بررسی مشخصات دانگ فنگ H30 کراس 1395 1399 | dongfengblog

ترکیب ظاهر و مجله خبری ماشین دنگ فنگ فنی این خودرو برگرفته از محصولات پژو است. بدنه اچ ۳۰ کراس بر روی پلتفرم پژو ۳۰۸ ساخته شده و پیشرانه آن از پژو ۲۰۶ وام گرفته شده است! دانگ فنگ اچ ۳۰ کراس به وضوح از بسیاری تولیدات ایران خودرو، برتر به نظر می‌رسد اما این خودرو نتوانست آنچنان که در تبلیغاتش مانور داده شده بود، بدرخشد. » راحتی بدنه دانگ فنگ اچ ۳۰ کراس در یک کلام طراحی دانگ فنگ اچ ۳۰ کراس را نمی‌توان خیلی جذاب دانست.

فروش اقساطی دیگنیتی

خودروهایی که توقف تولید شده یا به صورت صفر در بازار موجود نیستند قابل ارائه نخواهند بود. دانگفنگ موتور که در سال ۲۰۱۲ بیش از ۲٫۷۶ میلیون دستگاه خودرو تولید کرده‌است، هم‌اکنون به‌همراه شرکت‌های چانگان موتورز، گروه فاو و سایک موتور، به‌عنوان ۴خودروساز بزرگ چین شناخته می‌شوند. که با امکانات خوبی از سوی خودروسازی ایران خودرو به بازار عرضه می شود.

معایب دانگ فنگ H30 کراس

اما فراموش نکنید که این پیشرانه برای یک خودروی هاچ بک عملکرد مناسب را داشته است و H30 Cross یک کراس اور است، محصولی که دارای وزن بیشتر و ابعاد بزرگتر است. فروشگاه آنلاین باتری ماشین، عرضه کننده انواع باتری های خارجی و ایرانی، نمایندگی فروش باتری های سپاهان باتری، صبا باتری، شرکت نیروگستران خراسان و نیز نمایندگی فروش باتری های خارجی به ویژه باتری های کره ای از قبیل باتری پوما و باتری دلکور می باشد. خیر ، رسالت ما خرید و فروش خودرو صفر می‌باشد و در زمینه خودرو کار کرده خدماتی ارائه نمی‌دهیم. در صورت وجود ماشین صفر مورد نظر شما در بازار و امکان تامین خودرو مورد تقاضا ، بلی.

  • تحویل خودرو به صورت فوری انجام شده و تمام فرآیند عقد قرارداد و تحویل در یک روز انجام می‌شود.
  • در ادامه نگاه دقیق‌تری به ابعاد مختلف این خودرو می‌اندازیم.
  • این خودرو از لحاظ کیفیت سواری کمی تنبل است اما با قیمت مناسبی به دست مصرف کنندگان می رسد.
  • البته خریداران دانگ فنگ H30 کراس می‌توانند به راحتی با مراجعه به شرکت ما، با تست درایو این اتومبیل در صورت علاقه‌مندی خود به گشت و دور زدن در سطح شهر بپردازند و از این طریق با خیال راحت اقدام به خرید داشته باشند.

در فروردین ماه سال ۹۵ خودرو هاچبک دانگ فنگ h30 به عنوان محصول جدید ایران خودرو نیز معرفی شد. بهترین شرایط فروش خودرودر مبین خودرو که قدیمی‌ترین مجموعه‌های لیزینگ خودرو در تهران است که سال‌هاست انواع خودروهای خارجی و داخلی را در برندها و مدل‌های مختلف با بهترین تسهیلات به دست متقاضیان می‌رساند. همچنین لازم است بدانید که خدمات پس از فروش این اتومبیل نیز در سراسر کشورمان وجود داشته و خریداران می‌توانند بدون داشتن هرگونه نگرانی از بابت خدمات پس از فروش، این اتومبیل را هم‌اکنون تهیه و خریداری کنند. از دیگر اصلی‌ترین و مهم‌ترین موضوعاتی که سبب شده است تا بسیاری از افراد به دنبال خرید دانگ فنگ H30 کراس باشند می‌توان به کیفیت قطعات ساخت آن اشاره کرد که می‌توان گفت، کیفیت این قطعات در حد قطعات پژو 206 می‌باشد. پرداخت کنند و مابقی وجه را پس از صدور دعوتنامه پرداخت خواهد شد.

http://dr-architecture.ir

این خودرو با تبلیغات فراوانی که توسط ایران خودرو انجام شد، توانست به محبوبیت بالایی برسد و به سرعت فروش برود. اچ سی کراس فاقد تست ایمنی از موسسه معتبر ENCAP (اروپایی) است و سازندگان این خودرو محصولات خود را در موسسه چینی CNCAP آزمایش کرده اند. جهت خرید باتری ماشین و یا اطلاع از آخرین قیمت باتری خودرو در بازار، از صفحات وب سایت این فروشگاه دیدن نمایید. در صورت نیاز به استفاده از راهنمایی کارشناسان این مرکز جهت انتخاب مناسب ترین و بهترین باطری برای ماشین خود از طریق شماره های زیر با همکاران ما تماس حاصل نمایید. شرکت سپند خودرو آریا که در سال ۱۳۸۶ و با شماره ثبت ۴۴۶۳۰۶ تاسیس شده است یکی از معتبرترین و موفق ترین شرکت های حوزه فروش خودرو در ایران می باشد. سپند خودرو شرکتی کاملا خصوصی است که توسط مدیران کاملا حرفه ای اداره می شود.

توسط Zhu Yanfeng

Zhu Yanfeng