لیست قیمت مانیتور صنعتی و ویدیو وال، ۲۸ اردیبهشت ترب | asilight

به خاطر ماهیت بزرگ بودن مقیاس تکنولوژی ویدیو وال، وضوح تصویر یک نگرانی عمده به حساب می­آید. بنابراین، برای نصب ویدئو وال به دنبال نمایشگرهایی بگردید که نه تنها می‌توانند به راحتی با یکدیگر ارتباط برقرار کنند، بلکه محتوای کاملاً شفاف را هم از نزدیک و هم از راه دور ارائه می دهند. برای مثال امکان ساخت و ذخیره یک توالی از محتویات از پیش تنظیم شده، که پس از آن می تواند به صورت دستی یا خودکار در صفحه نمایش ارائه شود.

ویدئو وال ؛ تلویزیون شهری ؛ ویژگیها و کاربردها

نرم افزار Video Wall یک رابط کاربری برای کنترل نمایشگر، کنترلر و محتوای دستگاه منبع است. اکثر نرم افزارهای ویدیو وال یک داشبورد کاری را ارائه میدهند که شامل نمایش لحظهای تصویر در حال انتقال و لیست محتوای دستگاههای منبع موجود است. بر اساس فرمانهایی که از طریق نرم افزار کنترل کننده ایجاد میکنید، دستگاه کنترلر محتوا را به نمایشگرها ارسال میکند و به شما اجازه میدهد که محتوای نمایش داده شده را بنا به سلیقه خود بلافاصله تنظیم و مرتب کنید. همچنین برخی کنترلرها امکان تنظیم و ذخیره تنظیمات مربوط به نمایش را به صورت آفلاین و قبل از نمایش محتوا دارند. کنترلر به تمام نمایشگرهای تکی در سیستم Video Wall این امکان را میدهد تا با هم به عنوان یک پرده نمایش تکی عمل کنند. بدین معنی که تصویر به صورت کلی و کشیده بین تمام نمایشگرهای کنار هم به نحوی تقسیم میشود که همه با هم یک تصویر بزرگ را نمایش میدهند.

این نمایشگر‌های پیچیده و بزرگ باید با دقت طراحی شوند و با استفاده از سخت‌افزار ویدئو وال های تخصصی متصل شوند. هدف از نصب آنها، ایجاد یک ظاهر یکسان با استفاده از سخت‌افزار است که به طور کامل نمایش هر نوع رسانه ای را تضمین می‌کند، در حالی که اجازه دسترسی آسان و قابلیت استفاده را نیز به کاربر می‌دهد. از فناوری LED با دید مستقیم برای ایجاد چشمگیرترین ویدئو وال ها استفاده می شود. برای مثال برای تبلیغ در مغازه ها، هنگام تماشای نمایش یا اجرای زنده از ویدئو وال هایLED استفاده می شود. سطح پیکسل وقتی از دور تماشا شود (برای مثال در اجرای زنده) می تواند بسیار بزرگ یا بسیار کوچک باشد.

مراحل راه اندازی ویدئو وال

برای نصب این ویدیو وال نسبت به ویدیو والی که قرار است روی زمین نصب شود باید استراکچر قوی تری اجرا کرد در نتیجه آهن بیشتری مصرف می شود که باعث بیشتر شدن هزینه تمام شده می شود . سیستم های ویدئو وال از زاویه دید گسترده ای برخوردار هستند و توانایی نمایش یک یا چند تصویر را همزمان دارند، در صورتی که مانیتور صنعتی تنها قابلیت نمایش یک تصویر را داراست. ویدیو والها در طیف بزرگی از تکنولوژیهای نمایش شامل LCD ، LED ، Projection Cube ، Blended Projection و غیره آمدهاند. هر نوع صفحه نمایش مزایا و محدودیتهای منحصر به فردی از لحاظ رزولوشن، روشنایی، قابلیت اطمینان، هزینه و سایر عوامل دارد. این نوع نمایشگرها قابلیت استفاده بصورت ۲۴ ساعته را دارا میباشند، ولی به دلیل عمر نسبتا پایین لامپهای تصویر پروژکتور، هزینه نگهداری بالایی جهت تعویض لامپ های تصویر دارند. نقطه عطف این نمایشگرها قاب یا بزل بسیار نازک در حد صفر میلیمتر است، که بیشتر برای مکان هایی که خطوط بزل محدود کنند است مورد استفاده قرار میگیرند.

ویژگی های کنترلر داخلی ویدئو وال اریون

برای مثال، برای تعیین اینکه ویدیو وال خود را در کجا قرار دهید، باید هدف تبلیغات خود را ویدئو وال بدانید. اگر می‌خواهید مصرف کنندگان با لمس کردن صفحه نمایش یا استفاده از یک دستگاه تلفن همراه با وال شما تعامل داشته باشند، دسترسی به آن باید آسان باشد. برخلاف پنل‌های استفاده‌ شده در دستگاه‌های تلویزیون، نمایشگرهای LCD دارای یک حاشیه بسیار باریک هستند که فاصله بین پنل‌ها را به حداقل می‌رساند و باعث می‌شود که در کل مثل یک بوم بزرگ باشد. ویدئو وال LCD برای استفاده طولانی‌مدت طراحی شده‌‌اند و اقدامات ویژه‌ای برای محافظت از آنها اعمال می شود تا اجازه دهد سالها در شرایط بهینه عمل کنند. اغلب اوقات، به طور پیوسته در حالت 24/7 کار میکنند، به این معنی که به ندرت خاموش می شوند. معمولا ویدئو وال‌ها از نظر محل استفاده به دو نوع کلی مخصوص فضای باز یا outdoor و مخصوص فضای بسته یا indoor تقسیم می شوند.

  • این تجهیزات می توانند در کنار پخش تصاویر زنده، تصاویر ضبط شده مختلف را نیز به نمایش در بیاورند ، این نمایشگر ها قابلیت نمایش تصاویر در ابعاد مختلف را دارند.
  • جذب مشتری به درون مراکز تجاری با استفاده از کلیپ های تبلیغاتی برند های معروف و …
  • این ابزارها با توجه به ساختار فنی خود یکی از پرطرفدارترین تلویزیون‌های دیجیتال در ایران به حساب می‌آیند.
  • در صورتی که هر گونه سوالی در مورد ویدیو وال دارید، برای ما کامنت بگذارید، من و همکارانم در سریع‌ترین زمان ممکن به شما پاسخ میدیم.
  • • سیستم ویدئو پرجکشن طول عمر محدودی برای لامپ دارد و احتمال ریختن توری لامپ بر اثر ضربه نیز می باشد .
لیست قیمت مانیتور صنعتی و ویدیو وال، ۲۸ اردیبهشت ترب | asilight

توسط Zhu Yanfeng

Zhu Yanfeng