قیمت روز دانگ فنگ H30 کراس؛ خرید، فروش و بررسی فنی خودرو دانگ فنگ H30 کراس کارنامه | dongfengblog

پیش از این شاهد بودیم که شرکت هایی چون «خودروسازی فردا» طی قراردادهایی با DFL، تولید دانگ فنگ X6 را در ایران آغاز کردند و این کراس اوور سری LT را با نام «فردا SX6» با لوگویی جدید به بازار فرستادند. هنوز به صورت رسمی و قطعی مشخص نشده است که گروه بهمن چه سطح از امکانات رفاهی و ایمنی را برای کراس اوور ix5 در نظر گرفته است. اما با توجه به اینکه قرار است تا دانگ فنگ آی ایکس ۵ جایگزین هاوال H2 شود، احتمال آن زیاد خواهد بود که این خودروساز بخش خصوصی مانند گذشته سطح امکانات به نسبت کاملی را برای کراس اوور متوسط خود در نظر بگیرد. در سال ۱۳۹۷، هاوال H2 با سطح امکانات به نسبت کاملی وارد بازار ایران شد و در جایگاه فول آپشن ترین نسخه های H2 آن زمان بازار جهانی به حساب می آمد. صندلی‌های گلوری 580 به دلیل طراحی زیبا، متریال به کار رفته در ساخت و ابعاد مناسب را می‌توان به عنوان نقطه قوت این کراس اوور چینی در نظر گرفت. صندلی‌های عقبی نیز به اندازه کافی بزرگ‌ هستند و سه فرد بزرگسال با جثه متوسط به راحتی امکان نشستن دارند.

  • میزان تسلط بر قسمت‌های جانبی و جلو خودرو به دلیل موقعیت مناسب صندلی راننده و همچنین ابعاد وسیع پنجره‌ها و آینه‌های جانبی، بسیار مناسب و اطمینان‌بخش به نظر می‌رسد.
  • تا زمان تحویل خودرو هیچ هزینه‌ای دریافت نخواهد شد تا اطمینان کامل از خرید خود داشته باشید.
  • بسیاری نیز معتقدند باید اچ ۳۰ کراس را در کلاس خودروهای استیشن قرار داد.
  • این مجموعه با جعبه دنده ۷ سرعته دی سی تی در ارتباط با محور جلو هماهنگ می شود.
  • در بدو ورود به خودرو یک صفحه نمایش بزرگ را می‌بینیم که مسئول کنترل مالتی مدیا را برعهده دارد.
  • دانگ فنگ گلوری یکی از جدیدترین خودروهای چینی و از شرکت دولتی دانگ فنگ است که توسط شرکت اسنا وارد بازارهای داخلی شد.

دانگ فنگ ix5 خودرویی است که بزودی در قالب قراردادهای مهندسی به خط تولید بهمن موتور می آید و به عنوان یک کراس اوور تک دیفرانسیل جدید پا به بازار کشور می گذارد. گروه بهمن اخیراً ماشین شاسی بلند جدید چینی دانگ فنگ ix5 را به سبد محصولاتش اضافه کرد. از قیمت حداقل تا حداکثر براساس افزایش قیمت یا کاهش قیمت خودرو و در مدل های مختلف صفر و کارکرده قیمت گذاری می شود 27 بهمن 401 . قیمت دانگ فنگ تی ۵ در بازار چین برحسب نوع تیپ، حدود ۱۵ تا ۱۸ هزار دلار اعلام ‌شده است.

جدیدترین شاسی بلند 2 دیفرانسیل بازار ایران معرفی شد

در بدو ورود به خودرو یک صفحه نمایش بزرگ را می‌بینیم که مسئول کنترل مالتی مدیا را برعهده دارد. فرمان خودرو یکی از مهم‌ترین عناصری است که در کابین گلوری 580 جلب توجه می‌کند. فرمانی سه شاخه با حالت اسپرت که طراحی مناسبی نیز دارد و مجهز به دکمه‌های متعددی است.

نظرات کاربران

اما بعید به مجله خبری ماشین دنگ فنگ می‌رسد با توجه به قیمت ۹۸۰ میلیون تومانی فردا، تی ۵ با قیمتی کمتر از یک میلیارد تومان به بازار عرضه شود. طراحی دانگ فنگ T5 ایوو به ما می‌گوید که این خودروی اس یو وی، گرچه بسیار شکیل و جوان پسند به نظر می‌رسد، اما یک «کپی» از خودرو‌های لوکس گران قیمت مانند مازراتی لوانته یا پورشه ماکان است. در این رابطه می‌توان اشاره کرد که فرم طراحی جلوپنجره خمیده، پره‌های عمودی رنگ شده به رنگ مشکی و چراغ‌های نوک تیز در جلو، یادآور مدل‌های مازراتی است. همانطور که در تصاویر مشاهده می کنید، این خودرو با برند آئولوس(متعلق به دانگ فنگ) طراحی بسیار زیبایی دارد.

http://dr-architecture.irزیرا در سایر قراردادها و فرایند مذاکره میان خودروسازان ایرانی و دانگ فنگ لیوژو، طرف چینی محصولاتش را با دو پیشرانه ۱٫۵ لیتری توربو (۴A91T و SFG15T) و ۱٫۶ لیتری تنفس طبیعی ۴A92 معرفی می کند. گروه خودروسازی ایران خودرو طی قراردادی با گروه دانگ فنگ و برند آئولوس قصد دارد سدان یی شوئن را مونتاژ و به بازار ایران عرضه کند. دانگ فنگ گلوری یکی از جدیدترین خودروهای چینی و از شرکت دولتی دانگ فنگ است که توسط شرکت اسنا وارد بازارهای داخلی شد.

توسط Zhu Yanfeng

Zhu Yanfeng