لیست خودرو های دانگ فنگ Dong Feng، چین خودرو | dongfengblog

شتاب صفر تا صد این خودرو ۱۲.۵ ثانیه و حداکثر سرعت آن ۱۸۳ کیلومتر در ساعت است. اچ ۳۰ کراس مخزن سوختی با گنجایش ۵۱ لیتر و مصرف سوختی معادل ۷­­­ لیتر به صورت میانگین دارد. دانگ فنگ موتور خودروساز چینی است که جزء بزرگ‌ترین کمپانی‌های چینی است که در کنار خودروسازان معروف دیگر از جمله siak motor،changan automobile و faw group motor برتری بالایی از نظر تولید دارد. H30 Cross و s30 دو مدل معروف این برند چینی هستند که در ایران به واسطه فروش اقساطی دانگ فنگ محبوبیت بالایی را بدست آورده و توانسته‌اند آمار فروش بالایی را تجربه کنند.

قیمت سیتروئن

البته وجود آپشن‌هایی مانند قفل میکروسوییچی درب ها، صندلی راننده با قابلیت تنظیم دستی در ۶ جهت، چراغ مه‌شکن جلو و عقب، سنسور دنده عقب و دوربین دید عقب را می‌توان از نکات مثبت این خودرو در بحث ایمنی دانست. گروه خودروبانک با شعار دسترسی به بهترین انتخاب تلاش دارد از طریق این وب سایت به هموطنان عزیز کمک کند تا انتخابی آگاهانه داشته باشند. این وب سایت به هیچ گروه یا حزبی تعلق ندارد و تنها از طریق علاقه مندان به صنعت خودروسازی کشور اداره می شود.

  • بزرگ‌ترین شراکت دانگ فنگ به سال 2013 باز می‌گردد که با رنو خودروساز فرانسوی شکل گرفت.
  • دانگ فنگ موتور – DongFeng – خودروسازی چینی است که در حال حاضر در زمینه تولید و مونتاژ انواع خودرو، اتوبوس، کامیون و وسایل نقلیه تجاری، همچنین تولید قطعات خودرو فعالیت می‌کند.
  • سود مشارکت و انصراف به ترتیب برابر ۲۰ و ۱۸ درصد در نظر گرفته شده و رنگ‌های سفید، مشکی، نقره‌ای، خاکستری، آبی رویال، نارنجی و قرمز متالیک در این شرایط فروش ارائه شده است.
  • این کمپانی ضمن این‌که در ساخت انواع کامل وسایل نقلیه تجاری، وسایل نقلیه مسافربری، انواع کلاس‌های خودرو تبحّر داشته، در تولید قطعات و لوازم یدکی خودرو ، ماشین آلات سنگین و تجهیزات و هر گونه خدمات مرتبط با خودرو را پوشش می‌دهد.
  • در عین حال جایگیری کلیدهای مختلف مانند فلاشر و کلیدهای مربوط به سیستم تهویه هم چندان مناسب نیست و راننده برای دسترسی به آنها به مشکل برمی‌خورد.

اصلی‌ترین نکته مثبت برای خریداران این خودرو را می‌توان آپشن‌های گسترده در رنج قیمتی پایین در این کلاس خودرو دانست. همچنین قطعات این خودرو نیز مشابه قطعات استفاده شده در یگر خودروهای ساخت داخل هستند. علاوه بر این موارد نباید از وجود سیستم تعلیق نرم این خودرو چشم پوشی کنیم که باعث می‌شود در زمان مواجه دست اندازها و رانندگی جاده‌های ناهموار، ضربه و تکانی را احساس نکنید.

دانگ فنگ اچ سی کراس h30

جالب است بدانید که مجله خبری ماشین دنگ فنگ این خودرو از انواع TU5 است (همان مدلی که ایران خودرو به آن علاقه زیادی دارد). همراه مکانیک در تمام این سال‌ها، برای محقق کردن شعار خود، تلاش کرده است تا در تمام مراحل خرید و فروش خودرو، ازجمله کارشناسی خودرو و کمک‌ به محاسبه قیمت روز خودرو کارکرده، در کنار شما باشد. با نصب اپلیکیشن همراه مکانیک، یک دستیار متخصص خودرویی داشته باشید و از خدمات متنوع این شرکت بهره‌مند شوید.

http://dr-architecture.ir

همچنین در تمامی زمینه ها صمیمانه پذیرای انتقادات و پیشنهادات شما خواهیم بود تا بتوانیم خدمات بهتری ارائه دهیم. کابین دیگنیتی پرستیژ جادار و بزرگ است و برای 5 نفر سرنشین بالغ، فضایی کاملاً راحت را مهیّا می‌کند. نورپردازی داخلی، وجود کیلومتر شمار پشت فرمان دی کات جذابیت بیشتری به کابین پرستیژ داده است. خودروهای موردنظرتان را تا حداکثر سه مورد برای مقایسه انتخاب بفرمایید.

دانگ فنگ H30 کراس، مدل ۱۳۹۵

توسط Zhu Yanfeng

Zhu Yanfeng