گوشی مناسب، اقتصادی و قدرتمند

گوشی های موبایل سامسونگ سری S به نوعی پرچم دار این برند هستند و دارای طراحی جذاب و سخت افزار و دوربین بسیار قدرتمند هستند که جدیدترین امکانات را بر روی این رده میتوانید مشاهده کنید. اگر شما قصد خرید قاب گوشی دارید می توانید از سایت موبایل استقلال آن را تهیه کنید و بهترین انتخاب را داشته باشید زیرا اگر در انتخاب قاب کمی حواستان نباشد می تواند به پنل پشتی گوشی شما صدمه وارد کند. لازم به ذکر است که این شرکت در طول آن روز، تخفیفهای زیادی را به طرفداران و مشتریهای خود عرضه کرد و موفق شد تنها طی یک روز در سایت اینترنتی خود 2112010 گوشی هوشمند را به فروش برساند. به واسطه این فروشگاه میتوانید باکیفیتترین گوشیهای هوشمند را در برندهای مختلف به خصوص برند سامسونگ، با قیمتهایی کاملا اقتصادی خریداری کنید.

بررسی گوشی سامسونگ

در حال حاضر، وقتی صحبت از گوشیهای اندرویدی باشد، گوشی سامسونگ را میتوان پادشاه گوشیها فونر دانست. وقتی حرف از کیفیت دوربین می شود شیائومی یکی از مدعیان این عرصه است. در مورد کیفیت گوشی های این دو کمپانی باید بگویم که هر دو کمپانی در تلاش هستند تا با بهترین کیفیت گوشی های خود را روانه بازار کنند. گوشی بالا رده شیائومی از لحاظ دوربین بسیار قدرتمند عمل کرده است به طوری که دیگر گوشی های رقیب نمی توانند به این اندازه از کیفیت در دوربین دست پیدا کنند. این گوشی چیپستی سریع و قدرتمند دارد.

گوشی سامسونگ سری اس

اما سری S به دلیل پرچمدار بودن و پیشرفته بودن تکنولوژی آن ها سنسور اثرانگشت زیر صفحه نمایش قرار دارد ، اما این سنسور تفاوت بسیاری با سنسور زیر نمایشگر سری A دارد. همچنین دارای سنسور اصلی 108 مگاپیکسلی مشابه با گوشی سال گذشته به همراه یک دوربین 12 مگاپیکسلی فوق عریض و دو لنز زوم 10 مگاپیکسلی است. هرچه سنسور بزرگتر باشد، نتیجه نهایی بهتر است و در ادامه میتوانید مقایسه تصویر ثبت شده با هواوی P40 (سمت راست) و گوگل پیکسل ۴ (سمت چپ) در محیطی بسیار کمنور را مشاهده کنید که برتری دوربین P40 را نشان میدهد.

لوازم جانبی گوشی

پرترههای خلق شده کیفیت خوبی دارند و جداسازی سوژه از پس زمینه هم بسیار خوب انجام گرفته است. گوشی این کمپانی چند مدل بروز رسانی انجام می دهند. البته کیفیت هر دو مدل بسیار بالا می باشد و می توان با هر قیمتی گوشی های شیائومی خوبی را پیدا کرد. بهترین گوشی شیائومی در حال حاضر شیائومیمی ۱۱ اولترا میباشد که قیمتی بالای ۴۰ میلیون تومان می باشد. یکی از گوشیهای هوشمند میانرده و البته قدرتمند این شرکت، مدل Redmi Note 11 است که میتوان گفت یکی از بهترین گوشیهای هوشمند میانرده در این بازه قیمتی است.

بررسی لوازم جانبی گوشی

بیشتر آن ها برندهای معروف و پر فروش هستند. چون اگر از صفحه نمایش گوشی شما ضربه ببینید باید هزینهٔ گزافی را برای تعمیر آن پرداخت کنید، هر چند مثل روز اول هم نخواهد شد. و این مورد باعث میشود که در هنگام تعمیر هزینه کمتری برای تعمیر صفحه نمایش پرداخت کنید. احتمالاً هزینه تلفنهای شیائومی در کنار کیفیت تجهیزات آنها، مهمترین ویژگیهایی است که این دستاورد باورنکردنی را به تلفن شیائومی منتقل کرده است. در واقع این گوشی پرچمدار کمپانی شیائومی در سال ۲۰۲۱ می باشد که کیفیتی فراتر از انتظار را دارد و توانسته است در بین رقبای خود بسیار با کیفیت عمل کند. یعنی اگر شما بخواهید یک گوشی سامسونگ میان رده خریداری کنید ، با همان پول می توانید از شیائومی گوشی بالا رده خریداری کنید. برای سال 2022، سامسونگ در حال ایجاد چند تغییر کلیدی در سری گلکسی A است.

