قیمت محصولات دانگ فنگ امروز چهارشنبه ۲۶ بهمن ۱۴۰۱ | dongfengblog

بار دیگر از متریال ضعیف در دیگر خودروی دانگ فنگ استفاده شده است که این می‌تواند نشان از بی توجّهی تولیدکنندگان این برند چینی در ایران باشد. از بین خودروهای دانگ فنگ موجود در بازار ایران دیگنیتی ۱۴۰۰ با قیمت ۱,۲۱۰,۰۰۰,۰۰۰ تومان خرید و فروش می شود. این شرکت در قسمت کامیون سازی به نام DFCV معروف است و با همراهی رنو تراکس و ولوو تراکس که زیر مجموعه های ولوو به حساب می آیند به بازارهای اروپایی راه پیدا کرده است. کامیون هایی که برند دانگ فنگ هستند، در مدل های T300 و T375 با نام البرز و کاوه در ایران مونتاژ شده اند. البته فروش کامیون های دانگ فنگ در ایران با شرایط فروش در پی تحریم های بین المللی و قطع شدن روابط با خودروسازان بزرگ و با مشارکت سایپا دیزل صورت گرفت.

همان طور که گفته شد این خودرو شتاب و قدرت خوبی را در رانندگی به شما نشان نخواهد داد. هرچند همانگی خوبی گیربکس و سیستم پیشرانه وجود دارد، اما در سرعت‌های بالا کمبود دنده‌ها بیشتر را می‌توان به وضوح احساس کرد. همچنین خودو را نمی‌توان اصلا مناسب رانندگی در شرایط آب و هوایی ناطلوب و پیچ‌های تند دانست. البته باید بگوییم که فرمان پذیری مناسب این خودرو و البته روکش چرمی غربیلک فرمان در رانندگی، باعث آسودگی خیال شما خواهد شد. از اصلی‌ترین عیب‌های این خودرو را می‌توان وجود پیشرانه TU5 دانست که ایرانیان شتاب و قدرت آن را برروی پژو ۲۰۶ شاهد بوده اند، اما وجود این پیشرانه بر روی خودرو با این اندازه اصلا فکر خوبی نبوده است. البته طراحان این خودرو سعی کرده‌اند تا با استفاده از یک گیربکس ۴ دنده اتوماتیک ساخت شرکت ژاپنی AISIN که دارای هماهنگی مناسبی با پیشرانه است، کمی از اشتباه خود را جبران کنند.

دانگ فنگ مدل97 تصادفی

اچ ۳۰ کراس محصول همکاری شرکت فرانسوی PSA و دانگ فنگ چین است که در میان چهار خودروساز بزرگ کشور چین قرار دارد. بدنه اچ ۳۰ کراس بر روی پلتفرم پژو ۳۰۸ ساخته شده و پیشرانه آن از پژو ۲۰۶ وام گرفته شده است! دانگ فنگ اچ ۳۰ کراس به وضوح از بسیاری تولیدات ایران خودرو، برتر به نظر می‌رسد اما این خودرو نتوانست آنچنان که در تبلیغاتش مانور داده شده بود، بدرخشد. » راحتی بدنه دانگ فنگ اچ ۳۰ کراس در یک کلام طراحی دانگ فنگ اچ ۳۰ کراس را نمی‌توان خیلی جذاب دانست.

با اطمینان از کار ویترین خرید کنید

مشتریان سپندخودرو این مجله خبری ماشین دنگ فنگ را دارند که در زمان بازپرداخت اقساط خودروی خود را تعویض کرده و مدل جدیدتری دریافت کنند. البته نوع جایگیری کلیدهای مختلف مانند کلیدهای مربوط به سیستم تهویه و فلاشر همچنین کیفیت متریال استفاده شده در کابین را می‌توان از اصلی‌ترین عیب‌های این خودرو دانست. با ورود به این صفحه و کلیک روی مدل خودرو موردنظر، می‌توانید از میزان افت قیمت آن مطلع شوید. برای تغییر فونت و رنگ از کلاس های nl برای عنوان، nd برای توضیحات، tm برای زمان، cn برای بخش و sn برای منبع استفاده کنید. © 2022 ماشین نو -کلیه حقوق مادی و‌ معنوی این وب سایت برای شرکت ماشین نو محفوظ است . با عقد قرارداد و ارائه پیش پرداخت، سند خودرو از ابتدا به نام خریدار خواهد بود.

  • بیشترین شباهت این دو در نمای جلو خودرو است و تنها تفاوت این دو در قسمت عقب خودرو هاچ بک نبود آن است.
  • برای دریافت آخرین اخبار خودرو جدید ترین خودرو ها و قیمت روز خودرو ایمیل خود را ثبت کنبد.
  • شرکت سپند خودرو آریا که در سال ۱۳۸۶ و با شماره ثبت ۴۴۶۳۰۶ تاسیس شده است یکی از معتبرترین و موفق ترین شرکت های حوزه فروش خودرو در ایران می باشد.
  • دانگ فنگ به کمک ولوو تراکس و رنو تراکس (یکی از زیر مجموعه‌های بزرگ گروه ولوو)توانسته به عنوان اولین چینی پر رنگ به بازارهای اروپایی قدم بگذارد.
مواد اولیه به کار رفته در ساخت بخش داخلی خودرو کیفیت خوبی ندارد و از پلاستیک ساخته شده‌اند. هر چند این خودرو دارای سانروف است اما از نظر زیبایی نمی‌توان آن را با دیگر خودروها مقایسه نمود. به نظر می‌رسد که خودروهای چینی محکوم به ظاهرهای قدیمی و کسل کننده اند. می‌توان عنوان کرد که هدف اصلی طراحان این خودرو، ارائه ماشینی خانوادگی و بزرگ دانست.

http://dr-architecture.ir

توسط Zhu Yanfeng

Zhu Yanfeng