آزمون دولینگو چیست دولینگو تضمینی موسسه زبان کوییک | iranbritish

مهم نیست دوست دارید چه زبانی را یاد بگیرید چرا که دولینگو تعداد بسیار زیادی از زبان‌ها را در خود جای داده است. بیش از ۳۵ زبان به کمک دولینگو قابل یادگیری است که از بین آن‌ها می‌توان به انگلیسی، فرانسوی، اسپانیایی، کره‌ای، ژاپنی، عربی و روسی اشاره کرد. قسمت نخست آن که مورد ارزیابی و سنجش و نمره دهی قرار می گیرد شامل سوال های مختلفی در زمینه لیسنینگ، اسپیکینگ، رایتینگ و ریدینگ است و قسمت دوم آن که برای دانشگاه و یا موسسه های مقصد ارسال می شود در برگیرنده یک مصاحبه ویدئویی کوتاه و یک رایتینگ می باشد. برای مقایسه دقیق تر مابین ارزش نسبی بازه های نمره ای آزمون زبان دولینگو با دیگر آزمون های معتبر اینجا کلیکنمایید.

بعضی لغاتش تکرار بود و خودش چند خط قبلش یکیشو گفته بود یعنی خوب دولینگو بخونین جملات رو. نرم‌افزار Duolingo تحت پلتفرم‌های وب، Android و iOS و WP موجود است. ترجمیک آماده است تا با افراد، موسسات، سازمان‌ها، ادارات، انتشارات و شرکت‌های تجاری و بازرگانی همکاری کند. ایمنی با درک اینکه توسعه‌دهندگان چگونه داده‌های شما را جمع‌آوری و هم‌رسانی می‌کنند شروع می‌شود. شیوه‌های حفظ امنیت و حریم خصوصی داده‌ها ممکن است براساس استفاده، منطقه، و سن شما متفاوت باشد.

  • شاید از خودتان بپرسید چرا نام Doulingo را برای این برنامه انتخاب کرده‌اند.
  • می‌توانید این آزمون را در خانه خود از طریق رایانه و وبکم انجام دهید.
  • به همین دلیل، ابتدا سایت دولینگو و سپس نرم افزار آموزش زبان رایگان Duolingo را ارائه کرد.
  • ما در درس چرا نباید از ترجمه برای یادگیری زبان انگلیسی استفاده کنیم؟، به صورت کامل این موضوع را بررسی کرده‌ایم.
  • نمره آزمون دولینگو توسط بسیاری از دانشگاه ها و مراکز آموزشی پذیرفته می شود که لیست آن ها را از اینجا می توانید مشاهده کنید.
آزمون دولینگو چیست دولینگو تضمینی موسسه زبان کوییک | iranbritish

خیر؛ شما می‌توانید زبان‌های مختلف را به‌کمک زبان انگلیسی آموزش ببینید. فرقی نمی‌کند دانشجو باشید، در محیط خانه به فعالیت بپردازید یا زمان‌تان را صرف کار کنید؛ در هر صورت تسلط به زبان یعنی ورود شما به دنیایی نامحدود از اطلاعات. هرچه در یادگیری زبان حرفه‌ای‌تر باشید، دسترسی بیشتری به این اطلاعات خواهید داشت.

آیا آزمون دولینگو برای مهاجرت کاری و تحصیلی قابل ارائه است؟

شما باید پاسپورت و مدارک خود را به دوربین نشان دهید، مجاز به استفاده از هدفون نیستید، باید تنها فردی باشید که در یک اتاق روشن حضور دارد و می‌بایست در تمام مدت جلو دوربین قابل مشاهده باشید. بنابراین بسیار دشوار خواهد بود که در طول آزمون کسی به شما کمک کند یا بتوانید تقلب کنید. سوالات Independent Speaking Tasks به صورت سه تسک مطرح می‌­شوند. همانطور که در شکل می‌­بینید، هریک از تسک­‌های 1 و 2، 4 سوال نوشتاری دارند. و برای هر تسک 30 ثانیه زمان دارید تا سوالات را بخوانید و با کلیک بر روی گزینه Start در مدت زمان90 ثانیه پاسخ خود را به صورت شفاهی بیان کنید.

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

هدف از آزمون دولینگو استفاده از تکنولوژی برای در دسترس بودن آموزش برای همه افراد و برگزاری آزمونی ساده، سریع و مقرون به صرفه است. استقبال از برنامه‌ی Doulingo باعث شده طراحان امکانات بیشتری به آن اضافه کنند. این برنامه نه‌تنها روی اندروید، بلکه روی سیستم‌عامل آیفون، ویندوز و مک هم اجرا می‌شود.

قوانین ارسال دیدگاه

توسط Zhu Yanfeng

Zhu Yanfeng