بهترین لپ تاپ تا 30 میلیون تومان؛ معرفی برترین لپ تاپ زیر ۳۰ میلیون پلازا

تقریبا تمام لپ تاپ‌های موجود در این فهرست با کارت گرافیک مستقل عرضه می‌شوند. اما برای ویرایش ویدئو یا اجرای بازی‌ها، بهتر است یک لپ تاپ با کارت گرافیک‌ انویدیا خانواده RXT 3000 یا GTX 1650 را انتخاب کنید. شرکت‌های بزرگ و نام‌آشنای «لنوو» تولیدکننده‌ی لپ‌تاپ با رقابت سختی که در طراحی سری محصولات حرفه‌ای به‌ویژه بازی دارند، از این فرصت برای قدرت‌نمایی استفاده می‌کنند. به‌همین‌دلیل معمولا تمام لپ‌تاپ‌های مخصوص بازی مجهز به سخت‌افزارهای به‌روز و قوی، صفحه‌نمایش باکیفیت و امکانات متعدد هستند. لپ‌تاپ 15.6 اینچی لنوو مدل IdeaPad Gaming 3 از سری‌های بالا رده شرکت لنوو است و هم‌اکنون جدیدترین لپ‌تاپ 15 اینچ سری Ideapad مخصوص بازی این شرکت در بازار کشور به شمار می‌آید که در سال 2021 رونمایی شد. این لپ‌تاپ با برخورداری از 512 گیگابایت حافظه SSD و 8 گیگابایت رم کارایی بی‌نظیر و پرسرعتی را فراهم می کند.

بهترین تبلت تا 10 میلیون

یکی دیگر از لپ تاپ‌های قدرتمند و مقرون‌به‌صرفه (زیر 30 میلیون تومان) در زمینه گیمینگ، لپ تاپ لنوو ideapad gaming 3 مدل 15IHU H است. این لپ تاپ، طراحی بسیار شیک و مدرن با صفحه‌نمایش 15.6 اینچی با وضوح تصویر Full-HD، دقت رنگ بالا و نرخ نوسازی 60 هرتزی دارد. کیبورد دارای نور پس‌زمینه و ارگونومی مناسب گیمینگ است که به‌هیچ‌عنوان حتی پس از ساعات طولانی بازی، دست را خسته نمی‌کند. ایسوس جزو برترین برندهای تولیدکننده لپ تاپ و تجهیزات کامپیوتری در دنیا محسوب می‌شود. این برند سابقه بسیاری در تولید انواع تجهیزات کامپیوتری و دیجیتال دارد.

بهترین لپ تاپ تا 30 میلیون تومان؛ معرفی برترین لپ تاپ زیر ۳۰ میلیون پلازا

این بدنه 16 میلی متر ضخامت و 1.6 کیلوگرم وزن دارد و می توانید آن را به راحتی جا به لطفا روی وب سایت زیر کلیک کنید جا کنید. لپ تاپ 14 اینچی ایسوس مدل R465FA-EB028 که با طراحی زیبا و مقاوم وارد بازار شده است و توانسته تا این لحظه فروش فوق العاده ای را رقم بزند. این لپ تاپ به واسطه قابلیت و امکاناتی که دارد ، علاوه بر کاربری معمول روزمره برای کاربری مالتی مدیا نیز مناسب است. بدنه ی R465FA به گونه ای طراحی شده است که آن را جزء لپ تاپ های رده بالا کرده است. وزن این لپ تاپ 1.4 کیلوگرم است و برای جا به جایی آن کوچک ترین مشکلی را ندارید.

صفحه نمایش اولد این بهترین لپ تاپ تا 30 میلیون، تاچ نیست و گلس محافظتی لبه به لبه ندارد. قابلیت دیده شدن صفحه در محیط‌های روباز اگر زیر سایه باشید، و در میزان روشنایی برابر، کمی بهتر از نمایشگر IPS است که بیشتر بخاطر مشکی تر بود صفحه OLED آن است. یکی از بهترین ویژگی‌های این لپ‌تاپ، اضافه شدن فناوری Dolby Atmos به آن است. مایکروسافت ادعا دارد که با افزودن این ویژگی، صداها بهتر و صحیح‌تر به گوش شما می‌رسند. در واقعیت هم اسپیکرهای این بهترین لپ تاپ تا 30 میلیون تومان، هنگام پخش موسیقی و فیلم، صدای بسیار خوبی تولید می‌کنند. حتی در صورت فاصله گرفتن از لپ‌تاپ (مثلا رفتن به اتاق دیگر)، باز هم صدای اسپیکرها را به وضوح خواهید شنید.

