شاسی بلند جدید دانگ فنگ از راه رسید + تصاویر و مشخصات | dongfengblog

همچنین یک باتری کششی با ظرفیت 140 کیلووات ساعت، برد حرکتی 500 کیلومتری را فراهم می سازد. نسخه هیبریدی با نیروگاه 600 اسب بخاری، باتری کششی با ظرفیت 65.88 کیلووات ساعت و برد حرکتی 800 کیلومتری همراه است. حداکثر سرعت 180 کیلومتر در ساعت بوده و قدرتمندترین نسخه در 4.2 ثانیه به سرعت 100 کیلومتر در ساعت می رسد. مدل‌هایی که روی پلتفرم MORA ساخته شده و پیشرانه پرتوانی هم برای آنها در نظر گرفته شد. قدرت این خودرو در مدل الکتریکی به 1070 اسب بخار می‌رسد که نسبت به سایبرتراک تسلا با 800 اسب بخار بسیار توانمندتر است.

دانگ فنگ هائوجی؛ شاسی بلند لوکس ارزان قیمت چینی! (+عکس)

«گروه بهمن قصد دارد تا به زودی محصول جدیدی را به بازار عرضه کند که در حال گذراندن مراحل تست نهایی و پیش‌تولید است تا به خطوط مونتاژ این شرکت افزوده شود. با این پول در بازار خودرو‌های دست‌دوم گزینه‌هایی مثل ۲۰۶، تندر ۹۰،… استفاده از متریال نرم در قسمت بالای داشبورد که از لحاظ رنگ با روکش صندلی‌ها مطابقت دارد، هارمونی دل‌نوازی را برای کابین T5 پدید آورده است. کیفیت متریال در نوع خود مطلوب به نظر می‌رسد و از لحاظ میزان فضای کابین هم باید گفت که با توجه به فاصله محوری ۲۷۲۰ میلی‌متری و ارتفاع مناسب سقف، محدودیت زیادی برای کاربران به‌ویژه در ردیف عقب وجود نخواهد داشت. در صورت وجود ماشین صفر مورد نظر شما در بازار و امکان تامین خودرو مورد تقاضا ، بلی. خودروهایی که توقف تولید شده یا به صورت صفر در بازار موجود نیستند قابل ارائه نخواهند بود.

http://dr-architecture.ir

در حال حاضر در بازارهای چینی قیمت گلوری 580 بین 12 تا 18 هزار دلار تعیین شده است و خرید و فروش می‌شود. کارشناسان نیز پیش‌بینی کرده‌اند در صورت وارد شدن این کراس اوور به بازارهای ایران قیمتی در حدود 600 میلیون تومان خواهد داشت. نکته مهمی که درباره امکانات گلوری 580 وجود دارد این است که تا زمان ورود این خودرو به ایران نمی‌توان حدس زد مجهز به کدامیک از این آپشن‌هاست. اگر به دنبال خرید یک خودرو با درجه کیفی بالا از نظر فنی و امکانات هستید که امتحان خود را نیز پس داده باشد، خرید اچ سی کراس را به شما پیشنهاد می‌کنیم. با توجه به شرایط فروش اچ سی کراس ایران خودرو و امتیازهای در نظر گرفته شده، سپند خودرو موقعیت بسیار مناسبی را برای خریداران فراهم کرده است.

  • ترسیم سپر، دیفیوزر عقب و چراغ‌های مه شکن روی سپر هم تقریبا هماهنگ انجام شده و باعث زیباتر به نظر رسیدن نمای پشت دانگ فنگ تی ۵ شده است.
  • سود مشارکت و انصراف به ترتیب برابر ۲۰ و ۱۸ درصد در نظر گرفته شده و رنگ‌های سفید، مشکی، نقره‌ای، خاکستری، آبی رویال، نارنجی و قرمز متالیک در این شرایط فروش ارائه شده است.
  • پس از فیس لیفت چهره ظاهری گلوری 580 در قسمت‌های چراغ جلو و عقب، سپرها، مه شکن، داشبورد و رینگ‌ها تغییر کرد.
  • شتاب صفر تا صد این خودرو ۱۲.۵ ثانیه و حداکثر سرعت آن ۱۸۳ کیلومتر در ساعت است.

جدیدترین خودروی مونتاژی گروه بهمن به‌عنوان یک خودروی اس یو وی کوپه با ابعاد ویژه شناخته می‌شود. ام وی ام 315صندوق دار-ام وی ام 315 با ورود خود توانست علاقه مندان زیادی را در تمامی سنین جذب کند. از مزایای این خودرو آینه های جانبی بزرگ و دید خوبی که نسبت به اطراف دارید هست اما دید کم عقب هم یکی از معایب این خودروی چینی است ادامه مطلب… دانگ فنگ هائوجی از منظر ابعاد برابر با ۴۷۲۰ میلیمتر در طول، ۱۹۱۰ میلیمتر در عرض و ۱۷۰۲ میلیمتر در ارتفاع توسعه یافته است. مصرف سوخت T5 ایوو در هر ۱۰۰ کیلومتر نیز در فضای شهری ۸.۹ لیتر، در فضای بیرون شهری ۵.۷ و حالت ترکیبی آن نیز ۶.۶ لیتر است.

موافقت کمیسیون صنایع مجلس با واردات خودروهای کارکرده با عمر کمتر از ۵ سال

با مجله خبری ماشین دنگ فنگ به پلاک گذر موقت خودروهای در تصویر، مشخص است که یک دستگاه از این کراس اوور چینی در تست های فنی حاضر نشده و حداقل دو دستگاه ix5 جهت آزمایش های مختلف پا به جاده های کشور گذاشته اند. هم‌اکنون به‌همراه شرکت‌های چانگان موتورز، گروه فاو و سایک موتور، به‌عنوان ۴خودروساز بزرگ چین شناخته می‌شوند ادامه مطلب… همانطور که در تصاویر مشاهده می کنید، این خودرو با برند ایولوس (متعلق به دانگ فنگ ) طراحی بسیار زیبایی دارد. در قسمت دماغه عناصر کرومی زیادی به کار گرفته شده تا حس یک شاسی بلند لوکس را انتقال دهد. مدل‌های مختلف فنگ شینگ T5 ایوو که بین ۱۶ هزار و ۳۱۰ دلار تا ۲۱ هزار و ۴۹۰ دلار قیمت گذاری شده اند، هنوز مشخص نیست که با چه قیمتی در ایران عرضه می‌شود.

قیمت ون اینرودز c35

توسط Zhu Yanfeng

Zhu Yanfeng