راهنمای خرید دانگ‌فنگ اچ30 کراس؛ مشخصات فنی، آپشن‌ها، قیمت و شرایط فروش | dongfengblog

کشنده کاوه KT420، از جمله محصولاتی است که کیفیت ساخت خوبی داشته و در کشورمان نیز سهم از بازار مناسبی هم دارد. عناصری مانند استفاده از تزئینات و متریال باکیفیت در ساخت و مونتاژ این مدل به همراه تعبیه گیربکس آلمانی و پیشرانه قدرتمند، کاوه KT420 را به گزینه‌ای محبوب و ایده‌آل تبدیل کرده است. فناوری‌های به‌روز و مدرن هم در این کشنده تعبیه شده و استفاده از فضای خواب مناسب به همراه امکانات رفاهی در خور توجه باعث شده تا این مدل برای انجام مسافرت‌های طولانی راحت و مناسب باشد. از آنجایی‌که ترمز پرقدرت و مطمئن، یکی از گزینه‌هایی است که در خودروهای سنگین نقش مهمی ایفا می‌کند، کاوه KT420 به انواع سامانه‌های ترمز و هشدار دهنده مجهز شده تا امنیت راننده و سرنشینان دیگر خودروها، تضمین شود. ترمز اگزوز، ترمز موتور، سامانه ترمز ضدقفل به همراه ترمزهای دیسکی برای چرخ‌های عقب و جلو باعث شده تا KT420، در خصوص توقف ایمن هیچ کم و کسری نداشته باشد. این کشنده ۴۲۰ اسب بخاری که از پیشرانه ساخت رنو سود برده و گیربکس آلمانی ZF دارد، استاندارد آلایندگی یورو ۴ را هم پاس می‌کند و ظرفیت محورهای جلوی آن حدود ۷۰۰۰ کیلوگرم است.

از مزایای خودروی h30 cross :

باتری برای عملکرد بهتر باید شارژ و دشارژ شود و با نصب باتری با آمپرساعت بیش از حد نیاز خودرو، سبب می شود عملیات سولفاته شدن زودتر انجام شود و در نتیجه عمر مفید باتری کاهش یابد. هرچه آمپرساعت یا همان ذخیره برق باتری بیشتر باشد چون تعداد صفحات باتری بیشتر شده است لذا قیمت آن نیز برای مصرف کننده بیشتر خواهد بود. پیشرانه الکتریکی منگشی حدود 1070 اسب بخار خروجی دارد و انرژی خود را از بسته باتری 140 کیلووات ساعت تامین می کند که برد حرکتتی 500 کیلومتر را نیز فراهم خواهد کرد. شاخص صفر تا 100 زیر 5 ثانیه محاسبه شده البته به عدد دقیق آن اشاره ای نشده است. برای گفتگو با کاربران ثبت نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید. شاید بتوان هر کدام از این محصولات را به طور بالقوه رقیب اچ30 کراس دانست اما به طور خاص، این خودرو بایستی پنجه در پنجه برلیانس C3 کراس، لیفان ایکس50، MVM X22 و ساندرو استپ وی بیندازد.

دانگ فنگ در ادامه همکاری خود را با گروه بهمن آغاز کرده و خودروی دیگنیتی را به بازار ایران روانه کرده است. اچ سی کراس حاصل همکاری شرکت دانگ فنگ چین و PSA فرانسه بوده که از سال 1394 تا کنون مهمان خیابان‌های کشورمان شده است. این خودرو در کنار تمامی مزایای خود از معایبی نیز برخوردار است که در ادامه قصد داریم برخی از آن‌ها را برایتان بازگو کنیم. باتری های اسیدشارژ که همان باتری فابریک دانگ فنگ اچ سی کراس می باشد دارای شش خانه بر روی باتری می باشد که می بایست هر یک ماه یکبار شش خانه باتری را باز کنید و سطح الکترولیت (آب باتری) را بازدید کنید. موتور مورد استفاده شده در این خودرو دقیقا نمونه استفاده شده در 206 تیپ 5 یعنی TU5 است که 1578 CC حجم داردو همچنین جعبه دنده 4 سرعته این خودرو طراحی کشور ژاپن است. از قیمت حداقل تا حداکثر براساس افزایش قیمت یا کاهش قیمت خودرو و در مدل های مختلف صفر و کارکرده قیمت گذاری می شود 27 بهمن 401 .

عملکرد فنی

اما این درست نیست بلکه باتری باید با آمپرساعت متناسب خودرو شما باشد. یکی اینکه برخی همیشه اصرار به خرید باتری با بالاترین آمپرساعت ممکن را دارند و مدعی هستند که هرچه آمپرساعت بالاتر باشد هم برق بهتری دارد هم عمر بیشتری. کاپوت خودرو را که باز کنید درست سمت راست شما باتری خودرو قرار گرفته است. شبکه‌های اجتماعی دیجیاتو سریع‌ترین روش دسترسی به اخبار فناوری، علم و خودرو است. اگر می‌خواهید به‌روز باشید، شبکه‌های اجتماعی دیجیاتو را دنبال کنید. گنجایش باک سوخت اچ30 کراس نیز معادل 51 لیتر عنوان شده است و ترمزهای هر چهار چرخ آن نیز به صورت دیسکی هستند.

http://dr-architecture.ir

به واسطه همین تبلیغات خوب که ظاهرا مجله خبری ماشین دنگ فنگ خودرودر انجام آن تبحر دارد، در دور اول پیش فروش اچ سی کراس، ظرفیت آن بسیار سریع تکمیل شد. دانگ فنگ اچ سی کراس بعد از امضای قرارداد هسته‌ای بین ایران و گروه ۵+۱، جزو اولین مدل‌هایی بود که قرار شد وارد بازار کشورمان شود. آن هم در شرایطی که مردم امیدوار بودند به واسطه امضای برجام و تسهیل امکان ورود خودروسازهای غیر چینی به ایران بالاخره بتوانند خودروهایی خوب و با کیفیت، به قیمت مناسب سوار شوند. برندهای مختلف از برترین شرکت های تولیدی در ایران را با یکدیگر مقایسه و سپس باتری مناسب خودروی دانگ فنگ اچ سی کراس خود را خریداری کنید. در این مقاله از سری مقالات «مشاوره خرید خودرو» سایتZ4CAR، قصد داریم دانگ فنگ اچ سی کراس را مورد بررسی قرار داده و شما را با پنج مورد از «معایب H30 کراس» آشنا کنیم.

  • کاپوت خودرو را که باز کنید درست سمت راست شما باتری خودرو قرار گرفته است.
  • نزدیک خودرو به اچ سی حداقل 10 میلیون تومان گران تر است، اما در هنگام استفاده متوجه میشید که اچ سی 10 میلیون حداقل از رقبا بیشتر می ارزد.
  • صفحه نمایش لمسی 6.5 اینچی که در بخش پایینی دریچه‌های تهویه مستطیلی قرار گرفته نمای زیبایی به این قسمت بخشیده.

توسط Zhu Yanfeng

Zhu Yanfeng