دکل لیفتراک و قطعات دکل لیفتراک ماشین‌آلات تهران | توکو لیفتراک

شاید لیفتراک در نگاه اول جزو ماشین‌آلات صنعتی قرار بگیرد، اما ظرافت‌هایی در این ماشین و قطعات لیفتراک وجود دارد که هر کدام می‌تواند تاثیر بسیاری بر عملکرد و بهبود خدمات آن داشته باشد. این مقاله به بررسی قطعات لیف تراک استاندارد و مناسب، از نظر آرمان یدک و عملکرد اصلی آن‌ها می‌پردازیم. استفاده از قطعات دکل لیفتراک با کیفیت بالا برای فرایند تولید، جابه‌جایی و ایمنی پرسنل الزامی است. درک قطعات و آناتومی دکل لیفتراک، برای استفاده بهتر از دستگاه مهم است.

تفاوت اصلی میان دکل‌های تک جک و دو جک در میزان دید راننده برای حمل بار می‌باشد و قدرت آن‌ها برای حمل بار تفاوت چندانی با یکدیگر ندارد. لازم به ذکر است که اغلب دکل‌های تک جک بر روی لیفتراک‌ کارکرده و قدیمی سوار شده اند و در لیفتراک‌های نو و به روز کمتر مشاهده می‌شوند. دکل های سه جک نیز معمولا برای تناژهای بالا و برروی لیفتراک های بنادر و معادن که بار سنگین‌تری را نسبت به لیفتراک‌های کارگاهی یا شرکتی حمل می‌کنند نصب می‌شوند. دکل لیفتراک را می‌توان بر اساس تعداد جک‌ها در سه دسته ی دکل‌های تک جک، دو جک (جفت جک) و سه جک دسته بندی نمود.

نحوه انتخاب نوع مناسب دکل لیفتراک

فشار وارد شده به ناحیه سر پیستون نیرویی رو به بالا ایجاد می‌کند. این نیرو باعث می‌شود که پیستون به سمت بالا حرکت کند و حجم گاز افزایش یابد و فشار به حداقل برسد. در لیفتراک‌ها ۲ چراغ برای روشنایی جلوی لیفتراک تعبیه شده است، دو چراغ خطر در شت دستگاه قرار دارد که علاوه بر مشخص کردن لیفتراک در تاریکی هنگام استفاده از ترمز نیز اخطار می‌دهند. صندلی‌های لیفتراک نیز مدل‌های مختلفی دارند و با توجه به ایمنی صندلی و فنرها و روکش به کار رفته در تولید آن تقسیم بندی می‌شوند. شاخک‌های لیفتراک که با توجه به تناژ لیفتراک و ابعاد کریج (Carriage) لیفتراک از ۹۰ سانتی‌متر تا ۲۵۰۰ سانتی‌متر می‌باشد. لیفتراک‌ها چه از باطری و چه از موتور احتراق داخلی تغذیه کنند، در هر شغلی که استفاده شوند، از آن‌ها برای بلند کردن و جابه جایی بارهای با وزن زیاد در مدت طولانی استفاده می‌شود.

خط تولید رنگ، چسب رزین، روغن صنعتی

مطالب زیر به شما کمک می‌کند تا اطلاعات کلی در مورد نحوه عملکرد دکل را ارائه می دهد، در حالی که به انواع مختلف دکل موجود را نیز می پردازد. خواهشمند است جهت درخواست خرید دکل مورد نظر برای لیفتراک خود فرم را بصورت کامل تکمیل نموده تا کارشناسان تجهیز بالابر جهت مشاوره در سریع ترین زمان ممکن با شما تماس بگیرند. تجهیز بالابر با داشتن کارشناسان متخصص در خصوص مشاوره جهت خرید، تعمیر و نصب دکل لیفتراک نیز در خدمت شما میباشد. لوازم یدکی حاوی قطعاتی است که برای اصلاح و نگهداری لیفتراک ها استفاده می‌شود.

ساخت انواع دستگاههای خردکن و آسیاب چوب و نخل در ایران

دکل لیفتراک و قطعات دکل لیفتراک ماشین‌آلات تهران | توکو لیفتراک

اما اگر به نمایندگی های معتبر عرضه کننده لوازم یدکی لیفتراک مراجعه نمایید مطمئناً می توانید قطعات لیفتراک با کیفیت و مورد نظر خود را خریداری نمایید. از جمله نمایندگی هایی که برای خرید لوازم یدکی لیفتراک کلارک سپاهان مورد نیاز خود می توانید انتخاب نمایید فروشگاه عرضه کننده قطعات لیفتراک پیشرو تراک می باشد. این دکل، انتخابی بهینه برای زمانی است که نیاز نباشد جعبه ها و محصولات در قفسه های خیلی مرتفع قرار بگیرند. نمونه های کاربردی جابجایی مواد شامل عملیات حمل و نقل متقابل و تحویل قطعات تولیدی است.

  • تمامی کالاها و خدمات این سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می‌باشند.فعالیت‌های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.
  • لوازم یدکی لیفتراک , ساید شیفت لیفتراک فروش ساید لیفتراک و انواع قطعات لیفتراک درجه یک با بهترین قیمت و بالاترین کیفیت .
  • تهیه قطعات اصلی لیفتراک و همواره دغدغه مصرف‌کنندگان لیفتراک بوده است.
  • با این حال، شاخک‌ها که بار را تحمل می‌کنند، از طریق یک جفت قرقره سری غلتکی که نزدیک به دنده بالای دکل است، به بدنه اصلی لیفتراک متصل می‌شوند.
  • اپراتورهای لیفتراک معمولاً برای استفاده از این نوع دکل که به ارتفاعات بسیار بالاتری می رسد و ممکن است دید محدودی داشته باشد، به آموزش پیشرفته نیاز دارند.
  • حفاظ سقفی یک ویژگی ایمنی در بین قطعات یدکی لیفتراک است، به خصوص قطعات لیفتراک آرمان یدک که برای محافظت از اپراتور طراحی شده است.

توسط Zhu Yanfeng

Zhu Yanfeng