قویترین محلول لوله بازکن خانگی چاه باز کن قوی خدمت از ما

جوش شیرین و سرکه یک ترکیب بسیار عالی به عنوان لوله بازکن چاه فاضلاب می­باشد. بدین منظور، 1/3 فنجان جوش شیرین را با 1/3 فنجان سرکه در یک پیمانه اندازه ­گیری مخلوط کنید. به یاد داشته باشید که شما نباید هرگز وقت را تلف کنید و باید سریعا ترکیب لوله بازکن را در لوله تخلیه مسدود شده بریزید.

محلول لوله بازکن راه گشا

برای استفاده از محلول لوله بازکن ابتدا مقدار مناسبی از آن را درون سینک ظرفشویی یا چاه توالت و حمام بریزید. اکنون باید برای مدت زمان مشخص (بین 15 تا 20 دقیقه) صبر کنید تا محلول شیمیایی گرفتگی فاضلاب را برطرف کند. پس از این زمان آب را با فشار کم باز کنید تا تمام مواد زائد و رسوب‌های موجود در لوله فاضلاب کنده شده و گرفتگی فاضلاب رفع شود.

قویترین محلول لوله بازکن خانگی چاه باز کن قوی خدمت از ما

اگر حین ریختن آب، مسیر لوله باز شده بود مشکل حل شده، اگر نه میتوانید چند دفعه دیگر این کار را تکرار کنید یا به سراغ روش دوم بروید. حالا باید چند ساعت صبر کنید و سپس با ریختن آب داخل لوله آن را تمیز کنید. گاهی اوقات پس از ریختن آن داخل لوله، فاضلاب به بیرون میپاشد، در این شرایط امکان پاشیدن اسید روی صورت و بدن وجود دارد. محلول های دسته اول به وسیله شرکت های صنعتی با فرمول های شیمیایی تهیه شده اند که بسیار قوی هستند و عوامل انسداد مثل مدفوع، دستمال کاغذی، لجن، مو و … را از بین میبرند و در نتیجه باعث باز شدن راه آب می گردند. در زیر سینک ظرف شویی، لوله ای که معمولاً به آن لوله دو قلو هم گفته می‌شود را به آرامی باز کنید.

  • جرم‌های ایجاد شده در لوله‌ها معمولاً به علت چربی‌های مواد غذایی و یا گیرکردن مواد غذایی و خرده‌های اضافی غذا ایجاد می‌گردد.
  • در صورت ورود محلول لوله بازکن به داخل چشم، به سرعت و برای 10 تا 15 دقیقه چشم را با آب از داخل به خارج بشویید و سپس به پزشک مراجعه کنید.
  • تماس قویترین محلول لوله بازکن با چشم بسیار خطرناک بوده و در برخی مواقع حتی باعث از دست دادن بینایی می شود.
  • برای ساخت محلول لوله بازکن خانگی قوی به سرکه و جوش شیرین و آب داغ و یک پارچه یا حوله نیاز است.

لوله بازکن های خانگی به خصوص در مورد گرفتگی های سطحی بسیار موثرند و در اکثر مواقع موجب باز شدن مسیر لوله می شوند. محلول لوله بازکن سینک ظرفشویی که میتوانید استفاده کنید به دو دسته تقسیم می شود. محلول های اسیدی که خطرات زیادی دارند و مردم بدون در نظر گرفتن آنها، به راحتی برای باز کردن گرفتگی لوله فاضلاب استفاده می کنند. شرکت های لوله باز کنی زیادی در تهران، کرج و شهرهای دیگر ایران با روش های مختلف اقدام به لوله بازکنی می کنند. به همین منظور بهتر است قبل از تماس با شرکت های لوله بازکنی، صفحه مربوط به لوله بازکنی را مطالعه نمایید. اسید لوله باز کن قوی یک روش قدیمی با هزینه پایین است؛ به همین دلیل معمولا اولین راهی است که برای رفع گرفتگی لوله به ذهن می‌رسد.

نکته و تکنیک لوله کشی فاضلاب که باید بدانیم

با باز کردن لوله خواهید دید که چه موادی باعث گرفتگی شده‌اند. در این مقاله قصد داریم 10 روش تضمینی برای پیشگیری از گرفتگی شدید لوله فاضلاب و همچنین راه های جلوگیری از آن را لوله بازکنی ارزان توضیح دهیم. بله، صرفا با همین مواد می‌توانید یک لوله بازکن طبیعی و موثر بسازید. پس از اتمام کار، تیم پشتیبانی تعمیر برتر جهت ثبت نظر شما در مورد متخصصین اعزامی با شما عزیزان تماس خواهد گرفت.

توسط Zhu Yanfeng

Zhu Yanfeng