لیست خودرو های دانگ فنگ Dong Feng، چین خودرو | dongfengblog

در نمای روبروی خودرو، یک جلو پنجره نسبتا باریک بدون هیچ گونه ظرافت و خلاقیتی طراحی شده است. فرم کشیده چراغ‌های اصلی خودرو، در کنار این جلو پنجره، سپر نه چندان پهن مشکی رنگ و خروجی هوای مشبک، تصویری کمی خشن به خودرو داده است. در نمای جانبی نیز هیچ طراحی خاص و یا خطوط شکل دهنده به بدنه نمی‌بینیم. از نمای جانبی ارتفاع بلند خودرو بیشتر دیده می‌شود که البته دلیل کراس نامیدن خودرو هم همین شکل طراحی آن است. طراحی نمای عقب این خودرو با چراغ‌هایی که به سمت دو طرف شیشه عقب کشیده شده‌اند، با اینکه نسبت به سایر قسمت‌ها کمی بهتر است اما باز هم به تنهایی نمی‌تواند امتیاز طراحی خوبی را برای این هاچ بک کراس چینی به ارمغان بیاورد.

پیشرانه 1.5 لیتری توربوشارژ لاماری ایما قادر به ایجاد حداکثر قدرت 195 اسب‌بخار و حداکثر گشتاور 285 نیوتن‌متر می‌باشد که برای انتقال نیروی ایجاد شده از یک جعبه دنده 7 سرعته اتوماتیک دو کلاچه به چرخ‌های جلو استفاده می‌کند. 9.5 ثانیه طول می‌کشد تا لاماری از حالت سکون به 100 کیلومتر در ساعت برسد و مصرف سوخت ترکیبی آن 6.6 لیتر در هر صد کیلومتر می‌باشد. وجه دیگری که می‌تواند شما را به یاد خودروهای لوکس بیاندازد استفاده از دریچه های دایره‌ای شکل خروجی سیستم تهویه اتوماتیک است که بر روی تریم بزرگ افقی به به رنگ نقره‌ای در سراسر طول داشبورد قرار دارد می‌باشد. فرمان سه شاخه اسپرت دی کات که کاملاً با بخش میانی داشبورد هماهنگ است.

http://dr-architecture.ir

مجله خبری ماشین دنگ فنگ تیو 5 و گیربکس 4 سرعته اتوماتیک برای خدمات بهتر در بخش تامین قطعات یدکی و خدمات پس از فروش بسیار مناسب به نظر می‌رسد. شتاب‌گیری دانگ فنگ S30 نسبت به وزن خودرو ضعیف عمل کرده و 12.5 ثانیه طول خواهد کشید تا خودرو از حالت سکون به 100 کیلومتر در ساعت برسد و سرعتی معادل حداکثر 180 کیلومتر در ساعت را فراهم کند. قیمت دانگ فنگ برای طرفداران خودروهای آن، فاکتور مهمی برای انتخاب مدل‌های مختلف این شرکت است. قیمت محصولات دانگ فنگ موجود در بازار ایران، مانند بسیاری از محصولات خودروسازی دیگر، همواره در افت‌وخیز است. در این بازار پرتلاطم، افرادی که تمایل به استفاده از خودروهای دانگ فنگ را دارند، باید در لحظه از قیمت دانگ فنگ باخبر باشند؛ چراکه ممکن است از زمان تصمیم‌گیری تا انجام معامله، این بازه قیمتی تغییر کند.

طراحی داخلی و خارجی دانگ فنگ S30

» عملکرد فنی دانگ فنگ اچ ۳۰ کراس یکی از مواردی که بسیاری از افراد را برای خرید دانگ فنگ اچ ۳۰ کراس ترغیب کرد، وجود پیشرانه TU5 بود که پیش از این بر روی پژو ۲۰۶ استفاده شده و شتاب و قدرت نسبتا خوبی را از خود نشان داده بود. پیشرانه ۱.۶ لیتری این خودرو توانی برابر با ۱۰۵ اسب بخار و گشتاوری معادل ۱۴۲ نیوتن متر دارد. طبعا چنین قدرتی شاید برای هاچبک سبک و کوچکی مانند پژو ۲۰۶ مناسب باشد اما برای خودرویی با ابعاد و وزن اچ ۳۰ کراس، مناسب نیست. اما در کنار این نقطه ضعف، یک گیربکس ۴ دنده اتوماتیک ساخت شرکت ژاپنی AISIN قرار دارد که هماهنگی خوبش با پیشرانه، کمی از ضعف فنی می‌کاهد.

  • خودروهایی که توقف تولید شده یا به صورت صفر در بازار موجود نیستند قابل ارائه نخواهند بود.
  • خودرویی که نسخه فیس لیفت آن به تازگی معرفی شده و یک سدان با ویژگی های …
  • کیفیت متریال به کار رفته در داخل کابین هم خیلی قابل قبول و خوب نیست.
  • همان‌طور که متوجّه شدید برند دانگ فنگ با استفاده از کیفیت منحصر به فرد در ساخت خودرو و قطعات یدکی نظر مساعد بسیاری از افراد را به خود جلب کرده است.
از نمای روبرو چراغ های جلو طوری به صورت کشتی طراحی شده‌اند نظر بسیاری را به سمت خود جلب می‌کنند ضمن اینکه برآمدگی گلگیرها باعث عضلانی‌تر دیده شدن خودرو شده‌اند. به نقل از پایگاه خبری نیکبخت خودرو ، دانگ‌فنگ موتور یک شرکت خودروساز چینی است که به‌عنوان بزرگترین خودروساز در این کشور شناخته می‌شود. این کارخانه در سال ۱۹۶۸ در استان هوبِئی تاسیس شد و هم‌ اکنون، دفتر مرکزی آن در شهر ووهان واقع شده است.

قیمت دیار خودرو

توسط Zhu Yanfeng

Zhu Yanfeng