لباسهای اسپایدرمن – Marvel’s Spider Man

به گزارش ایسنا به نقل از رویترز، فیلم ابرقهرمانی «مرد عنکبوتی: راهی به خانه نیست» محصول کمپانی سونی و استودیو مارول در حالی در چند روز نخست اکران به فروش خیرهکننده ۲۲۰ میلیون دلاری دست یافت که نه تنها تاکنون چهارمین فیلم پرفروش سینما در اکران آغازین است بلکه رکورد پرفروشترین فیلم دوران کرونا را در اکران اولیه به نام خود ثبت کرد. به گزارش تابناک، ایسنا نوشت: فیلم ابرقهرمانی «مرد عنکبوتی: راهی به خانه نیست» محصول کمپانی سونی و استودیو مارول در حالی در چند روز نخست اکران به فروش خیرهکننده ۲۲۰ میلیون دلاری دست یافت که نه تنها تاکنون چهارمین فیلم پرفروش سینما در اکران افتتاحیه شد بلکه رکورد پرفروشترین فیلم دوران کرونا را در اکران اولیه به نام خود ثبت کرد. فیلم ابرقهرمانی «مرد عنکبوتی: راهی به خانه نیست» محصول کمپانی سونی و استودیو مارول در هفته نخست اکران خود به فروشی رکورد شکن دست یافت و توانست فروش ۲۵۳ میلیون دلاری را از محل ۴۳۳۶ سالن سینما در آمریکا کسب کند تا در میان نگرانی از شیوع سویه اُمیکرون ویروس کرونا تا به سومین فیلم پرفروش تاریخ سینمای آمریکا در هفته نخست اکران تبدیل شود.

از همان ابتدا، رفتار مرد عنکبوتی به طور قابل توجهی از هنجارهای ابرقهرمانی رایج منحرف شد. خبرگزاری میزان – مارک ولبرگ بازیگر مطرح مجموعه فیلمهای ترنسفومرز با «تام هالند» ستاره فیلمهای مرد عنکبوتی با فیلم سینمایی «آنچارتد» در سال آینده میلادی راهی سینماهای هالیوود خواهند شد. «مرد عنکبوتی»؛ تنها فیلم میلیارد دلاری سال؟ مرد عنکبوتی نه تنها کرکس را شکست داد، بلکه راهی برای عکس گرفتن هم پیدا کرد که باعث شد جی. «مرد عنکبوتی: راهی به خانه نیست» جدیدترین قسمت از سری فیلمهای «مرد عنکبوتی» با فروش یک میلیارد دلاری در تنها ۱۱ روز به نخستین فیلم در دوران همهگیری ویروس کرونا تبدیل شد که به فروشی میلیارد دلاری دست مییابد. مراسم افتتاحیهٔ مرد عنکبوتی: راهی به خانه نیست در ۱۳ دسامبر ۲۰۲۱ در تئاتر فاکس ویلیج لس آنجلس برگزار شد و در ۱۷ دسامبر ۲۰۲۱ به عنوان بخشی از فاز چهارم دنیای سینمایی مارول در ایالات متحده منتشر شد. در هر حال کنال خودش را به عنوان مرکز ذهن کندویی سیمبیوت ها تثبیت کرد و با آنها سیاره های بی شماری را فتح نمود و در طول میلیون های سال تمدن های زیادی را بلعید.

سون هیونگ مین بعد از به ثمر رساندن گل سوم تاتنهام مقابل کریستال پالاس، همراه هم تیمی هایش شادی گل به سبک مرد عنکبوتی را اجرا لباس کودک مرد عنکبوتی کرد. وانگ به او هشدار میدهد که اجرای این طلسم بسیار خطرناک است؛ اما استرنج به اخطار وانگ توجه نمیکند و طلسم را اجرا میکند. این فیلم با گذشت تنها ۱۲ روز از اکران به چنین موفقیتی دست یافته است؛ تنها دو فیلم انتقامجویان: پایان بازی (۲۰۱۹) و انتقامجویان: جنگ ابدیت (۲۰۱۸) هستند که در کمتر از این زمان به این حجم از فروش رسیدند، اولی در ۵ روزی و دومی در ۱۱ روز. کمپانی توئی دو سریال دیگر هم ساخت که در تیتراژشان از مارول یاد میشد ولی به طرز عجیبی هیچ ارتباط و شباهتی با آثار و کمیکهایش نداشتند. با وجود تازهتر بودن ماتریکس ۴، تحلیل اقتصادی تحلیلگران سینمایی این است که اسپایدرمن تعداد بیشتری تماشاچی را به داخل سالن سینماها میکشاند به گزارش مشرق، تحلیلگران اقتصادی سینما که پیشبینی رقم فروش فیلمها در سه روز نخست اکران عمومی را انجام میدهند و معمولا تحلیلهایشان هم درست از آب درمیآید، میگویند در تعطیلات آخر هفته این «اسپایدرمن: راهی به خانه نیست» است که صدرنشین جدول هفتگی گیشه نمایش سینماهای آمریکای شمالی میشود و نه «رستگاریهای ماتریکس»!

حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. اگرچه همین لباس شامل توان خاصی نمیشود، با قرار دادن بازوهای آهنی لباس Iron Spider بر بر روی آن، میتوانید فرم اهمیت لباس در کمیک بوکها را تکمیل کرده و علاوهبر استعمال از قدرت بازوها، زیبایی لباس را کلیدی رنگبندی طلایی آنها زیاد کنید! محصولات اورجینال با نمونههای تقلبی خود تفاوتهای بسیاری دارند که مهمترین آن تفاوت در کیفیت قطعات است. به همین دلیل است که این لباس مرد عنکبوتی کوچک از گردن خدمه برش دارند که مناسب آن در بسیاری از شرایط است. شما می توانید آن را اهمیت ارزش فراوان مناسب به جهت کودک های خویش بخرید فارغ از این که نگران خرج نمودن یک لباس مشکی مرد عنکبوتی باشید. لباس مرد عنکبوتی پسرانه را می اقتدار یکی از از بهترین انتخاب ها برای اشخاصی دانست که به مد و زیبایی حیاتی ویژه ای قائل میباشند چرا که این لباس طرحی دوچندان دیدنی داشته و اعتنا همگان را به خود لباس مرد عنکبوتی به دور از خانه جلب خواهد نمود. در خبری غیر منتظره این نسخه از فیلم در 20 اسفند 1400 (11 مارس 2022) منتشر شد و تعجب همگان را برانگیخت. بعد از مرگ هیومن تورچ، پیتر پارکر برای مدتی عضو گروه بنیاد آینده شد که این لباس رو بهش دادن.

آفتابنیوز : فیلم ابرقهرمانی «مرد عنکبوتی: راهی به خانه نیست» محصول کمپانی سونی و استودیو مارول در هفته نخست اکران خود به فروشی رکورد شکن دست یافت و توانست فروش ۲۵۳ میلیون دلاری را از محل ۴۳۳۶ سالن سینما در آمریکا کسب کند تا در میان نگرانی از شیوع سویه اُمیکرون ویروس کرونا تا به سومین فیلم پرفروش تاریخ سینمای آمریکا در هفته نخست اکران تبدیل شود. ایسنا نوشت: قسمت جدید از سری فیلمهای «مرد عنکبوتی» در هفته نخست اکران به فروش جهانی ۵۸۷ میلیون دلاری دست یافت و سومین فیلم پرفروش تاریخ سینما در فروش آغازین نام گرفت. همچنین همانطور که در اینجا خبرش را داده بودیم، این فیلم توانسته از نظر فروش افتتاحیه نیز دومین فیلم برتر تاریخ سینما پس از “انتقام جویان: پایان بازی” لقب بگیرد. دنبالهای از این فیلم در حال توسعه است. حال پیتر تصمیم میگیرد یکی از مدیرهای اِمآیتی را پیدا و متقاعد کند تا دست کم اپلای ند و امجی را بپذیرند اما وقتی موفق به دیدار با یکی از آنها میشود مورد حملهٔ اکتاویوس قرار میگیرد. جدیدترین فیلم «مرد عنکبوتی» با عبور از رقم فروش ۸۰۰ میلیون دلار توانست به سومین پرفروش سال ۲۰۲۱ تبدیل شود. به گزارش مشرق، مرد عنکبوتی: راهی به خانه نیست» آخرین قسمت از سه گانه مرد عنکبوتی مارول از یک نقطه عطف دیگر در گیشه گذشت و توانست رقم فروشش را در سطح جهان از ۸۰۰ میلیون دلار فراتر ببرد.تنها ۱۰ روز بعد از اکران «مرد عنکبوتی: راهی به خانه نیست»، این فیلم با بازی تام هالند با میزان فروش ۸۱۳٫۹ میلیون دلار به پرفروش ترین فیلم آمریکایی سال ۲۰۲۱ تبدیل شد.