و همانطور که از یک لپ تاپ تراز اول انتظار می‌رود در مقابل فشار و استراحت دستان، ابدا به راحتی خم نمی‌شود و آسیب نمی‌‌بیند. دستگاه پیش رو، بهترین لپ تاپ تا 50 میلیون تیر ۱۴۰۱ است و ما به عنوان گزینه طلایی، خرید آن را توصیه می‌کنیم. لنوو قبلا با معرفی سری ThinkPsd-L لپ‌تاپ‌های اقتصادی را در رزومه کاری خود آورده بود. همچنین، این شرکت با فروش سری IdeaPad برای کاربران عادی و خانگی نیز گامی دیگر برای لپ‌تاپ‌های اقتصادی برداشته است. در واقع، سری ThinkBook ترکیبی از یک لپتاپ خانگی و لپتاپی اقتصادی است که هدف از طراحی آن، بازدهی خوب و همه فن حریف بودن است.

نصب نرم افزارهای تخصصی به فضای بسیار کمی نیاز دارند اما حافظه مورد استفاده آن‌ها باید سریع باشد. در کنار سرعت، انواع بازی‌های مدرن و محتوای ویدئویی با کیفیت به فضای زیادی دارند. بهترین لپ تاپ‌ها تا ۳۰ میلیون تومان از حافظه هیبرید استفاده می‌کنند.

  • صفحه ‌نمایش آن ۱۵.۶ اینچ با روکش مات و کیفیت Full HD است که برای بازی یا تماشای فیلم، کاربردی ارزیابی می‌شود.
  • هر چه میزان ظرفیت باطری بیشتر باشد، لپ تاپ برای مدت بیشتری بدون اتصال به برق می تواند کار کند.
  • در بخش توان پردازشی، قدرت این پردازنده فقط 15% از بهترین پردازنده بازار ضعیف‌تر است و در واقعیت این اختلاف توان به سختی توسط کاربر حس می‌شود.
  • علاوه بر این، این لپ‌تاپ یکی از اولین لپ تاپهای 15.6 اینچی است که با صفحه غیرتاچ اولد 1080p وارد بازار شده است.
  • این محصول ایسوس در میان گیمرها بسیار محبوب شده چرا که هم قیمت مناسبی دارد و هم عملکرد خوبی در اجرای بازی‌ها از خود نشان می‌دهد.
  • به همین جهت، ما معتقدیم با کمی پرداخت پول بیشتر در این بازه می‌توان گزینه‌ای ایده‌آل‌تر را خریداری کرد.
بصورت کلی به ترتیب پردازنده Core i7 و بعد reyzn7 و بعد Core i5 قدر بیشتری نسبت بهم دارند اما باز باید جزئیات و حتی مدل پردازنده رو هم در نظر بگیرید. هر دو لپ تاپ توی بازه قیمتی 22 میلیون تا 23 میلیون جز بهترین گزینه ها هستند. ببخشید من کارم تولید محتولی متنی هست و زمان زیادی با لپ تاپ کار می‌کنم. برای نوشتن مقاله « بهترین لپ تاپ های زیر 30 میلیون » این کارها انجام شده است. انواع لپ تاپ استوک به طور کلی تعمیر شده و دست دوم به حساب می‌آیند. ما نمی‌دانیم تا به امروز چطور از لپ تاپ استفاده شده یا چطور آن را تعمیر کرده‌اند.

بهترین لپ‌تاپ گیمینگ تا ۱۰۰ میلیون تومان (پرچم‌دار)

پس اگر به دنبال یک لپ تاپ گیمینگ همه‌کاره می‌گردید که با تجربه‌ای فراوان ساخته‌شده باشد و با خرید آن ضرر نکنید، لپ تاپ مخصوص بازی HP Victus 16 گزینه‌ای بسیار مناسب به شمار می‌رود. به شما پیشنهاد می‌کنیم اگر علاقه مند به برند لپ تاپ های گیمینگ هستید مقاله آن را از دست ندهید. با فرکانس کاری بین 2.5 تا 5.0 گیگاهرتز بهره‌مند بوده و از این نظر در میان تعدادی محصول انگشت‌شمار مجهز به CPU پرچمدار نسل 12 اینتل است. لپ تاپ 2020 لنوو یکی از به صورت کاملا حرفه ای طراحی شده تا نیاز های هر دانشجویی را در هر رشته ای به راحتی برطرف کند.

توسط Zhu Yanfeng

Zhu Yanfeng