دانگ‌فنگ اچ۳۰ کراس ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد | dongfengblog

شاید گلوری 580 از نظر ظاهری شبیه به سایر خودروهای کراس اوور چینی باشد اما توانسته نظر مثبت مشتریان ایرانی را به سمت خود جلب کند. فردا T۵ نامی است که گروه خودروسازی فردا برای کراس اوور کامپکت جدید خود انتخاب کرده است. به گزارش قطعات خودرو به نقل از خودروبانک، تصاویر شاسی بلند دانگ فنگ واریور M20 بدون هیچگونه استتاری در چین لو رفت. این مدل آفرودر براساس پیکاپ تراک واریور M50 برای بازار چین تولید شده است.

مشخصات کامل اچ 30

ایران خودرو با گروه دانگ فنگ و برند آئولوس، تصمیم دارد دانگ فنگ آئولوس یی شوئن را مونتاژ و به بازار ایران عرضه کند. – دانگ فنگ آئولوس یی شوئن به عنوان محصول جدید ایران خودرو در راه است. خبرها حاکی از آن است ایران خودرو قصد دارد دانگ فنگ یی ژوان مکس را به بازار ایران عرضه کند. تصاویر شاسی بلند دانگ فنگ واریور M20 بدون هیچگونه استتاری در چین لو رفت. دانگ فنگ hc cross-دانگ فنگ H30 کراس محصول شرکت دانگ فنگ موتورز چین است که از سال 1395 توسط ایران خودرو وارد بازار شد. در واقع این کمپانی شریک تجاری پژو – سیتروئن میباشد به همین دلیل است که در ساخت این خودرو از پلتفرم اتاق سری 3 پژو نیز استفاده شده .

قیمت دیگنیتی پرایم بهمن موتور

علاوه بر این فرمان اسپرت این شاسی بلند نیز تقریباً به سبک مدل‌های AMG مرسدس بنز است. همچنین وقتی قطعات خودرو عمر مفید خود را طی می کنند دارنده خودرو باید لوازم یدکی خودرو جدید تهیه کند. سند خودرو به نام خریدار است ولی برای واگذاری به غیر ابتدا باید از رهن شرکت خارج شود در نتیجه در صورت تسویه تسهیلات دریافتی با سپندخودرو امکان فروش آن را خواهید داشت. الزامی برای خرید بیمه بدنه وجود ندارد ولی در صورت تمایل می توانید از تخفیف ۷۰ درصدی بیمه بدنه با معرفی‌نامه سپندخودرو استفاده نمایید. گروه خودروبانک با شعار دسترسی به بهترین انتخاب تلاش دارد از طریق این وب سایت به هموطنان عزیز کمک کند تا انتخابی آگاهانه داشته باشند.

http://dr-architecture.ir

در نمای جانبی نیز هیچ مجله خبری ماشین دنگ فنگ خاص و یا خطوط شکل دهنده به بدنه نمی‌بینیم. از نمای جانبی ارتفاع بلند خودرو بیشتر دیده می‌شود که البته دلیل کراس نامیدن خودرو هم همین شکل طراحی آن است. طراحی نمای عقب این خودرو با چراغ‌هایی که به سمت دو طرف شیشه عقب کشیده شده‌اند، با اینکه نسبت به سایر قسمت‌ها کمی بهتر است اما باز هم به تنهایی نمی‌تواند امتیاز طراحی خوبی را برای این هاچ بک کراس چینی به ارمغان بیاورد. یک زه مشکی پهن دورتادور بدنه را در بر گرفته که کمی حال اسپرت به طراحی خارجی این خودرو داده است.

  • به طور کل باید گفت که طراحی ظاهری فردا T5 به عنوان یک شاسی بلند شهری، کاملا متعادل و منطقی انجام شده و برای مشتریان امروزی قطعا مجذوب‌کننده و دلچسب جلوه خواهد کرد.
  • گروه خودروبانک با شعار دسترسی به بهترین انتخاب تلاش دارد از طریق این وب سایت به هموطنان عزیز کمک کند تا انتخابی آگاهانه داشته باشند.
  • در صورت وجود ماشین صفر مورد نظر شما در بازار و امکان تامین خودرو مورد تقاضا ، بلی.
شروع حرکت در نسخه مجهز به موتور ۱.۵ لیتری خیلی سریع نیست اما این میزان شتاب برای یک شاسی بلند نه‌چندان سبک وزن خانوادگی، تقریبا متعادل و مناسب به نظر می‌رسد. با این حال قطعا جوانان نمی‌توانند از این خودرو به عنوان یک اتومبیل مهیج و در حد هاچبک‌های اسپرت بهره ببرند و باید به رانندگی آرام و متعادل با آن عادت کنند. دانگ فنگ تی ۵ یک کراس اوور نسبتا درشت جثه است که پشت فرمان آن حسی شبیه به نشستن در کابین شاسی بلندهای فول سایز تا حدودی به شما دست خواهد داد. در بخش پشت از چراغ‌های به هم پیوسته استفاده شده که البته طراحی آن کاملا خلاقانه و منحصربه‌فرد جلوه می‌کند.

نوسانات عجیب در بازار خودرو/ «پژو 207 پانوراما» با جهش 16 میلیونی همچنان می‌تازد!

توسط Zhu Yanfeng

Zhu Yanfeng