این ست که قیمت بیشتری از دیگر لباس های تم اسپایدرمن دارد، همراه با تجهیزاتی همچون ماسک و تار است تا فرزندتان در زمان بازی حسابی احسا ابر قهرمان بودن داشته باشد و سرگرم شود. تا اوت ۲۰۱۹، مذاکرات میان سونی و مارول استودیوز-که با هم فیلمهای مرد عنکبوتی را تولید میکنند-برای اصلاح قراردادشان با خروج مارول استودیوز از این پروژه به پایان رسید. مرد عنکبوتی ماتریکس را شکست میدهد؟ به گزارش مشرق،بدون شک مرد عنکبوتی یکی از مشهورترین شخصیتها و ابرقهرمانهای کمیکی جهان به حساب میآید. قسمت جدید «مرد عنکبوتی» که در اواخر سال جاری میلادی اکران شد با فروشی فراتر از انتظار، سینمای جهان را به بازگشت به شرایط عادی پس از دو سال مواجهه با شرایط سخت ناشی از همهگیری کرونا امیدوار کرد.

مرد عنکبوتی در ۳ مهٔ ۲۰۰۲ اکران شد و نظرات مثبتی از منتقدان دریافت کرد. تاکنون ۹ فیلم در فرانچایز مرد عنکبوتی یا اسپایدرمن ساخته شده است، فرانچایزی که از سال ۲۰۰۲ آغاز شد اما از نظر شما کدام یک از این ۹ فیلم بهترین هستند؟ این فیلم بیش از ۱٫۸ میلیارد دلار در سراسر جهان فروخت و به پرفروشترین فیلم ۲۰۲۱ و پرفروشترین فیلم سونی پیکچرز تبدیل شد. او احتمالا اصلا نمیداند که چطوری است چراکه تا به حال فیلمی ابرقهرمانی نساخته است به گزارش مشرق، در مصاحبهای تازه، تام هالند، در مقابل اظهارات مارتین اسکورسیزی، از فیلمهای ابرقهرمانی دفاع کرده است.به تازگی فیلم مرد عنکبوتی: راهی به خانه نیست (Spider-Man: No Way Home) روی پرده سینماها اکران شده است و تام هالند (Tom Holland) در همین رابطه، در مصاحبه تازه خود، اظهار نظر جالبی در مورد صحبتهای مارتین اسکورسیزی (Martin Scorsese) در مورد فیلمهای ابرقهرمانی کرده است. مرد عنکبوتی: راهی به خانه نیست (انگلیسی: Spider-Man: No Way Home) فیلمی آمریکایی در ژانر ابرقهرمانی است که بر پایهٔ کاراکتر مرد عنکبوتی از مارول کامیکس ساخته شده و در سال ۲۰۲۱ منتشر شد. مراحل فیلمبرداری در اکتبر ۲۰۲۰ در شهر نیویورک آغاز شد و سپس در همان ماه به آتلانتا منتقل شد و در مارس ۲۰۲۱ به پایان رسید.

