آخرین خبر نمایشی از شاسی بلند جدید «دانگ فنگ» | dongfengblog

این مجموعه با جعبه دنده 7 سرعته دی سی تی در ارتباط با محور جلو هماهنگ می شود. طرح جذاب دیفیوزر جلو به همراه الگوی مدرن سطح داخل جلوپنجره نیز از دیگر ویژگی‌های دلنشین نمای روبروی فردا تی ۵ به شمار می‌روند. خودروی صفر از بازار آزاد تهیه شده و با تسهیلات ویژه در اختیار مشتریان قرار می‌گیرد. معیار ما قیمت روز بازار آزاد بوده و قیمت کارخانه ملاک محاسبه اقساط نیست.

http://dr-architecture.irدر مورد مجله خبری ماشین دنگ فنگ داخل اتاق هم اوضاع بر همین منوال است و متصدیان سعی داشته‌اند تا نمایی کاملا به‌روز و مطابق با سلایق خریداران امروزی برای کابین دانگ فنگ T5 به وجود بیاورند. در این بین نمایشگر عمودی داشبورد با اندازه بزرگ پیش از هر چیز دیگری جلب توجه می‌کند و درواقع سعی دارد تا جنبه‌های تکنولوژیک این خودرو را به رخ تماشاچیان بکشد. همچنین سبک طراحی کلیدهای زیر نمایشگر نیز به نحوی است که انسان را به یاد کابین هواپیما می‌اندازد. استفاده از دسته‌دنده اصطلاحا خلبانی، نمایشگر دیجیتال پشت فرمان، غربیلک فرمان خوش‌فرم با طرح نسبتا اسپرت و طراحی زیبای رودری‌ها هم از دیگر نکات مثبت نمای داخلی محصول جدید خودروسازی فردا به شمار می‌روند. در نمای بغل به صورت کاملاً منطقی و متعادل از یک خط شانه‌ای به‌علاوه حجم پردازی‌های منطقی دیگر استفاده شده که در خوش‌تراش‌تر به نظر رسیدن پروفیل جانبی این شاسی بلند چینی تاثیر مطلوبی از خود بر جای گذاشته‌اند. استفاده از رنگ کرومی در تزیین فریم پنجره‌ها و همچنین ستون سی مشکی رنگ که حالتی پیوسته با شیشه عقب را در ذهن به وجود می‌آورد نیز باعث مجلل‌تر به نظر رسیدن نمای بغل محصول جدید گروه خودروسازی فردا شده است.

دانگ فنگ پالاسو،همان نیسان ترا است که به صورت همکاری جوینت ونچر دانگ فنگ و نیسان،ساخته می شود. – به نقل از خبرآنلاین، بازار ایران دوباره مهمان جدیدی از چین دارد.مهمانی که در سگمنت SUV … دانگ فنگ منگشی به اندازه سایبرتراک آینده‌نگرانه به نظر نمی‌رسد، اما برای برخی، طراحی آشناتر آن‌ها یک مزیت محسوب می‌شود. طراحی اشاره‌ای به قابلیت فوق‌العاده آفرود دارد و منگشی واقعاً چیزی برای ارائه به کاوشگران خارج از جاده دارد. این خودروها از فناوری آفرود هوشمند M ATS با 9 حالت رانندگی استفاده خواهند کرد. در صورت لزوم سیستم تعلیق بادی فاصله زمین را 105 میلی متر افزایش می دهد.

نگاهی به غرفه فرداموتورز در یازدهمین نمایشگاه بین‌المللی خودرو کرمان ۱۴۰۱

خرید و فروش ماشین هم برای خریدار آن و هم برای فروشنده آن با دردسرهای زیادی روبرو است. خریدار همیشه دغدغه‌اش این است که یک ماشین سالم بخرد، فروشنده نیز می‌خواهد خودروی خود را به بالاترین قیمت ممکن بفروش برساند. همین امر و عدم شناخت آنها از یکدیگر، آنها را با چالش‌های زیادی برای اعتماد کردن و انجام معامله روبرو می‌کند. طرف سومی که فضایی امن، شفاف و مطمئن برای خرید و فروش خودروی شما فراهم می‌کند. وب سایت خودرو با هدف اطلاع رسانی در حوزه خودرو در آذر 92 فعالیت خود را آغاز نموده است. سعی بر آن بوده که مرجعی برای اطلاعات و مشخصات فنی خودروهای داخل ایران باشیم و بتوانیم به صورت تخصصی مقایسه، قیمت، تست و بررسی خودرو‌ها را انجام بدهیم.

  • سیستم تعلیق جلو در این کراس اوور دانگ فنگ چینی مک فرسون و سیستم تعلیق عقب میله پیچشی است.
  • M-Terrain S همانطور که به نظر می رسد “نسخه کوپه” مدل قدیمی نیست، بلکه یک وانت است.
  • شرکت دانگ فنگ چین از شاسی بلندهای آفرودی جدید خود به نام منگشی رونمایی کرد.
  • از لحاظ کیفیت سواری باید گفت که سواری دانگ فنگ تی ۵ خیلی نرم نیست اما جلوی ورود ضربات به کابین تا حد امکان گرفته شده است و سیستم تعلیق می‌تواند آسایش نسبی برای سرنشینان به وجود آورد.
  • شتاب صفر تا صد دانگ فنگ تی۵ به طور دقیق برای ما مشخص نیست اما با توجه به ابعاد، وزن و همچنین توان پیشرانه ۱.۵ لیتری، می‌توان انتظار شتاب ۰ تا ۱۰۰ حدود ۱۳ ثانیه را از این محصول داشت.

به طور کل می توان گفت گلور 580 توان فنی قابل قبولی دارد و با توجه به اینکه هنوز وارد کشور نشده است امکان اظهار نظر درباره نقاط ضعف و قوت این خودرو را نداریم. اما با توجه به سابقه فروش اقساطی خودروهای چینی می‌توان تا حدودی استقبال عامه مردم را برای خرید این خودروی شهری پیش‌بینی کرد. در زمان ورود به داخل کابینت دانگ فنگ گلوری 580 متوجه پیچیدگی‌های خاص یا دکمه‌های متعدد و خارج از شمارش نمی‌شویم.

عدم ثبات قیمت‌ها و طرح شناسه کالا

توسط Zhu Yanfeng

Zhu Yanfeng