قیمت بهمن موتور خرید محصولات گروه بهمن اتوخسروانی | dongfengblog

شتاب صفر تا 100 دانگ فنگ S30 حدود 12.5 ثانیه زمان نیاز دارد که مقدار زیادی به شمار می‌آید. به گزارش ساناپرس، شرکت ایران خودرو به صورت رسمی اعلام کرد برنامه واردات 4500 دستگاه خودرو در نوع سدان و از برند همکار قدیمی یعنی دانگ فنگ را در دستور کار قرار داده است و خودرو ها در کلاس … شرکت ایران خودرو به صورت رسمی اعلام کرد برنامه واردات 4500 دستگاه خودرو در نوع سدان و از برند همکار قدیمی یعنی دانگ فنگ را در دستور کار قرار داده است و خودروها در کلاس D سدان خواهند بود. دانگ فنگاز چهار خودروساز بزرگ چین، تولید کننده خودروهای سواری، اتوبوس، خودروهای تجاری و قطعات خودرو پیش از این با خودروهای تجاری آن در ایران آشنا بوده ایم، اینک با محصولات سواری توسط ایران خودرو وارد کشور می شوند.

http://dr-architecture.irاین تعداد از خودروهای تولیدی دانگ فنگ در برابر تعداد خودروهای خروجی دیگر رقبای وطنی اش بسیار بیشتر بود. فروش لاماری توسط آرین پارس موتور که زیر مجموعه‌ای از هلدینگ آرین موتور می‌باشد صورت گرفته است. این کراس اوور کامپکت شهری که متعلق به دانگ فنگ موتورز می‌باشد در بازار چین تحت برند Forthing فروخته می‌شود در بسیاری از بازارهای دیگر با لوگوی DFM به عرضه رسیده است. نام اصلی این کراس اور دانگ فنگ T5 EVO می‌باشد که در ایران تحت برند لاماری آرین پارس موتور با نام ایما شناخته می‌شود.

  • در صورت وجود ماشین صفر مورد نظر شما در بازار و امکان تامین خودرو مورد تقاضا ، بلی.
  • خودروهای تجاری دانگ فنگ تا سال 2001 حدود 73 درصد از تولیدات را تشکیل داده و تا سال 2012 این رقم به تولید خودروهای سواری اختصاص یافت.
  • اما امکانات و مشخصات فنی آن چنگی به دل نمی‌زند و نسبتاً قیمت بالایی دارد.
  • با گرفتن غربیلک فرمان به دست خود که خوش فرم طراحی شده است حس مطلوبی به راننده دست پیدا می‌کند که این موضوع در مقابل متریال ضعیف داخل کابین و طرح پنل کیلومتر شمار آنالوگ پشت فرمان که بسیار طراحی کلاسیکی دارد اصلاً به چشم نمی‌آید.

این خودرو را البته می‌توان به عنوان یک پلتیفرم از طراحی‌های مهندسی شرکت‌های خودروسازی دانست. وب سایت خودرو با هدف اطلاع رسانی در حوزه خودرو در آذر 92 فعالیت خود را آغاز نموده است. سعی بر آن بوده که مرجعی برای اطلاعات و مشخصات فنی خودروهای داخل ایران باشیم و بتوانیم به صورت تخصصی مقایسه، قیمت، تست و بررسی خودرو‌ها را انجام بدهیم. ام وی ام 315 هاچ بک اسپرت-این روزها خودروهای هاچ بک ، کراس اوور و شاسی بلند طرفداران بیشتری نسبت به خودرو های سدان دارند خصوصا برای جوانان خودرو های اسپورت جذاب تر است. مدیران خودرو نیز بعد از فروش خوب ام وی ام 315 هاچ بک به سراغ مدل اسپورت این خودرو رفت که آن هم به دلیل ویژگی های اسپورتی اش با استقبال خوبی رو به رو شد. لیفان X50 یکی از تولیدات کمپانی لیفان موتورز است که در نگاه اول شبیه یک هاچ بک است اما این خودرو مانند لیفان x60 در کلاس خودرو های کراس اوور کوچک قرار می گیرد .

امکانات رفاهی و آپشن ها

هرچند در وحله‌عدم تناسب رینگ کوچک خودرو با ظاهر کلی خودرو به چشم می‌خورد. در واقع طراحان با ارائه کشیدگی کاپوت، فضای داخل کابین بزرگتر و کاملا جادارتر از سایر خودروهای هم کلاس دانگ فنگ طراحی کرده اند. شما به عنوان مالک یکی از خودروهای dongfeng می‌توانید از فروشگاه لوازم یدکی خودرو ماشین نو تمام محصولات این برند چینی را در برند های اورجینال و وارداتی درجه یک به همراه ضمانت اصالت کالا دریافت کنید. در حال حاضر خرید آنلاین و اینترنتی مرسوم‌ترین نوع خرید قطعات یدکی می‌باشد که با توجّه به چند نشانه اعم از نشان کیفیت، ضمانت اصالت و مورد تایید بودن آن می‌توانید قطعه‌ی مورد نیازتان را درب منزل دریافت کنید. شتاب 0 تا صد کیلومتر این خودرو 11 ثانیه می‌باشد ک به نظر بسیار معقول می‌باشد.

دانگ فنگ H30 کراس صفر، 98، ایران خودرو_رینگ آلومینیومی

در میانه مجله خبری ماشین دنگ فنگ ۱۳۹۴ ایران خودرو خبر از وارد کردن خودرویی خاص و متفاوت را به بازار خودرو داد. کراس اووری چینی که قرار بود در رقابت با سایر خودروهای چینی و وطنی عرضه شود. تبلیغات گسترده و عکس‌های زیبایی که از این کراس اوور پخش شد، سبب استقبال مردم برای پیش ثبت نام این خودرو بود. اما وقتی در فروردین ۱۳۹۵ اولین نسخه دانگ فنگ اچ ۳۰ کراس رونمایی شد، مردم با کراس اووری قد کوتاه روبرو شدند که بیشتر به هاچبک شبیه بود تا کراس اوور! بسیاری نیز معتقدند باید اچ ۳۰ کراس را در کلاس خودروهای استیشن قرار داد. به هر حال، این خودروی متفاوت به بازار عرضه شد اما نتیجه آن چیزی نبود که انتظار می‌رفت.

گالری فیلم و صوت ماشین3

توسط Zhu Yanfeng

Zhu Yanfeng