آموزش رایگان نصب دوربین مداربسته دوربین مداربسته-امن باش

تمام آموزش‌های نصب دوربین مداربسته توسط اساتید برتر کشور انجام می‌شود. در پایان برخی از دیگر تجهیزات در نصب دوربین مدار بسته مورد نیاز است که شامل رک، داکت، لوله فلکسی، تستر، منبع تغذیه اضراری UPS و… می شوند. برای آگاهی بیشتر می توانید مطالب مرتبط با این تجهیزات را مطالعه کنید.

  • به ما اطمینان کنید و با کمترین هزینه ممکن، بهترین آموزش را با طعمی دلنشینن وبسایت امن باش تجربه کنید.
  • در دوربین های تحت شبکه پورت شبکه و ورودی DC یا همان برق 12v وجود دارد.
  • لذا در صورت عدم یادگیری کارآموزان طی دوره نصب دوربین مدار بسته، کارآموز می تواند به صورت رایگان در دیگر دوره نصب دوربین مدار بسته این آموزشگاه ثبت نام کند.
از آنجایی که روز به روز تکنولوژی های پیشرفته تری در دوربین های مداربسته به کار می رود، نصب دوربین مدار بسته روز IP و آنالوگ به روز بازار کار بزرگ تری پیدا میکند و تبدیل به یکی از مشاغل حرفه ای و پردرآمد شده است. همچنین باید بدانید که دوربین های مداربسته سرویس های خدماتی خاصی دارند که این خدمات نیز یکی دیگر از کارهای نصاب ها می باشد. علاوه بر این فروش دوربین های مداربسته نیز خود می تواند یک منبع درآمد عالی باشد به خصوص برای افرادی که به تکنیک های فروش و بازاریابی مسلط هستند. خوشبختانه دوره آموزش نصب دوربین مدار بسته سفیرقرن علاوه بر تکنیک های نصب انواع دوربین های مداربسته تحت شبکه و دوربین های آنالوگ و دیجیتال و راه اندازی آن ها، نحوه فروش و بازاریابی دوربین ها را نیز به شما آموزش داده است. دوره آموزش نصب دوربین مداربسته شامل روشهای نصب دوربینهای آنالوگ و آموزش انتقال تصویری و تنظیمات DVR‌ و NVR است. آموزش نصب دوربین مداربسته بصورت کاربردی و عملی روی انواع مختلف دوربین صورت میگیرد.

بیشتر NVR ها با دوربین های IP استفاده می شوند، در حالی که DVR ها با دوربین های آنالوگ استفاده می شوند. لازم به ذکر است که یک سیستم مبتنی بر DVR یک سیستم امنیتی سیمی است در حالی که سیستم های NVR می توانند یک سیستم سیمی یا بی سیم باشند. دوربین های IP معمولا کیفیت فیلمبرداری بالاتری نسبت به دوربین های آنالوگ دارند. آنها محدوده های ویدیویی بیشتری مانند میدان دید وسیع یا باریک و قابلیت های زوم بهتر را ارائه می دهند. در نتیجه، چون سیگنال‌های دیجیتال واقعی را ارسال می‌کنند و جزئیات ویدیویی بسیار بیشتری را ارائه می‌دهند، برای تشخیص چهره یا پلاک خودرو بسیار مناسب‌تر هستند. دوربین های آنالوگ نسبت به دوربین های IP کیفیت پایین تری دارند، اما در شرایط نور کم عملکرد بهتری دارند.

آموزش جامع دوربین مداربسته

آموزش رایگان نصب دوربین مداربسته دوربین مداربسته-امن باش بسته به نوع کدکننده، عمل کدگذاری به دو شکل با از دست دادن داده و بدون از دست دادن داده انجام می‌شود. دوربینهای دام یا گنبدی شکل که معمولا بر روی سقف نصب میگردد (براکتهای دیواری نیز برای این مدل موجود میباشد). کاور گنبدی شکل، ظاهری زیبا به این دوربین بخشیده که باعث میگردد در محیط های داخلی اداری و تجاری مورد توجه قرار گیرد.

اموزش نصب دوربین مداربسته AHD ای اچ دی

وارد برنامه شده و کشور ایران را به عنوان منطقه خود انتخاب کنید. سپس وارد قسمت Control Panel شوید و بر روی Selecting Modules کلیک کنید. در مرحله بعد جعبه برق را نصب کنید، مطمئن شوید که از بست مناسب برای برنامه خود استفاده می کنید. هر دوربین را به سوئیچ POE وصل کنید، مطمئن شوید که یک پورت را برای اتصال سوئیچ به بقیه شبکه باز نگه دارید. اتصال مونتاژ شده محکم بسته شود و مطمئن شوید هیچ شکاف قابل توجهی بین سطوح آب بندی وجود نداشته باشد. مطمئن شوید که قبل از اتصال کانکتور RJ45 خود تمام قطعات ضد آب را روی کابل اترنت قرار داده اید.

هنگام نصب هر کابل اترنت مراقب باشید که کابل به شدت خم یا کشیده نشود – این عمل می تواند کابل را بشکند و باعث عدم اتصال و یا قطع اتصال شود. مادگی دوربین را به سوکت شبکه ای که زده‌اید، متصل کنید و کوپلر ضد آب را وصل کنید. با استفاده از رول پلاک و پیچ‌های ارائه شده، دوربین یا براکت دوربین را به دیوار وصل کنید.

بهترین گوشی های سال 2022

توسط Zhu Yanfeng

Zhu Yanfeng