پشتیبان شبکه شرکت تخصصی پشتیبانی از شبکه های رایانه ای

همانطور که می دانید اتصال و ارتباط کامپیوترها و دستگاه های مختلف به هم در یک محیط امن از مهمترین الزامات هر شرکت تجاری و اداری می باشد. گروه پشتیبانی شبکه ارغوان با سال ها تجربه در زمینه شبکه های کامپیوتری انواع خدمات مدیریت، امنیت و تعیین استراتژی شبکه های کامپیوتری شرکت شما را توسط مجرب ترین کارشناسان و متخصصان شبکه پشتیبانی می کند. پشتیبان شبکه کیست و پشتیبانی شبکه به چه معناست؟ پشتیبان شبکه فردی است که مهارت‌های تخصصی در زمینه شبکه‌های کامپیوتری دارد. در حقیقت به فرد متخصص در حوزه شبکه که پشتیبانی و نگهداری شبکه را بر عهده دارد را پشتیبان شبکه گویند. این فرد می تواند هم تحصیلات دانشگاهی در این حوزه داشته باشد و هم اینکه پس از طی دوره های آموزشی شبکه وارد این حوزه شده باشد.

هنگام پرداختن بهپشتیبانی امنیت شبکهدر سراسر سازمان ، لایه های زیادی وجود دارد که باید در نظر گرفته شوند. حملات می توانند در هر لایه در مدل لایه های امنیتی شبکه رخ دهند ، بنابراین سخت افزار ، نرم افزار و سیاست هایامنیتی شبکه شما باید برای پرداختن به هر منطقه طراحی شده باشد. در یکشبکه رایانه ای، همه این دستگاه ها به یکدیگر متصل شده و با یکدیگر صحبت می کنند! تا کاری را که از آنها می خواهیم انجام دهند و وظایف ما و زندگی ما را آسان تر کنند. هر کدام از این دستگاه ها با توجه به نوع کاربردی که داردند نیازمندخدمات نگهداری و پشتیبانیمختص به خود هستند.

در چنین شبکه ای به دلیل ترکیب چند توپولوژی با هم عیب یابی سخت است. زمانی که بخواهیم این شبکه را ارتقاء دهیم با مشکل مواجه خواهیم شد چرا که تعداد بسیار زیادی گره داریم که یاز است به صورت نقطه به نقطه با هم در ارتباط باشند. یکی دیگر از مزایایی که این چیدمان شبکه دارد این است که لینک به صورت اختصاصی بین گره ها وجود دارد و این موضوع یعنی ما طراحی شبکه را به نوعی انجام داده ایم که از بار شبکه کم کرده ایم در واقع ترافیک داخل شبکه کاهش پیدا کرده است. ها، فروشگاه‌ها، کارگاه‌ها، مراکز صنعتی، درمانی و بسیاری دیگر از شبکه برای ارتباط سریع و مطمئن استفاده میکنند.

هر دو بیمه برای کارهای پزشکی است، اما هر کدام کار متفاوتی انجام می دهند. در کل پشتیبانی شبکه خدمات، رفع مشکلات و همچنین اضافه کردن درخواست‌های کارفرما به پشتیبانی نرم‌افزار شبکه زیر ساخت است. در خیلی از موارد فرد یا شرکت پشتیبانی شبکه باید پیشنهاداتی برای بهبود شرایط موجود و یا آینده نگری آن مجموعه در زمینه شبکه بدهد. در صورت نیاز بله قرارداد بلند مدت هم برای پشتیبانی شبکه ی شما عقد می شود. اما ابتدا برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان پشتیبانی شبکه ی کامکو در ارتباط باشید.

تفاوت شبکه can و wan در چیست

پشتیبان شبکه شرکت تخصصی پشتیبانی از شبکه های رایانه ای

همانند یک اتومبیل که نیازمند سرویس های دوره ای و نگهداری دارد، شبکه رایانه ای سازمان شما نیز نیازمند سرویس دوره ای شبکه و سخت افزار می باشد. رشد و نفوذ سریع فناوری شبکه‌های کامپیوتری در تمامی کسب و کارها موجب شده است که کلیه مجموعه‌ها از جمله شرکت‌ها و سازمان‌ها برای حفظ و نگهداری سیستم‌های کامپیوتری و تجهیزات شبکه خود با مشکلات و دغدغه‌های بسیاری مواجه شوند. یک کارشناس پشتیبان شبکه وظیفه نگه‌داری از سرورها، کامپیوترهای شخصی، تجهیزات شبکه و نرم‌افزارهای تحت شبکه را بر عهده دارد.

  • به علاوه، VPN، تلفن های VoIP و اتصالات برای کاربران از راه دور را شامل می شود.
  • پشتیبانی شبکه به شما این اطمینان را می‌دهد که تمام دستگاه‌ها، سخت‌افزارها و نرم‌افزارها سازگار و کارآمد هستند.
  • قدرت تصمیم گیری بسیار مهم است؛ یک کارشناس و پشتیبان باید بتواند در شرایط بسیار حساس تصمیم گیری های درستی را انجام دهد.

دپارتمان شبکه شرکت همچون اولین دپارتمان تشکیل شده در این شرکت از سال 1387 به ارائه خدمات متنوع در حوزهپشتیبانی شبکه های کامپیوتری و نگهداری سیستم های وابستهبه آن می پردازد. ما به خوبی بانیازهای شبکه شرکت ها آشنایت داریم و به همین دلیل روش های مختلفی جهت تامین نمودن همه ی احتیاجات مشتریان خود در اختیار داریم. سابقه فعالیت شرکت پشتیبانی و نگهداری شبکه مد نظر چه مدتی است؟ و آیا این سابقه قابل استعلام است؟ مثلاً از اداره ثبت و یا مشتریان قدیمی. ما با بیش از یک دهه فعالیت به شما اطمینان می‌دهیم که تجربه کافی در این حوزه را داریم.

خدمات مشتریان

توسط Zhu Yanfeng

Zhu Yanfeng