قیمت دانگ فنگ H30CROSS, خودرو صفر وکارکرده به روز در خرید و فروش کاراپ | dongfengblog

با مشاهده علایم فوق میتوانید نسبت به تست و در صورت نیاز تعویض باطری اقدام کنید. کليه حقوق اين سایت متعلق به شرکت نت تجارت اهورا (شیپور) است. لازم است بدانید که در صورت داشتن هرگونه سوال در خصوص سایر مدارک مورد نیاز به شکل حضوری به شرکت ما مراجعه کرده و یا با همکاران ما هم‌اکنون در تماس باشید تا راهنمایی‌های مورد نظرتان را دریافت کنید. برای ارتباط با ما، نظرات و پیشنهاداتان را به آدرس ایمیل infocarbalad.com ارسال نمایید. موتور 1.6 لیتری با قدرت 106 اسب بخار و 142 نیوتن مترگشتاور.

دانگ فنگ H30 کراس، مدل ۱۳۹۶

دانگ فنگ اچ سی کراس، که برخلاف آن چه که از نام آن برداشت می‌شود یک کراس اور نیست و در بهترین حالت آن را می‌توان چیزی بین یک هاچ بک و یک استیشن در نظر گرفت، از یک موتور بسیار معروف در ایران به نام TU5 بهره می‌برد. این موتور ۴ سیلندر ۱.۶ لیتری ۱۰۵ اسب بخار نیرو و ۱۴۲ نیوتن متر گشتاور تولید می‌کند و به کمک گیربکس اتومات این خروجی‌ها به چرخ‌های جلو ارسال می‌شوند. این خودرو را با داشتن ابعاد بدنه‌ای برابر با ۴۳۵۱ میلی متر طول، ۱۷۶۰ میلی متر عرض، ۱۵۲۸ متر ارتفاع و ۲۶۱۰ میلی متر طول بین دو محور، می‌توان جزو خودروهای سایز متوسط بازار دسته بندی کرد. با این توضیح کوتاه در مورد مشخصات فنی خودرو، به بررسی معایب آن می‌پردازیم. در ماشین دانگ فنگ اچ 30 کراس امروز یکی از محبوب‌ترین هاچبک کراس اوورهای بازار ایران محسوب می‌شود که علی‌رغم رنج بردن از برخی کاستی‌ها، به خوبی توانسته خود را در دل مشتریان ایرانی جا داده و از بازار خرید و فروش نسبتا پررونقی سود ببرد. پیش‌تر در بررسی اچ سی کراس چینی و برلیانس H330 محصول مشترک سایپا ایران و برلیانس چین به قیمت مناسب این خودرو در مقایسه با سایر محصولات چینی در ایران اشاره شد.

  • این خودرو دارای 4 کیسه هوای جلو و جانبی برای راننده و سرنشین جلو است.
  • این خودرو در دو نوع گیربکس دستی و اتوماتیک تولید شده و هر دو مدل توسط کرمان موتور عرضه می شوند.
  • ایمنی بسیار بالای این محصول از دیگر مهم‌ترین و اصلی‌ترین آیتم‌هایی می‌باشد که سبب شده است تا بسیاری از افراد به خصوص قشر جوان به دنبال آخرین و مناسب‌ترین فروش اقساطی دانگ فنگ H30 کراس باشند.
  • دانگ فنگ به کمک ولوو تراکس و رنو تراکس (یکی از زیر مجموعه‌های بزرگ گروه ولوو)توانسته به عنوان اولین چینی پر رنگ به بازارهای اروپایی قدم بگذارد.
  • در این خصوص برای خرید خودروی بهینه‌تر می‌توانید به صفحه فروش اقساطی جک s5 نیز مراجعه کنید و با مقایسه و اطلاعات کامل‌تری خرید خودروی جدید خود را رقم بزنید.

برای مجله خبری ماشین دنگ فنگ h30 کراس فقط از باتری های اتمی و کلسیمی ساخت کره استفاده کنید. لرزش موتور ماشین هنگام حرکت اولیه سلام به همه وقتی ماشین روشن میکنم و میزنم دنده یکو میخوام راه بیوفتم داخل موتور ماشین یه لرزش زیاد… این خودرو از لحاظ کیفیت سواری کمی تنبل است اما با قیمت مناسبی به دست مصرف کنندگان می رسد. برای ایمن بودن یک خودرو این عوامل نقش کمکی را خواهند داشت و ساختار و آلیاژ استفاده شده در بدنه نقش اصلی را در ایمنی یک خودرو بازی می کنند. از اصول اولیه طراحی خودرو رعایت تناسب بین قطعات مختلف است. کیفیت قطعات استفاده شده در کابین بسیار پایین است و از پلاستیک خشک استفاده شده است.

http://dr-architecture.ir

در این ویکی‌پدیا پیوندهای زبانی در بالای صفحه و هم‌تراز با عنوان مقاله قرار دارند. من هم داشتم ، درب عقبش ، قسمت پلاستیکش یه خرده شل شده و باید صداگیری کنین.

مزایای دانگ فنگ H30 کراس

البته حالت کمانی شکل قسمت فوقانی کنسول میانی داشبورد از هماهنگی چندانی با سایر بخش‌ها برخوردار نیست و تا حد زیادی ناخوشایند جلوه می‌کند. چراغ‌های کشیده جلو در کنار جلو پنجره مزین به الگوهای کرومی نیز نمایی مناسب و تقریبا قابل قبول را برای چهره اچ سی کراس پدید آورده‌اند. از سوی دیگر حالت برآمده گلگیرها باعث بزرگتر جلوه دادن ابعاد خودرو شده است. وب سایت خودرو با هدف اطلاع رسانی در حوزه خودرو در آذر 92 فعالیت خود را آغاز نموده است. سعی بر آن بوده که مرجعی برای اطلاعات و مشخصات فنی خودروهای داخل ایران باشیم و بتوانیم به صورت تخصصی مقایسه، قیمت، تست و بررسی خودرو‌ها را انجام بدهیم.

مشخصات

توسط Zhu Yanfeng

Zhu Yanfeng