بررسی گوشی شیائومی

برای سود بیشتر نیاز به تامین کننده بهتر و قوی تری دارید ؛ ما در موبایل مرکزی چندین سال است که در حوزه واردات و پخش عمده لوازم جانبی موبایل فعالیت می کنیم و همچنان با تمام قدرت برای کسب موفقیت های بیشتر در تلاشیم. یک باتری بزرگ ۵ هزار میلی آمپر ساعتی هم برای پشتیبانی بهتر از فناوری 5G برای آن در نظر گرفته شده است. پس بهتر است هر موقع که شیائومی بروز رسانی داد آن را بروز رسانی کنید. گوشی های شیائومی پک چین برای کشور چین و مخصوص این کشور ساخته می شود کمپانی شیائومی در این گوشی ها سرویس های گوگل را به طور پیش فرض از رو گوشی حذف میکند و به جای آن سرویسهای مخصوص کاربران چین را نصب میکند. گوشی های شیائومی از مادون قرمز استفاده می کنند ؟

تولید می کند. طبق گزارش هایی که به تازگی به روز رسانی شده است شیائومی توانسته است با فروش بیشترین گوشی در جهان رتبه اول در فروش و تولید گوشیهای هوشمند را از آن خود کند و سامسونگ را که ۸ سال پیاپی این رتبه را در اختیار داشت پشت سر بگذارد. گلکسی اس 10 ای نسخه ضعیفتر پرچمداران جدید سامسونگ است که در آن از اسکنر اثرانگشت اولتراسونیک خبری نیست. این مدل گوشی های سامسونگ همواره جزه بهترین ها و گوشی های پر چمدار بود . یک بروزرسانی مربوط به رابط کاربری این گوشی های می باشد و بروز رسانی بعدی هم بروز رسانی اندروید می باشد.

رابط کاربری MIUI جزوه بهترین رابط کاربری های اندروید می باشد که هر ماه چند بروزرسانی دریافت می کند و این باعث می شود تا هر ماه باگ های امنیتی و رابط کاربری بهتری داشته باشد. گوشی های گیمینگ ردمی k40 جزوه همین مدل ها می باشد که در سال ۲۰۲۱ معرفی شده است. گوشی ردمی از لحاظ تیراژ از همه بیشتر می باشند و مدل های مختلفی را در بر می گیرد از مدل نوت گرفته تا k همه این مدل ها برای گوشی های پایین رده طراحی شده اند. شستی روی دستگاه علاوه بر روشن و خاموش کردن آن، عمل قطع و وصل مکالمه تلفنی گوشی شما را نیز انجام میدهد. این در حالی است که، هم ویرایش ثبت سفارش و هم واردات تلفن همراه بالای ۶۰۰ دلار قانونی بوده و هست و هم اینک این اقدام نیز به صورت کاملا قانونی در جریان است و هیچ محدودیت و ممنوعیتی در این باره از مراجع ذیصلاح ابلاغ نگردیده است.

گوشی های پوکو بهتر است یا گوشی های ردمی ؟ و آخرین مدل از سری ردمی نوت، ردمی نوت ۱۰ می باشد که آن هم با استقبال کاربران و مشتریان شیائومی مواجه شده است. گوشی های همچون می ۱۱ اولترا چه آخرین گوشی پرچمدار کمپانی شیائومی می باشد از چهار دوربین بسیار قوی در قسمت پشت گوشی استفاده شده است. همانطور که خودتان میدانید کمپانی شیائومی در کشور چین فعالیت میکند و همین امر و همین اسم باعث میشود که شما متوجه قیمت گوشی های شیائومی شویم یعنی آن قدر در کشور چین هزینه تولید گوشیهای تلفن همراه پایین است که شیائومی توانسته است کمپانی های همچون سامسونگ و اپل را پشت سر بگذارد و دلیل آن هم همین کیفیت خوب و قیمت مناسب می باشد. اپل و سامسونگ گوشیهای با کیفیت خوبی ارائه میدهند اما قیمت بالایی دارند.

بررسی گوشی نوت 8 پرو

توسط Zhu Yanfeng

Zhu Yanfeng