راهنمای تعمیرات دانگ فنگ H30 راهنمای تعمیرات برقی و مکانیکی مشخصات فنی تصاویر | dongfengblog

خدمات مجله خبری ماشین دنگ فنگ اتوماتیک ما شامل تعویض واشر و مهروموم لاستیکی، بررسی‌های تشخیصی مکانیسم‌های الکتریکی و ارتقاء گیربکس موجود دانگ فنگ است. تخصصان گیربکس ما برای مشکلات رایج گیربکس، ازجمله تعویض ناهموار، درگیر شدن با تأخیر، لغزش خودکار، گیرکردن کلاچ، بوها یا صداهای عجیب و غیره، راه‌حل‌های سریع و پایداری را ارائه می‌دهند. با فناوری پیشرو در صنعت و دسترسی به قطعات برای هر مدلی، تکنسین‌های باتجربه ما می‌توانند با موفقیت گیربکس‌ها را برای انواع خودروها – از ماشین‌های قدیمی گرفته تا ماشین‌های کامپیوتری امروزی – تعمیر کنند. در مراکز معرفی شده در این صفحه هزینه تعمیرات دانگ فنگ بسیار مناسب و منصفانه بوده و کلیه کار ها توسط متخصص ترین تعمیرکار دانگ فنگ انجام میشود و کار به کارآموزان سپرده نمیشود.

http://dr-architecture.irپلت فرم خودرو دانگ فنگ H30 کراس در واقع پلتفرمی است که در قدیم بر روی خودروی سیتروئن مدل ZX Citroen استفاده شده است. دانگ‌فِنگ موتور کورپوریشن شرکت خودروسازی چینی است، که به‌عنوان بزرگترین خودروساز در چین شناخته می‌شود. دانگ‌فنگ موتور در سال ۱۹۶۸ میلادی در استان هوبِی تأسیس شد و اکنون در زمینه تولید و مونتاژ انواع خودرو، اتوبوس، کامیون و دیگر وسایل نقلیه تجاری، همچنین تولید قطعات خودرو فعالیت می‌کند.

تعمیر تخصصی برق خودرو

الو گیربکس بهترین تعمیرگاه گیربکس دانگ فنگ برای مشاوره و تعمیر خودروهای شما می باشد. گم‌شدن و سرقت ریموت، مفقودی سوییچ، مشکل در تیغه و سوییچ خودروی اچ سی کراس و البته شکستن و ازکارافتادن باتری ریموت از جمله متداول‌ترین مشکلاتی است که در گزارش‌ها بررسی شده، افراد با آن مواجه هستند. کددهی و تعمیر ریموت H30 برند دانگ فنگ تنها از طریق سیستم BCM ممکن است و درصورتی‌که این عملیات به‌اشتباه انجام شود. همانطور که در مطلب تعمیر گیربکس اتوماتیک توضیح داده شد، تعمیر گیربکس دانگ فنگ و عیب یابی گیربکس دانگ فنگ را جدی بگیرید!

لیست دانگ فنگ :: تعمیرگاه، به ترتیب توان و زمان

سطح روغن گیربکس و رنگ و بوی آن را بررسی کنید تا از مشکلات گیربکس جلوگیری کنید. دانگ فنگ H30 کراس دو نوع گیربکس اتوماتیک و دستی، گیربکس ۵ سرعت و گیربکس اتوماتیک ۴ سرعت را ارائه می‌دهد. بر خلاف تصور گیربکس خودرو دانگ فنگ H30 کراس اتوماتیک از نوع AL4 پژو که بر روی 206 اتوماتیک در ایران نصب شده است نیست. به دلیل اهمیت نقش مایعات و روان کار های استاندارد توصیه‌شده توسط تولید کننده خودرو در افزایش بهره‌وری و اثربخشی سیستم‌های خودرو، تغییر به موقع و سرویس روغن گیربکس دانگ فنگ H30 کراس برای افزایش عمر گیربکس ضروری است. با توجه به نظر افراد متخصص در تعمیرگاه گیربکس دانگ فنگ، خرابی های گیربکس اتومات معمولا با علائم کوچک آغاز می‌شود که به مرور زمان و با عدم بررسی، میزان و شدت خرابی بیشتر شده و نیازمند تعمیرات بیشتر و در نتیجه هزینه بالاتری برای تعمیر است. این کراس اوور کوچک با موتور 1.6 لیتری پژو با کد TU5 قدرت داده شده و دقیقا همان موتوری است که سالها ایرانی ها بر روی 206 تیپ 5 با آن آشنا بوده اند.

  • که در شرایط استاندارد باید هر 20 هزار کیلومتر تا 30 هزار کیلومتر باید انجام شود.
  • گیربکس های مدرن دارای سیستم‌های کامپیوتری هستند که عملکرد بدنه سوپاپ و همچنین بسیاری از عملیات ضروری دیگر سیستم انتقال را کنترل می کنند.
  • و ایسوزو و نیسان دیزل فروش سوپرشارژ ماشین آلات راهسازی , توربو شارژ ماشین سنگین با کیفیت سوپر شارژ کامیون و…
  • به‌منظور عبور مایع انتقال از طریق سیستم، بدنه سوپاپ در صورت نیاز باز و بسته می‌شود.
  • ممکن است به کسی نیاز داشته باشید که به شما کمک کند کمی ماشین را تکان دهید تا ببینید آیا با فشار یکنواخت روی شیفتر آزاد می‌شود یا خیر.
از طرفی دیگر تکنولوژی بکار رفته در آنها باعث پیچیدگی بیشتر آنها شده و از همین بابت هزینه تعمیر آنها بیشتر از یک گیربکس دستی است. مشکلاتی مانند پارگی در دسته موتورهای گیربکس نیز می تواند باعث تقه زدن گیربکس اچ سی کراس شود. همچون دیگر خودروهای دنده اتومات، تعمیر گیربکس دانگ فنگ نیز یکی از تعمیرات مهم و حیاتی در این خودرو است و باید حتما به دست افراد متخصص و حرفه ای انجام شود.

توسط Zhu Yanfeng

Zhu Yanfeng