قیمت محصولات دانگ فنگ امروز چهارشنبه ۲۶ بهمن ۱۴۰۱ | dongfengblog

این خودرو در دو نوع گیربکس دستی و اتوماتیک تولید شده و هر دو مدل توسط کرمان موتور عرضه می شوند. همان‌طور که متوجّه شدید برند دانگ فنگ با استفاده از کیفیت منحصر به فرد در ساخت خودرو و قطعات یدکی نظر مساعد بسیاری از افراد را به خود جلب کرده است. با توجّه به این‌که کم استهلاک‌ترین خودروها نیز روزی نیاز به تعویض قطعه خواهند داشت امری طبیعی است که خرید لوازم یدکی دانگ فنگ از جمله نکات پر جست‌وجوی دارندگان این برند باشد. زیرا به سبب تحریم‌ها ممکن است به این شکل برداشت شود که قطعات اصلی خودروهای مونتاژی و وارداتی کمیاب است. چرا که در نمای جانبی و نمای عقب بسیار ساده طراحی شده است و شباهت زیادی به دیگنیتی و تیگو 7 پرو دارد. البته در نمای جانبی شاهد خطوط قوس‌دار روی گلگیرهای عقب با رینگ‌های 19 اینچی هستیم.

چالش‌های قیمت محصولات دانگ فنگ

دانگ فنگ اولین خودروی برقی خود را در نمایشگاه خودروی پکن در سال 2010 به نمایش گذاشت. دانگ فنگ در همان سال 2.72 میلیون دستگاه را به فروش رساند که این امر باعث شد به عنوان دومین خودروساز چینی شناخته شود. سیستم صوتی آن دارای 6 اسپیکر است که قابلیت اتصال با بلوتوث، استفاده از CD و DVD، USB، SD Card و MP3/MP4 را دارد. دانگ فنگ همچنین شرکت جوینت ونچری با گروه PSA نیز دارد که به تولید خودروهای پژو، دی اس و کامیون های سبک می‌پردازد.

  • همراه مکانیک در تمام این سال‌ها، برای محقق کردن شعار خود، تلاش کرده است تا در تمام مراحل خرید و فروش خودرو، ازجمله کارشناسی خودرو و کمک‌ به محاسبه قیمت روز خودرو کارکرده، در کنار شما باشد.
  • این کارخانه در سال ۱۹۶۸ در استان هوبِئی تاسیس شد و هم‌ اکنون، دفتر مرکزی آن در شهر ووهان واقع شده است.
  • با مقایسه اجمالی می‌توان گفت که بسترن B30 گزینه بهتری است و ارزش خرید بیشتری دارد.
  • همان‌طور که گفته شد این سدان چینی از همان موتور TU5 پژو 206 استفاده کرده است که در ظاهر یکنواختی بسیاری دارد.
  • همچنین خودو را نمی‌توان اصلا مناسب رانندگی در شرایط آب و هوایی ناطلوب و پیچ‌های تند دانست.
اما نمی‌توان تامین امنیت سرنشینان خودرو را جز اولیت‌های طراحان این خودرو دانست. همچنین موسسه استاندارد کشور چین، خودرو دانگ فنگ اچ ۳۰ کراس لایق دریافت تنها سه ستاره ایمنی دانسته است. شاید اگر طراحان این خودرو از اثری از سیستم کشش و پایداری و ترمزهای دیگر که در دیگر خودروهای ساخت چین به خوبی عمل می‌کنند، استفاده می‌کردند ایمنی این خودرو بدین شکل نگران کننده نبود. H30 کراس از جمله خودروهای برند محبوب دانگ فنگ می باشد که در سال 2010 در دسته محصولات این کمپانی قرار گرفت و بعد از 3 سال یعنی در سال 2013 نسخه فیس لیفت آن با نمایی بسیار جذاب تر رونمایی شد. شرکت دانگ فنگ فعالیت خود در کشور را از زمانی آغاز کرد که تحریم های بین المللی به کشور تحمیل شدند و شرکت های بزرگی مانند سایپا دیزل از ایران رفتند.

http://dr-architecture.irشتاب مجله خبری ماشین دنگ فنگ تا صد این خودرو ۱۲.۵ ثانیه و حداکثر سرعت آن ۱۸۳ کیلومتر در ساعت است. اچ ۳۰ کراس مخزن سوختی با گنجایش ۵۱ لیتر و مصرف سوختی معادل ۷­­­ لیتر به صورت میانگین دارد. دانگ فنگ موتور خودروساز چینی است که جزء بزرگ‌ترین کمپانی‌های چینی است که در کنار خودروسازان معروف دیگر از جمله siak motor،changan automobile و faw group motor برتری بالایی از نظر تولید دارد. H30 Cross و s30 دو مدل معروف این برند چینی هستند که در ایران به واسطه فروش اقساطی دانگ فنگ محبوبیت بالایی را بدست آورده و توانسته‌اند آمار فروش بالایی را تجربه کنند.

اچ سی کراس مدل 1396

همچنین در تمامی زمینه ها صمیمانه پذیرای انتقادات و پیشنهادات شما خواهیم بود تا بتوانیم خدمات بهتری ارائه دهیم. کابین دیگنیتی پرستیژ جادار و بزرگ است و برای 5 نفر سرنشین بالغ، فضایی کاملاً راحت را مهیّا می‌کند. نورپردازی داخلی، وجود کیلومتر شمار پشت فرمان دی کات جذابیت بیشتری به کابین پرستیژ داده است. خودروهای موردنظرتان را تا حداکثر سه مورد برای مقایسه انتخاب بفرمایید.

تاریخچه دانگ فنگ موتورز

توسط Zhu Yanfeng

Zhu Yanfeng