قیمت روز دانگ فنگ H30 کراس؛ خرید، فروش و بررسی فنی خودرو دانگ فنگ H30 کراس کارنامه | dongfengblog

برای دریافت آخرین اخبار خودرو جدید ترین خودرو ها و قیمت روز خودرو ایمیل خود را ثبت کنبد. خودروی صفر از بازار آزاد تهیه شده و با تسهیلات ویژه در اختیار مشتریان قرار می‌گیرد. معیار ما قیمت روز بازار آزاد بوده و قیمت کارخانه ملاک محاسبه اقساط نیست. این ماشین مانند رنو ساندرو استپ یا برلیانس C۳ کراس در دسته هاچبک‌های کراس طبقه‌بندی می‌گردد.

http://dr-architecture.ir

کابین خودرو بسترن B30 نیز چندان پیشرفته نیست اما باید گفت سازنده آن بهتر از سازنده دانگ فنگ S30 عمل کرده است. از نظر امکانات رفاهی خودرو بسترن B30 با تجهیز به کروز کنترل و آینه وسط الکتروکرومیک بهتر عمل کرده است. پیشرانه بسترن B30 با 107 اسب بخار قدرت فرق چندانی با دانگ فنگ S30 با 105 اسب بخار ندارد.

  • در صورتی که از طریق فروش اقساطی، خودروهای دانگ فنگ را خریداری کنید بهترین شانس خرید را نصیب خود کرده اید.
  • از نمای جانبی ارتفاع بلند خودرو بیشتر دیده می‌شود که البته دلیل کراس نامیدن خودرو هم همین شکل طراحی آن است.
  • در واقع ظاهر ساده‌ی این خودرو می‌تواند شما را از باطن این خودرو خبر کند.
  • در طراحی داخلی این خودرو نیز هرگونه زرق و برق معمول خودروهای چینی نیز حذف شده است.
  • همچنین وقتی قطعات خودرو عمر مفید خود را طی می کنند دارنده خودرو باید لوازم یدکی خودرو جدید تهیه کند.

دانگ فنگ پس از شروع تحریم‌های بین‌المللی ایران و قطع رابطه شرکت‌های بزرگ خودروسازی به عنوان شریک تجاری سایپا دیزل در فروش کامیون‌ها وارد ایران شد. کامیون‌های T300 و T375 اولین کامیون‌های دانگ فنگ در ایران بودند که بعدها با نام‌های البرز و کاوه در ایران مونتاژ شدند. VOYAH چیسینگ لایت در قسمت دماغه به زیبایی از ترکیب نوار ال یی دی و هالوژن استفاده کرده و لوگوی برند نیز در همین ترکیب جذاب به خوبی جانمایی شده است. دیگنیتی پرستیژ فیس‌لیفت مدل اولیه دیگنیتی می‌باشد و تفاوت آن‌چنانی جز سپر جلو، دیفیوزر عقب، رینگ های 20 اینچی و سر اگزوزها در طراحی بدنه با مدل قبلی خود ندارد.

جدیدترین شاسی‌بلند دو دیفرانسیل بازار ۲۵ام بهمن در تبریز رونمایی می‌شود

دانگ فنگ به کمک ولوو تراکس و رنو تراکس (یکی از زیر مجموعه‌های بزرگ گروه ولوو)توانسته به عنوان اولین چینی پر رنگ به بازارهای اروپایی قدم بگذارد. ممکن است خودروهای ایرانی و خارجی در سطح بازار تحت تاثیر عوامل مختلف با اندکی افزایش یا کاهش قیمت خریدوفروش شود. کار ویترین ( زیرمجموعه شرکت سپند خودرو ) بزرگترین فروشگاه اینترنتی خودرو برای فروش نقدی خودروهای داخلی و خارجی در ایران است. در صورت وجود ماشین صفر مورد نظر شما در بازار و امکان تامین خودرو مورد تقاضا ، بلی. خودروهایی که توقف تولید شده یا به صورت صفر در بازار موجود نیستند قابل ارائه نخواهند بود.

تماس با اتوبان

با مجله خبری ماشین دنگ فنگ اجمالی می‌توان گفت که بسترن B30 گزینه بهتری است و ارزش خرید بیشتری دارد. بیشترین شباهت این دو در نمای جلو خودرو است و تنها تفاوت این دو در قسمت عقب خودرو هاچ بک نبود آن است. قسمت عقبی این خودرو به هیچ عنوان متناسب طراحی نشده و صندوق عقب، سپر و چراغ‌ها با هم تناسب ندارند. بد نیست بدانید که طراحی داخلی خودرو نیز دقیقاً مانند کراس H30 انجام شده است.

تماس با ماشین 3

توسط Zhu Yanfeng

Zhu Yanfeng