دومین فیلم از این سه گانه با نام مرد عنکبوتی: دور از خانه (۲۰۱۹) کار خود را با فروش ۱ میلیارد و ۱۳۲ میلیون دلار در جهان به پایان رساند و پرفروشترین فیلم تاریخ سونی شد. به گزارش روز دوشنبه خبرنگار فرهنگی ایرنا از تارنمای شبکه خبری سیانان، مرد عنکبوتی: راهی به خانه نیست با یک میلیارد و ۵۰ میلیون دلار فروش به تنها فیلم میلیارد دلاری گیشه جهانی در دوران پساکرونا تبدیل شد. فیلم سینمایی «مرد عنکبوتی-راهی به خانه نیست» با عبور از مرز ۹۰۲ میلیون دلار فروش جهانی بالاتر از فیلم سینمایی «جنگ در دریاچه شانگهان» در رتبه اول پرفروشترین فیلم سینمایی در سال ۲۰۲۱ ایستاد. سونی و دیزنی توافق جدیدی را در پایان سپتامبر ۲۰۱۹ اعلام کردند که به استودیو مارول و کوین فایگی اجازه میدهد تا فیلم مرد عنکبوتی دیگری را با تهیه کنندگی ایمی پاسکال برای سونی تولید کنند که برای ۱۶ ژوئیه ۲۰۲۱ برنامهریزی شدهاست و این شخصیت را در MCU نگه میدارد. بازگشت مگوایر و گارفیلد موضوع گمانهزنیهای شدید مردم بود و علیرغم افشای اطلاعات زیادی از این فیلم، سونی و مارول سعی کردند تا آخرین لحظه مشارکت آنها را انکار کنند. خوشبختانه طراحان ایرانی اصلی طراحی لباس مرد عنکبوتی اهل ایران کار را حسابی برای ما ریلکس کردند تا خیلی هم نیازی به خرید کردن لباس خارجی نباشد.

اولین قسمت از این سری موفق شد فروش 757 میلیون دلاری بکند که در مقایسه با قسمت اول سری اول کمتر میباشد. یکی از مراکز معتبر در این زمینه می توان به فروشگاه پرشین خرید اشاره نمود که با مراجعه به این فروشگاه می توانید مشخصات دقیق محصول مورد نظر خود را مشاهده نمایید. برای هدیه دادن لباس مرد عنکبوتی شگفت انگیز به پسرتان می توانید آن را به صورت اینترنتی خریداری نمایید و سایز مناسب او را سفارش دهید. راهی به خانه نیست به مفهوم مولتیورس میپردازد و دنیای سینمایی مارول را به مجموعهای از فیلمهای گذشتهٔ مرد عنکبوتی ارتباط میدهد. استودیو Insomniac Games پیش از انتشار بازی Spider-Man: Miles Morales با معرفی تعدادی از لباسهای جذاب مایلز مورالز، نشان داد که مانند بازی اول این مجموعه، در طراحی لباسهای مختلف برای مرد عنکبوتی سنگ تمام گذاشته است.

همانطور که در توضیحات بالا نیز اشاره شد معمولاً نوجوانان علاقه دارند که طرحهای کارتونها و فیلمهایی که می بینند را بر روی لباسهای خود داشته باشد هودیهایی با طرح هری پاتر یا سریالهایی که عموماً جوان پسندتر هستند و برای سنین بالاتر تولید شده اند نیز می توانند بازار هودی دخترانه مردانه طرحدار را از قشر نوجوان و کودک به قشر جوان انتقال دهند و این یک فرصت برای کسانی به شمار می رود که قصد دارند از تمامی سنین در بازار، مشتریانی را به خود جذب کند. با این وجود، واکنش منفی طرفداران یک ماه پس از آن منجر به بستن یک قرارداد جدید میان دو کمپانی شد. این دو قهرمان نیویورکی به دنبال برقراری صلح در شهرشان و حتی فراتر از آن هستند. لباس Spider Armor – MK II یکی از مفیدترین لباسها در ابتدای بازی است، زیرا قابلیت ضد گلوله (Bullet Proof) را آزاد خواهد کرد: «صفحات زرهی پولاریزه شده توسط امواج مغناطیسی لباستان را موقتا ضد گلوله خواهد کرد، حتی در برابر تکتیراندازها» این قابلیت میتواند در موقعیتهای دشوار بسیار مفید باشد، به ویژه برای پاکسازی پایگاههای دشمنان. در حین اجرای طلسم، پیتر با حرف زدن در مورد اینکه حداقل نزدیکانش از طلسم مستثنا باشند، باعث حواسپرتی استرنج و برهم خوردن طلسم میشود و استرنج به زحمت طلسم خراب شده را در جعبه ای کنترل میکند و سپس متوجه میشود پیتر درحالی به سراغ او آمده که حتی با هیئت پذیرش اِمآیتی برای تجدیدنظر تماس نگرفته و این باعث عصبانیت او میشود و پیتر را از سنکتوم بیرون میکند.

توسط Zhu Yanfeng

Zhu Yanfeng