حقیقت پنهان در بهترین کارت گرافیک Exposured

در این روش مالک کسب و کار خودش سئو را فرا گرفته و بخش مهمی از زمان و انرژی خود را صرف این کار میکند. چگونه یک استراتژی دقیق برای سئو تعیین کنیم؟ قرار داد و برای هرکدام هزینه مشخصی اعلام نمود. در سپتامبر سال ۲۰۱۶، گوگل اعلام کرد که گوگل پنگوئن به الگوریتم اصلی رتبهبندی گوگل ملحق شدهاست و دیگر آپدیتهای آن اعلام نمیشود. داخل این بستههای کوچک تراشههایی که همگی مبتنی بر فناوری شبکههای عصبی هستند قرار گرفتهاند. اندازه کل مجموعهی طراحی شده برابر با سایز یک یخچال کوچک است. اگر در انتخاب کارت گرافیک مناسب برای سیستم خود دچار تردید شدهاید یا میخواهید با آگاهی کامل این کار را انجام دهید، ما ضمن توضیح نکات کلیدی و راهنمای خرید کارت گرافیک، لیستی از بهترین کارت گرافیک های بازار ایران را بر اساس قیمت و کاربرد برای شما هر ماه تهیه خواهیم کرد. در نتیجهی دقت و وسواس مثالزدنی ایسوس، حتی غبار هم نمیتونه به کارت های گرافیک این شرکت نفوذ کنه؛ تا جایی که این برند بهعنوان اولین کمپانی مجری طراحی 100 درصد بدون غبار شناخته میشه. آنها فکر نمیکنند و دارای احساسات نیستند و برای جواب سوالاتی که از آنها میپرسیم برنامهریزی شده اند.

از دیگر کاربردهای هوش مصنوعی میتوان تطابق دادن اثر انگشتها یا چهرهها برای باز نمودن قفل امنیتی گوشیهای هوشمند را نام برد. هوش مصنوعی امروزی کارهایی را انجام میدهد که از قبل برای آن برنامه ریزی شده است. امروزه نیز میتوان کاربردهای هوش مصنوعی را در زندگی روزمره مشاهده کرد. IBM این تراشهها را TrueNorth نام گذاریکرده است. پیادهسازی چنین شبکهی عظیمی با استفاده از معماریهای معمول می تواند فضای زیادی را اشغال کند بطوریکه انرژی مورد نیاز برای راهاندازی آن میتوان با انرژی الکتریکی مورد نیاز یک شهر برابری کند؛ اما آنچه که IBM ساخته است تنها به ۷۰ میلی وات انرژی نیاز دارد. IBM تا به حال توانسته به قدرتی فراتر از قدت پردازشی مغز یک موش دست پیدا کند. با در نظر گرفتن این موضوع میتوان به جرات گفت که قدرت پردازشی فوقالعادهای درون این بستهها جا گرفته است. لپ تاپ هایی که دارای صفحه نمایش 15 اینچ و بزرگ تر هستند وزن بیشتری دارند و حمل آنها کمی دشوارتر است. همچنین با شناختی که از شما دارند (مانند سلیقه) به بررسی رستورانهای نزدیک مورد علاقه شمامیپردازند و بهترین رستوران را پیشنهاد میدهند. از معروفترین پروژههای بینایی ماشین با قابلیت تشخیص اشیاء، میتوان پروژهی Image Identification شرکت Wolfram را نام برد که برای استفاده عموم به صورت آنلاین منتشر شده است.

اما اگر روزی یک شبیه سازی کامل از مغز انسان ساخته شود؛ این شبیه ساز باید قادر به فکر کرن درک احساسات انسانی مانند عشق، نفرت و درد باشد و همانند یک انسان عمل کند. ساختن چیزی که حتی با کمی اغماض بتوان نام AGI بر آن گذاشت میتواند بزرگترین دستاورد علوم کامپیوتر باشد و اگر روزی به آن دست پیدا کنیم، همهی زوایای جهانی را که میشناسیم را تغییر خواهد داد. این تراشهها با استفاده از سیلیکون و متشکل از آنالوگهای فیزکی طراحی شدهاند که شامل نئورونها و سیناپسها (ارتباط بین نئورون) هستند و به صورت اختصاصی برای فعالیت در بستر شبکههای عصبی طراحی شدهاند. این لپ تاپ با پردازنده فوقالعاده قدرتمند CPU RYZEN 7 5800HS و صفحه نمایش 14 اینچ با قابلیت Pro Art یک انتخاب بسیار عالی برای گیمینگ میباشد. Lenovo یک سیستم پشتیبانی مشتری عالی ارائه میدهد که میتوان از طریق رابط تلفن و ایمیل به آن دسترسی داشت. بسیاری از رخنهگرها از طریق روشهای فیشینگ توانایی دسترسی به وبکم بسیاری از کاربرها را دارند. در سمت دیگر، هوش مصنوعیای که نگرانی بسیاری را بر انگیخته است “Artificial General Intelligence” (هوش عمومی مصنوعی) یا به اختصار AGI است.

توسط Zhu Yanfeng

Zhu Yanfeng