آموزش ساخت بک لینک 17 تکنیک آسمان خراش + نکات کاربردی-خرید بک لینک گلدلینک

اگر قصد دارید افراد بر روی لینک وب‌سایت شما کلیک کنند باید محتوایی ایجاد کنید که ارزش کلیک کردن داشته خرید بکلینک باشد. در مطلب «تولید کننده محتوا کیست و چگونه کارشناس تولید محتوا شویم؟» به خوبی در مورد نحوه تولید محتوای مناسب و اثرگذار صحبت کردیم. اگر بک‌لینک ایجاد شده شامل تگ «nofollow» باشد، گوگل و سایر موتورهای جستجو در الگوریتم‌های خود آن را در نظر نمی‌گیرند.

یکی از این نوع بک لینک‌ها، گرفتن بک لینک از سایت‌های اسپم است. برای این کار، مطالب سایت رقیب خود را پیدا و منبع لینک‌ها (بک‌لینک‌ها) را بیابید. چنین فرآیندی به کمک ابزارهای بک لینک یا همان «Backlink Checker» امکان‌پذیر است که لینک آن در زیر آورده شده است.

آموزش ساخت بک لینک 17 تکنیک آسمان خراش + نکات کاربردی-خرید بک لینک گلدلینک

آیا شما عضو یکی از تشکیلات یا گروه‌های کسب و کار هستید؟ مثلاً عضو اتحادیه‌ای مربوط به حوزه تخصصی کسب و کارتان باشید. اگر بله پس فرصتی وجود دارد که بک لینکی از سایت آنها بگیرید. دقیقاً مانند شرایط گرفتن بک لینک از تأمین کنندگان، می‌توانید از اتحادیه یا تشکیلات خود بخواهید که به عنوان یکی از اعضا، در سایت‌شان به شما لینک بدهند. اگر شما محصولات دیگران را می‌فروشید، باید منتظر گرفتن بک لینک از طرف آنها هم باشید.

به گونه ای که برخی از مشتریان ما برای درآوردن وب سایت خود از پنالتی از خرید رپرتاژ استفاده می کنند. گفتنی است که در برخی موارد نیز تغییرات محسوس (برای کسانی که پکیج کامل «سون بک لینک» را متشکل از 21 سایت خریداری نموده اند) در رتبه بین 35 تا 45 روز طول کشیده است. این وب سایت ها معمولا مواردی بودند که به هیچ عنوان آپدیت نشده و کاملا به حال خود رها شده بودند. به همین علت است که ما توصیه می کنیم که علاقه مندان به خرید بک لینک، بکلینک ها را به صورت سه ماهه خریداری نمایند و تخفیف ویژه ای در قیمت های سه ماهه منظور نموده ایم. البته لازم به ذکر است که از ضرورت اپدیت سایت نیز غافل نشده و تنها به بک لینک بسنده نکنند.

با دریافت اپلیکیشن فرادرس از گوگل‌ پلی، می‌توانید تمامی امکانات سایت را روی موبایل خود نیز داشته باشید. «سهیل بحرکاظمی» دانش‌آموخته کارشناسی ارشد رشته مهندسی نفت از دانشگاه علوم و تحقیقات تهران است. به عکاسی و شیمی آلی علاقه دارد و تا امروز تولید مطالب متنوعی از مجله فرادرس را در حوزه‌های شیمی، هنر و بازاریابی به عهده داشته است. او اکنون به عنوان دبیر ارشد مجله علمی-آموزشی فرادرس فعالیت می‌کند. بخش دوم این پلتفرم در قالب «تبلیغ‌دهنده» امکان معرفی کسب‌وکار به دیگران را برای شما فراهم می‌کند.

همین حالا در سطح وب فارسی و انگلیسی، سایت های مختلفی هستند که ابزارهایی مناسب کاربرانشان ایجاد کرده اند. مثلا در وب انگلیسی، سایت moz یک سری ابزار سئو رایگان و غیر رایگان دارد. در وب فارسی هم سایت های فعال در حوزه املاک ابزارهایی برای تعیین میزان اجاره، رهن، کمیسیون املاک و… ساخته اند. بنابراین فهمیدیم بک لینک به معنای لینکی است که از یک وب سایت به وب سایت دیگر داده میشود.

مقالاتی که در ادامه می‌بینید، صفر تا صد لینک‌سازی و مهم‌ترین نکات آن را به شما آموزش می‌دهد. سرویس کوتاه کننده لینک که بک لینک از نوع ریدایرکت با اتوریتی بالا به شما خواهد داد. در این وب‌سایت ثبت‌نام کرده و در قسمت website آدرس وب‌سایت خودتان را وارد کرده و در قسمت bio در مورد وب‌سایت خودتان کمی توضیح بنویسید. در این وب‌سایت ثبت‌نام کرده و در قسمت تنظیمات ابتدا توضیحاتی در مورد سایت خود نوشته و آدرس سایتتان را نیز در فیلد website وارد کنید. در این وب سایت ثبت نام کرده و در بخش پروفایل اطلاعات وب سایت خودتان را درج کنید.

توسط Zhu Yanfeng

Zhu Yanfeng