خودرو دانگ فنگ H30 کراس DONG FENG H30 CROSS | dongfengblog

در نمای روبروی خودرو، یک جلو پنجره نسبتا باریک بدون هیچ گونه ظرافت و خلاقیتی طراحی شده است. فرم کشیده چراغ‌های اصلی خودرو، در کنار این جلو پنجره، سپر نه چندان پهن مشکی رنگ و خروجی هوای مشبک، تصویری کمی خشن به خودرو داده است. در نمای جانبی نیز هیچ طراحی خاص و یا خطوط شکل دهنده به بدنه نمی‌بینیم. از نمای جانبی ارتفاع بلند خودرو بیشتر دیده می‌شود که البته دلیل کراس نامیدن خودرو هم همین شکل طراحی آن است. طراحی نمای عقب این خودرو با چراغ‌هایی که به سمت دو طرف شیشه عقب کشیده شده‌اند، با اینکه نسبت به سایر قسمت‌ها کمی بهتر است اما باز هم به تنهایی نمی‌تواند امتیاز طراحی خوبی را برای این هاچ بک کراس چینی به ارمغان بیاورد.

  • در صورت نداشتن چک شخصی می‌توانید با چک شخص ثالث و با رعایت موارد اعتبار سنجی اقدام به خرید ماشین کنید.
  • دانگ فنگ پالاسو،همان نیسان ترا است که به صورت همکاری جوینت ونچر دانگ فنگ و نیسان،ساخته می شود.
  • چرا که در نمای جانبی و نمای عقب بسیار ساده طراحی شده است و شباهت زیادی به دیگنیتی و تیگو 7 پرو دارد.
  • وجه دیگری که می‌تواند شما را به یاد خودروهای لوکس بیاندازد استفاده از دریچه های دایره‌ای شکل خروجی سیستم تهویه اتوماتیک است که بر روی تریم بزرگ افقی به به رنگ نقره‌ای در سراسر طول داشبورد قرار دارد می‌باشد.
  • – دانگ فنگ آئولوس یی شوئن به عنوان محصول جدید ایران خودرو در راه است.

مجله خبری ماشین دنگ فنگ تیو 5 و گیربکس 4 سرعته اتوماتیک برای خدمات بهتر در بخش تامین قطعات یدکی و خدمات پس از فروش بسیار مناسب به نظر می‌رسد. شتاب‌گیری دانگ فنگ S30 نسبت به وزن خودرو ضعیف عمل کرده و 12.5 ثانیه طول خواهد کشید تا خودرو از حالت سکون به 100 کیلومتر در ساعت برسد و سرعتی معادل حداکثر 180 کیلومتر در ساعت را فراهم کند. قیمت دانگ فنگ برای طرفداران خودروهای آن، فاکتور مهمی برای انتخاب مدل‌های مختلف این شرکت است. قیمت محصولات دانگ فنگ موجود در بازار ایران، مانند بسیاری از محصولات خودروسازی دیگر، همواره در افت‌وخیز است. در این بازار پرتلاطم، افرادی که تمایل به استفاده از خودروهای دانگ فنگ را دارند، باید در لحظه از قیمت دانگ فنگ باخبر باشند؛ چراکه ممکن است از زمان تصمیم‌گیری تا انجام معامله، این بازه قیمتی تغییر کند.

امکانات رفاهی و آپشن ها

این خودرو در دو نوع گیربکس دستی و اتوماتیک تولید شده و هر دو مدل توسط کرمان موتور عرضه می شوند. همان‌طور که متوجّه شدید برند دانگ فنگ با استفاده از کیفیت منحصر به فرد در ساخت خودرو و قطعات یدکی نظر مساعد بسیاری از افراد را به خود جلب کرده است. با توجّه به این‌که کم استهلاک‌ترین خودروها نیز روزی نیاز به تعویض قطعه خواهند داشت امری طبیعی است که خرید لوازم یدکی دانگ فنگ از جمله نکات پر جست‌وجوی دارندگان این برند باشد. زیرا به سبب تحریم‌ها ممکن است به این شکل برداشت شود که قطعات اصلی خودروهای مونتاژی و وارداتی کمیاب است. چرا که در نمای جانبی و نمای عقب بسیار ساده طراحی شده است و شباهت زیادی به دیگنیتی و تیگو 7 پرو دارد. البته در نمای جانبی شاهد خطوط قوس‌دار روی گلگیرهای عقب با رینگ‌های 19 اینچی هستیم.

مشخصات فنی

دانگ فنگ اولین خودروی برقی خود را در نمایشگاه خودروی پکن در سال 2010 به نمایش گذاشت. دانگ فنگ در همان سال 2.72 میلیون دستگاه را به فروش رساند که این امر باعث شد به عنوان دومین خودروساز چینی شناخته شود. سیستم صوتی آن دارای 6 اسپیکر است که قابلیت اتصال با بلوتوث، استفاده از CD و DVD، USB، SD Card و MP3/MP4 را دارد. دانگ فنگ همچنین شرکت جوینت ونچری با گروه PSA نیز دارد که به تولید خودروهای پژو، دی اس و کامیون های سبک می‌پردازد.

دانگ فنگ،H30CROSS مدل 96

اما نمی‌توان تامین امنیت سرنشینان خودرو را جز اولیت‌های طراحان این خودرو دانست. همچنین موسسه استاندارد کشور چین، خودرو دانگ فنگ اچ ۳۰ کراس لایق دریافت تنها سه ستاره ایمنی دانسته است. شاید اگر طراحان این خودرو از اثری از سیستم کشش و پایداری و ترمزهای دیگر که در دیگر خودروهای ساخت چین به خوبی عمل می‌کنند، استفاده می‌کردند ایمنی این خودرو بدین شکل نگران کننده نبود. H30 کراس از جمله خودروهای برند محبوب دانگ فنگ می باشد که در سال 2010 در دسته محصولات این کمپانی قرار گرفت و بعد از 3 سال یعنی در سال 2013 نسخه فیس لیفت آن با نمایی بسیار جذاب تر رونمایی شد. شرکت دانگ فنگ فعالیت خود در کشور را از زمانی آغاز کرد که تحریم های بین المللی به کشور تحمیل شدند و شرکت های بزرگی مانند سایپا دیزل از ایران رفتند.

http://dr-architecture.ir

توسط Zhu Yanfeng

Zhu Yanfeng