دانگ فنگ موتورز خودروساز جوان چینی در ایران مجله خودرو ماشین نو | dongfengblog

در حال حاضر، دانگ‌فنگ موتور در زمینه تولید و مونتاژ انواع خودرو، اتوبوس، کامیون و وسایل نقلیه تجاری و همچنین تولید قطعات خودرو فعالیت می‌کند. این شرکت در سال ۲۰۰۵، نخستین برنامه واگذاری عمومی سهام خود را انجام داد، اما طبق آمار همچنان بیش از ۷۰ درصد از سهام این کارخانه در اختیار دولت مرکزی چین قرار دارد. در عین حال باید به این نکته نیز اشاره داشته باشیم که ۴۵ درصد از سهام کارخانه کامیون‌ سازی دانگ‌ فنگ موتور نیز در اختیار شرکت ولوو تراکس است. کامیون‌های این شرکت به لطف همکاری با ولوو تراکس و رنو تراکس که زیرمجموعه‌ای از ولوو تراکس محسوب می‌شود، توانسته است به‌ عنوان اولین کمپانی چینی، به شکل پر رنگ به بازارهای اروپایی گام بگذارد.

یک زه مشکی پهن دورتادور بدنه را در بر گرفته که کمی حال اسپرت به طراحی خارجی این خودرو داده است. » طراحی کابین دانگ فنگ اچ ۳۰ کراس کابین ساده و به دور از طراحی‌های پر زرق و برق دیگر خودروهای چینی در ایران است. فرم صندلی‌ها با روکش پارچه‌ای، خیلی با سایر قسمت‌های خودرو هماهنگی ندارد و در مجموع شاید نتوان نمره قابل قبولی به کابین اچ ۳۰ کراسی داد که بسیاری انتظار یک کابین اسپرت و هیجان انگیز را از آن داشتند. کیفیت متریال به کار رفته در داخل کابین هم خیلی قابل قبول و خوب نیست. در عین حال جایگیری کلیدهای مختلف مانند فلاشر و کلیدهای مربوط به سیستم تهویه هم چندان مناسب نیست و راننده برای دسترسی به آنها به مشکل برمی‌خورد.

قیمت خودرو صفر

این دسته از ماشین‌ها را می‌توان همان خودروهای هاچبکی دانست که ارتفاع آن کمی بیشتر شده است و همچنین به دلیل دارا بودن فلاپ‌های اطراف بدنه یا باربند، خصوصیات مشترکی را نیز با خودروهای کراس اوور دارا هستند. در مقاله‌های قبلی به معرفی دیگنیتی و تفاوت آن با فیدلیتی پرداخته‌ایم که برای مطالعه آن می‌توانید قسمت زیر را کلیک کنید. با نگاه کردن به قسمت عقب خودرو متوجّه خواهید شد که وقت زیادی برای طراحی آن صرف نشده است و ناهماهنگی‌هایی در آن ایجاد شده است. کاسه چراغ‌های بزرگ که در دو طرف شیشه عقب تا قسمت انتهای سقف امتداد یافته؛ امّا همین طراحی با تمام ناهماهنگی‌هایش از نظر بسیاری جذاب‌تر از خودروهای ساخت داخل بوده و برتری ویژه‌ای دارند. با این پیشرفت در اواسط دهه 1980 دارایی‌ها و سرمایه دانگ فنگ نسبت به سرمایه‌ای که در سال 1981 دولت به آن داده بود سه برابر شده و این نشان از توانایی و ظرفیت تولیدات بیشتر بود. بدینوسیله شرکت سپند خودرو اعلام مینماید که تنها شعب و آدرس های اعلامی در این سایت ، شعب قانونی سپند خودرو بوده و این شرکت هرگونه ارتباط و تعهد در قبال سایر شرکتها در زمینه فروش مدت دار و تحویل غیر فوری را تکذیب مینماید.

قیمت پژو

تریم مشکی پیانویی براق بر کنسول میانی به همراه دوخت بخیه قرمز رنگ رودری ها جذابیت‌های داخلی این خودرو را بیشتر کرده است. بین سال های 1978 تا 1985 دانگ فنگ با تولید بیش از 100 هزار دستگاه کامیون سنگین جزء سه تولید کننده برتر کامیون در جهان قرار گرفت و با عملکرد مناسب به یک شرکت واحد با مدیریت مرکزی تبدیل شد. فرآیندی که شامل تمام کارها از جمله ساخت قطعات تا مونتاژ تحت نظر یک نهاد تجاری و ادغام چندین پایگاه تولید کامیون و تعدادی شرکت‌های دیگر بود که توسط دولت‌های استانی کنترل می‌شدند. بعد از موفقیت‌های این کمپانی از سال 1985 امکان استقلال بیشتری پیدا کرد و از کنترل مستقیم دولت مرکزی خارج شد. دانگ فنگ با 53 سال سابقه‌ی مفید و با ارزش به یک صنعت کامل در توسعه، تولید و بازاریابی تبدیل شده و شهرت بالایی را در سراسر جهان از آن خود کرده است.

http://dr-architecture.ir

هنوز سه ماه از مجله خبری ماشین دنگ فنگ خودرو دیگنیتی به عنوان یکی از محصولات گروه چینی دانگ فنگ توسط بهمن موتور نگذشته که این شرکت قصد کرده است کراس اوور دیگری را تحت عنوان فیدلیتی روانه بازار کند. کاربلد، سایت تخصصی خودرو با ارائه بررسی های تخصصی و کارآمد انواع خودرو ها و مشخصات فنی انواع خودرو، قیمت روز خودرو های داخلی و خارجی و نکات آموزشی کاربردی برای خرید و فروش و نگهداری خودرو همراه مخاطبان ارجمندش می باشد. در سال 97 ایران خودرو خودروی دانگ فنگ S30 را وارد خط تولید خود نمود. این خودرو محصول از برند دانگ فنگ فنگشن است که زیر مجموعه دانگ فنگ است. این خودرو اولین بار در سال 2010 متولد شد اما اولین تغییر چهره خود را در سال 2013 تجربه کرد و علاوه بر تغییر در جلوپنجره، چراغ‌ها و سپرها، موتور آن تنیز تغییر کرد و برخلاف همه تغییرات موتور آن ضعیف شد. پیشرانه استاندارد این خودرو 1.6 لیتری بود اما با تغییری که در این سال انجام شد این پیشرانه با حجم 1.5 لیتر عرضه شد.

  • متقاضیان جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به وب سایت ایران خودرو یا نمایندگی‌های مجاز آن در سراسر کشور مراجعه فرمایند.
  • با این پیشرفت در اواسط دهه 1980 دارایی‌ها و سرمایه دانگ فنگ نسبت به سرمایه‌ای که در سال 1981 دولت به آن داده بود سه برابر شده و این نشان از توانایی و ظرفیت تولیدات بیشتر بود.
  • سیستم صوتی آن دارای 6 اسپیکر است که قابلیت اتصال با بلوتوث، استفاده از CD و DVD، USB، SD Card و MP3/MP4 را دارد.
  • سپند خودرو تسهیلات ویژه ای برای فروش اقساطی دانگ فنگ فراهم کرده است و کلیه محصولات آن را پوشش میدهد.
  • همچنین جالب توجه است که معنی نام دانگ فنگ در زبان چینی “باد شرقی” است.

توسط Zhu Yanfeng

Zhu Yanfeng