خرید اقساطی فرش خرید فرش اقساطی بدون چک و ضامن تک فرش

پس در صورت امکان پرداخت مبلغ فاکتور در چند قسط علاوه بر افزایش قدرت خرید با آرامش بیشتری فرش خود را تهیه خواهید کرد. در حال حاضر به دلیل شرایط سخت اقتصادی و افزایش شدید قیمت ها، باعث شده که خرید برخی کالاها تقریباً غیرممکن شود. خرید قسطی فرش به صورت انلاین و افلاین بوده و سقف این خرید تا مبلغ 20 میلیون تومان و بازپرداخت آن 12 ماهه میباشد. شرایط اقساطی به صورت معرفی به بانک هست که در حال حاضر ویژه بازنشستگان تامین اجتماعی و حقوق بگیران بانک رفاه هست. خرید نقدی قالی ماشینی کاشان به علت عرضه مستقیم فرش از کارخانه و حذف واسطه ها، بسیار مقرون به صرفه است.

جهت خرید فرش قسطی می‌توانید به‌صورت حضوری در کلکسیون فرش کوروش واقع در کرج بلوار چمران سه راه دانشکده، اقدام به خرید اقساطی فرش خود کنید. همچنین برای آسایش شما، امکان خرید فرش قسطی اینترنتی نیز محیا گردیده است. خرید قسطی قالی های ماشینی کاشان به صورت انلاین و حضوری انجام می شود و سقف بازپرداخت آن ها از 12 تا 48 ماه است.

فروش اقساطی فرش ماشینی

در حال حاضر خرید اقساطی در ایفرش با همکاری پلتفرم های خرید اقساطی ممکن شده است. پلتفرم های خرید اقساطی استارتاپ های حوزه مالی هستند که امکان خرید اقساطی را برای مردم فراهم می کنند. کار این مجموعه ها شبیه بانک هاست که وام هایی (به شکل اعتبار خرید) با نرخ کارمزد مشخص در اختیار مشتریان قرار می دهند اما تفاوتشان با بانک ها در این است که به ضامن نیاز ندارند و فقط از شما چک ضمانت دریافت می کنند. ضمنا تمام مراحل درخواست اعتبار (وام)، ارسال مدارک، اعطای اعتبار و بازپرداخت اقساط به شکل آنلاین انجام می شود و نیاز نیست شما به جایی مراجعه کنید.

به همین جهت فروش اقساطی فرش ویژه فرهنگیان در دستور کار مچموعه دنیای فرش قرار گرفته است. پس از انتخاب فرش ها، تصویر کارت ملی شخص بازنشسته یا مستمری بگیر را ارسال کنید. ما برای شما پیش فاکتور صادر و ارسال می کنیم و کافی است پیش فاکتور رو پرینت بگیرید و به نزدیکترین شعبه بانک رفاه به محل زندگیتون مراجعه و پس از تکمیل کارهای بانکی تصویر پیش فاکتور تایید شده در بانک را ارسال کنید. این تسهیلات تنها برای خریداران فرش از نمایشگاه و فروشگاه فرش ایران کارپت به صورت حضوری و یا اینترنتی و از محصولات شرکت نگین مشهد هلال قابل انجام است. اعضای هیات مدیره و کارکنان بانک‌‌ها و موسسات اعتباری می توانند به صورت اقساطی نسبت به خرید فرش ماشینی از فروشگاه شاهکار مشهد اقدام نمایند. زمانی که وارد بازار فرش می‌شوید پس از دیدن طرح ها و مدل‌های مختلف فرش و پیدا کردن فرش موردنظرتان، اولین سوالی که به ذهن شما خطور می‌کند قیمت فرش است.

افزایش 40% قیمت فرش ماشینی

خرید اقساطی فرش خرید فرش اقساطی بدون چک و ضامن تک فرش

برای خرید قالی کاشان به صورت اقساطی باید به مرکزی که امکان فروش قسطی فرش را مهیا نموده است مراجعه شرایط فروش اقساطی فرش نمود. شما ابتدا باید با انتخاب فرش از محصولات شرکت فرش نگین مشهد هلال و ارائه کد ملی، درخواست صدور فاکتور شناسه دار نمایید. سپس همراه با پیش فاکتور به نزدیکترین بانک رفاه محل سکونت خود مراجعه نمایید. برخی از سایت ها ی فروش نقدی و قسطی فرش ماشینی کاشان امکان خرید فرش به صورت قسطی را برای مکان ها و یا شهر های خاص در نظر می گیرند.

  • اقساط خرید فرش در شاهکار مشهد به صورت بلند مدت و بدون کارمزد می باشد و پس از خریداری فرش به صورت کاملا رایگان به آدرس شما ارسال خواهد شد.
  • درصد اقساطی که لندو میگیره نزدیک به ماهانه 2 درصد هست یعنی برای 12 ماه میشه حدود 24 درصد.
  • تمامی هموطنان گرامی در جای جای ایران عزیز می توانند به صورت آنلاین از شرایط خرید اقساطی فرش بهره مند شوند.
  • در خرید قسطی فرش ماشینی تخفیف اعمال نمی شود و فاکتور فرش با توجه به قیمت بدون تخفیف و به روز سایت صادر می شود.
  • اکنون اگر تمایل دارید که از چگونگی روش‌های خرید فرش و شرایط آن در فروشگاه تک فرش مطلع شوید، تا انتهای این صفحه همراه با ما باشید.

در مورد شستشو و نگهداری از فرش‌ها نیز قالیشویی امین اوغلی با تجربه و سابقه طولانی برای ارائه انواع خدمات شستشو به صورت کاملا اتوماتیک و پرسنلی حرفه ای در خدمت مشتریان محترم است. دکتر فرش یکی از مراکز تخصصی ارائه خدمات در خصوص فرش در تهران بوده که فعالیت خود را از سال 1390 آغاز کرده است. دکتر فرش تا سقف 20 میلیون تومان، با ضمانت چک یا سفته (به انتخاب مشتری) و بدون نیاز به ضامن، شرایط خرید اقساطی فرش را فراهم کرده است. در این روش مشتریانی که فاقد دسته چک هستند می‌توانند به راحتی با ارائه سفته فرش را به صورت اقساطی تهیه کنند. از دیگر مزایای خرید فرش قسطی از مرکز خرید دکتر فرش می‌توان به انجام تمام امور ثبت نام و افتتاح حساب به صورت آنلاین و غیر حضوری بودن آن اشاره کرد.

مزایای خرید قسطی فرش

توسط Zhu Yanfeng

Zhu Yanfeng