرو به لحاظ طراحی نمره قابل قبولی می‌گیرد. خطوط روی کاپوت و در کل خطوط روی بدنه و گلگیرهای برجسته ظاهر دانگ فنگ H30 را از آنچه هست بزرگ‌تر نشان می‌دهند. در نمای جانبی هم علاوه بر روف رک، خط برجسته‌ای که از چراغ عقب تا گلگیر جلو کشیده شده و در امتداد دستگیره‌های همرنگ بدنه، نظر را جلب می‌کند.

http://dr-architecture.irپیشرانه ۱.۶ لیتری این خودرو توانی برابر با ۱۰۵ اسب بخار و گشتاوری معادل ۱۴۲ نیوتن متر دارد. طبعا چنین قدرتی شاید برای هاچبک سبک و کوچکی مانند پژو ۲۰۶ مناسب باشد اما برای خودرویی با ابعاد و وزن اچ ۳۰ کراس، مناسب نیست. اما در کنار این نقطه ضعف، یک گیربکس ۴ دنده اتوماتیک ساخت شرکت ژاپنی AISIN قرار دارد که هماهنگی خوبش با پیشرانه، کمی از ضعف فنی می‌کاهد. شتاب صفر تا صد این خودرو ۱۲.۵ ثانیه و حداکثر سرعت آن ۱۸۳ کیلومتر در ساعت است. اچ ۳۰ کراس مخزن سوختی با گنجایش ۵۱ لیتر و مصرف سوختی معادل ۷­­­ لیتر به صورت میانگین دارد.

دانگ فنگ ix5؛ جدیدترین خودروی گروه بهمن

مجله خبری ماشین دنگ فنگ فنگ موتور – DongFeng – خودروسازی چینی است که در حال حاضر در زمینه تولید و مونتاژ انواع خودرو، اتوبوس، کامیون و وسایل نقلیه تجاری، همچنین تولید قطعات خودرو فعالیت می‌کند. قسمت پشتی دانگ فنگ H30 طراحی ساده‌ای دارد و تنها چیزی که نظر را جلب می‌کند، چراغ‌های بزرگ و عجیب این خودرو است. این چراغ‌ها در قسمت پایینی پهن و بزرگ هستند و در ادامه در دو طرف شیشه عقب و سقف به شکل یک نوار باریک امتداد یافته‌اند. روی درب صندوق عقب یک تورفتگی مشاهده می‌شود که محل نصب پلاک است.

دانگ فنگ اچ 30 کراس مدل 97 بدون رنگ

پیشرانه تیو5 معادل ۱۰۵ اسب بخار قدرت و ۱۴۲ نیوتن متر گشتاور را به ترتیب در 5750 و 4000 دور در دقیقه تولید می‌کند که توسط یک گیربکس چهار سرعته اتوماتیک ساخت شرکت آیسین ژاپن به سوی چرخ‌های جلو روانه می‌شود. شتاب صفر تا صد دانگ فنگ H30 کراس چندان هیجان برانگیز نبوده و معادل ۱۲.۵ تا ۱۳ ثانیه برآورد می‌شود؛ حداکثر سرعت این خودرو نیز بالغ بر ۱۸۳ کیلومتر بر ساعت خواهد بود. همچنین میزان مصرف سوخت ماشین دانگ فنگ در سیکل ترکیبی معادل ۷ لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر عنوان شده است که رقم معقول و قابل قبولی برای یک خودرو 1۲۳۰ کیلوگرمی به حساب می‌آید. قیمت دانگ فنگ برای طرفداران خودروهای آن، فاکتور مهمی برای انتخاب مدل‌های مختلف این شرکت است. قیمت محصولات دانگ فنگ موجود در بازار ایران، مانند بسیاری از محصولات خودروسازی دیگر، همواره در افت‌وخیز است. در این بازار پرتلاطم، افرادی که تمایل به استفاده از خودروهای دانگ فنگ را دارند، باید در لحظه از قیمت دانگ فنگ باخبر باشند؛ چراکه ممکن است از زمان تصمیم‌گیری تا انجام معامله، این بازه قیمتی تغییر کند.

  • اما در کنار این نقطه ضعف، یک گیربکس ۴ دنده اتوماتیک ساخت شرکت ژاپنی AISIN قرار دارد که هماهنگی خوبش با پیشرانه، کمی از ضعف فنی می‌کاهد.
  • فاجعه از کناره‌ها شروع شده و به بخش عقب خودرو ختم می‌شود.
  • مشتریان سپندخودرو این امکان را دارند که در زمان بازپرداخت اقساط خودروی خود را تعویض کرده و مدل جدیدتری دریافت کنند.
  • چراغ‌های کشیده جلو در کنار جلو پنجره مزین به الگوهای کرومی نیز نمایی مناسب و تقریبا قابل قبول را برای چهره اچ سی کراس پدید آورده‌اند.

توسط Zhu Yanfeng

Zhu Yanfeng