خرید فروش دانگ فنگ شاسی بلند صفر و کارکرده در تهران شیپور | dongfengblog

/ بررسی کوتاه کراس اوور جدید کمپانی چینی دانگ فنگ با نام Aeolus HaoJi مدل 2022. در اکتبر ۲۰۲۲، پیکاپ تراک دو-در واریور M20 توسط وزارت صنعت و فناوری اطلاعات چین رونمایی شد. این مدل مجهز به موتور دیزلی ۶.۷ لیتری با توان ۳۱۴ اسب بخار و گشتاور ۱۲۰۰ نیوتن متر یک هیولا به نظر می‌رسید. نسخه کوچکتر دارای طول، عرض و ارتفاع ۵.۸/۲.۱۶/۲.۱۵ متر با فاصله بین دو محور ۳.۷ متر و طول نسخه بزرگتر ۶.۲ متر بود.

http://dr-architecture.ir

در روزهای گذشته بود که شایعه شد سدان سایز C دانگ فنگ یعنی یی ژوآن (یی شوئن) توسط ایران خودرو به بازار ایران خواهد آمد. خودرویی که نسخه فیس لیفت آن به تازگی معرفی شده و یک سدان با ویژگی های … دانگ فنگاز چهار خودروساز بزرگ چین، تولید کننده خودروهای سواری، اتوبوس، خودروهای تجاری و قطعات خودرو پیش از این با خودروهای تجاری آن در ایران آشنا بوده ایم، اینک با محصولات سواری توسط ایران خودرو وارد کشور می شوند. این پیشرانه از نوع ۱٫۵ لیتری توربو است و ۱۴۷ تا ۱۵۰ اسب بخار را با گشتاور ۲۲۰ نیوتن متر تولید می کند.

عملکرد سیستم تعلیق به نحوی است که پایداری اتاق را تا حد امکان تضمین می‌کند و در رانندگی‌های عادی، هندلینگ قابل قبولی را به نمایش می‌گذارد. از لحاظ کیفیت سواری باید گفت که سواری دانگ فنگ تی ۵ خیلی نرم نیست اما جلوی ورود ضربات به کابین تا حد امکان گرفته شده است و سیستم تعلیق می‌تواند آسایش نسبی برای سرنشینان به وجود آورد. دانگ فنگ پس از شروع تحریم‌های بین‌المللی ایران و قطع رابطه شرکت‌های بزرگ خودروسازی به عنوان شریک تجاری سایپا دیزل در فروش کامیون‌ها وارد ایران شد.

معرفی و بررسی ها

H30 Cross نسخه ی هاچ بک از خودروی S30 ( در ایران وجود ندارد ) میباشد که ادامه مطلب… همین چند ماه قبل بود که فردا موتورز، شاسی بلند چینی دانگ فنگ T5 را تحت نام فردا T5 به بازار خودرو فرستاد. حالا هم آرین پارس موتور قصد دارد نسخه جدید این اس یو وی را با تغییر نام و تحت برند لاماری به بازار عرضه کند. تصاویر جدید شاسی بلند دانگ فنگ ix5 که توسط گروه بهمن در ایران مونتاژ می شود، منتشر شد. دانگ فنگ تی ۵ نخستین مرتبه در نمایشگاه خودرو پکن ۲۰۱۸ به نمایش درآمد و از تابستان همان سال فروش نسخه نهایی آن آغاز شد.

دانگ فنگ S30

حداکثر گشتاور این مجله خبری ماشین دنگ فنگ در ۱۸۰۰ تا ۴۰۰۰ دور در دقیقه قابل بهره برداری است و این توان به وسیله جعبه دنده اتوماتیک CVT به چرخ های جلو منتقل می شود. این پیشرانه دارای استاندارد آلایندگی یورو ۵ است و مصرف سوخت بهینه و ترکیبی آن به ترتیب ۵٫۴ و ۷٫۵ لیتر به ازای هر ۱۰۰ کیلومتر اعلام می شود. به هر صورت باید منتظر ماند و دید که فردا موتور چه پیشرانه‌ای را برای دانگ فنگ تی ۵ در نظر می‌گیرد و این خودرو را با چه سطحی از آپشن ها و از همه مهم‌تر، در چه رده قیمتی به دست مشتریان ایرانی می‌رساند. در صورت بهره‌مندی از قیمت منطقی و امکانات مناسب، قطعا این محصول جذاب می‌تواند گزینه مناسبی برای مشتریان ایرانی باشد و فروش مطلوبی را تجربه کند. به گزارش ساناپرس، شرکت ایران خودرو به صورت رسمی اعلام کرد برنامه واردات 4500 دستگاه خودرو در نوع سدان و از برند همکار قدیمی یعنی دانگ فنگ را در دستور کار قرار داده است و خودرو ها در کلاس … شرکت ایران خودرو به صورت رسمی اعلام کرد برنامه واردات 4500 دستگاه خودرو در نوع سدان و از برند همکار قدیمی یعنی دانگ فنگ را در دستور کار قرار داده است و خودروها در کلاس D سدان خواهند بود.

  • این خودرو برای اولین بار در سال 2010 تولید شد و در سال 2013 مورد فیس لیفت قرار گرفت.
  • » طراحی کابین دانگ فنگ اچ ۳۰ کراس کابین ساده و به دور از طراحی‌های پر زرق و برق دیگر خودروهای چینی در ایران است.
  • به هر حال، این خودروی متفاوت به بازار عرضه شد اما نتیجه آن چیزی نبود که انتظار می‌رفت.
  • فرمانی سه شاخه با حالت اسپرت که طراحی مناسبی نیز دارد و مجهز به دکمه‌های متعددی است.

توسط Zhu Yanfeng

Zhu Yanfeng