قیمت دانگ فنگ | dongfengblog

این شرکت با توجه به نیاز پاکستان به ساخت کامیون‌های مختلف، همکاری مشترکی را با شرکت «گاندرا نیسان» در این کشور دارد و به مونتاژ کامیون در پاکستان می‌پردازد. همچنین، با همکاری شرکت رگال در این کشور، دانگ‌فنگ موتورز به تولید خودرو نیز در آنجا مشغول است. در عین حال، برخی از کامیون‌های سنگین دانگ‌فنگ با کاربری نظامی به برخی کشورها از جمله، میانمار و سودان فروخته شده است. همچنین H۳۰ کراس ۱۳۹۸ با رینگ آلومینیومی ۵۱۰,۰۰۰,۰۰۰ تومان قیمت خورد. موتور این خودرو 4 سیلندره TU5 است و قادر است 105 اسب بخار نیرو تولید کند.

قیمت صفر دانگ فنگ , H30 Cross

» عملکرد فنی دانگ فنگ اچ ۳۰ کراس یکی از مواردی که بسیاری از افراد را برای خرید دانگ فنگ اچ ۳۰ کراس ترغیب کرد، وجود پیشرانه TU5 بود که پیش از این بر روی پژو ۲۰۶ استفاده شده و شتاب و قدرت نسبتا خوبی را از خود نشان داده بود. پیشرانه ۱.۶ لیتری این خودرو توانی برابر با ۱۰۵ اسب بخار و گشتاوری معادل ۱۴۲ نیوتن متر دارد. طبعا چنین قدرتی شاید برای هاچبک سبک و کوچکی مانند پژو ۲۰۶ مناسب باشد اما برای خودرویی با ابعاد و وزن اچ ۳۰ کراس، مناسب نیست. اما در کنار این نقطه ضعف، یک گیربکس ۴ دنده اتوماتیک ساخت شرکت ژاپنی AISIN قرار دارد که هماهنگی خوبش با پیشرانه، کمی از ضعف فنی می‌کاهد.

دانگ فنگ H30 کراس، مدل ۱۳۹۷

در طراحی داخلی این خودرو نیز هرگونه زرق و برق معمول خودروهای چینی نیز حذف شده است. می‌توان عنوان کرد که کاربردی بودن تنها هدف طراحان این خودرو بوده است. ایران خودرو با گروه دانگ فنگ و برند آئولوس، تصمیم دارد دانگ فنگ آئولوس یی شوئن را مونتاژ و به بازار ایران عرضه کند. – دانگ فنگ آئولوس یی شوئن به عنوان محصول جدید ایران خودرو در راه است. در روزهای گذشته بود که شایعه شد سدان سایز C دانگ فنگ یعنی یی ژوآن (یی شوئن) توسط ایران خودرو به بازار ایران خواهد آمد. خودرویی که نسخه فیس لیفت آن به تازگی معرفی شده و یک سدان با ویژگی های …

http://dr-architecture.irپیشرانه 1.5 لیتری توربوشارژ لاماری ایما قادر به ایجاد حداکثر قدرت 195 اسب‌بخار و حداکثر گشتاور 285 نیوتن‌متر می‌باشد که برای انتقال نیروی ایجاد شده از یک جعبه دنده 7 سرعته اتوماتیک دو کلاچه به چرخ‌های جلو استفاده می‌کند. 9.5 ثانیه طول می‌کشد تا لاماری از حالت سکون به 100 کیلومتر در ساعت برسد و مصرف سوخت ترکیبی آن 6.6 لیتر در هر صد کیلومتر می‌باشد. وجه دیگری که می‌تواند شما را به یاد خودروهای لوکس بیاندازد استفاده از دریچه های دایره‌ای شکل خروجی سیستم تهویه اتوماتیک است که بر روی تریم بزرگ افقی به به رنگ نقره‌ای در سراسر طول داشبورد قرار دارد می‌باشد. فرمان سه شاخه اسپرت دی کات که کاملاً با بخش میانی داشبورد هماهنگ است.

  • همچنین بدون شک بهترین بخش طراحی شده این خودروی چینی را در نمای انتهایی آن می‌توانید مشاهده کنید استفاده از چهار سر اگزوز کرومی دایره‌ای شکل که ظاهر اسپرت و جوان پسندی به این خودرو بخشیده است.
  • برای ارتباط با ما، نظرات و پیشنهاداتان را به آدرس ایمیل infocarbalad.com ارسال نمایید.
  • از نظر امکانات رفاهی خودرو بسترن B30 با تجهیز به کروز کنترل و آینه وسط الکتروکرومیک بهتر عمل کرده است.
  • تحویل خودرو به صورت فوری انجام شده و تمام فرآیند عقد قرارداد و تحویل در یک روز انجام می‌شود.
  • سعی بر آن بوده که مرجعی برای اطلاعات و مشخصات فنی خودروهای داخل ایران باشیم و بتوانیم به صورت تخصصی مقایسه، قیمت، تست و بررسی خودرو‌ها را انجام بدهیم.
  • در این بازار پرتلاطم، افرادی که تمایل به استفاده از خودروهای دانگ فنگ را دارند، باید در لحظه از قیمت دانگ فنگ باخبر باشند؛ چراکه ممکن است از زمان تصمیم‌گیری تا انجام معامله، این بازه قیمتی تغییر کند.

از نمای روبرو چراغ های مجله خبری ماشین دنگ فنگ طوری به صورت کشتی طراحی شده‌اند نظر بسیاری را به سمت خود جلب می‌کنند ضمن اینکه برآمدگی گلگیرها باعث عضلانی‌تر دیده شدن خودرو شده‌اند. به نقل از پایگاه خبری نیکبخت خودرو ، دانگ‌فنگ موتور یک شرکت خودروساز چینی است که به‌عنوان بزرگترین خودروساز در این کشور شناخته می‌شود. این کارخانه در سال ۱۹۶۸ در استان هوبِئی تاسیس شد و هم‌ اکنون، دفتر مرکزی آن در شهر ووهان واقع شده است.

قیمت رنو

توسط Zhu Yanfeng

Zhu Yanfeng