50 دانستنی کوتاه عجیب و خواندنی برای افزایش اطلاعات عمومی

در یونان باستان پرتاب یک سیب به طرف یک زن اعلام سمبولیکی از عشق بود و گرفتن آن به معنای پذیرش آن عشق. برای تامین اکسیژن کافی فقط برای یک نفر در سال، به هفت تا هشت درخت نیاز است. ژئومالوفاژی کسی است که تمایل به خوردن سیب زمینی خام دارد. الگو های روی بدن یک زرافه کاملا منحصر به فرد است و هیچ دو زرافه ای الگوی یکسان ندارند. قطب جنوب تنها قاره ای است که لاک پشت ها در آن زندگی نمی کنند.

تصاویر برنامه

11- مقداری چای سبز و مقادیر بسیار فراوان تری آب بنوشید. ایدا اریزا (نوعی زغال اخته آبی رنگ)، غذاهای دریائی، گل کلم، بادام و گردو و خشکبار مصرف کنید. نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.

ـ انسان با خوردن 20 نیش از زنبور عسل در آن واحد خواهد مرد. ـ خنده آسانتر از اخم کردن است؛ برای خندیدن انسان از 17 عضله صورت وگردن استفاده می کند در حالی که برای اخم کردن از 40 عضله. ـ در سال 1980 بوتان تنها کشور جهان بود که تلفن نداشت. 21 درصد از تصادفات ثبت شده در آمریکا به دلیل استفاده از موبایل در زمان رانندگی می باشد. در سال 2015 تعداد افراد کشته شده بر اثر سلفی های خطرناک از تعداد افراد کشته شده توسط کوسه ها در جهان بیشتر شد. تعداد گوشی های موجود در دنیا بیش از 5 برابر تعداد رایانه های جهان دانستنیها در مورد همه چیز است.

کانال حکایت و داستان های آموزنده

در صورت تمایل می توانید برای مطالعه انواع جملات زیبا کلیک کنید. موبایل سلام به عنوان نمایندگی آموزشگاه تعمیرات موبایل در تهران این امکان را برای کاربران فراهم آورده تا در کمترین زمان ممکن و با بهترین قیمت اقدام به تعمیرات موبایل خود نمایند. تعمیر موبایل آیفون و سامسونگ در موبایل سلام برای ما لذتی بی پایان دارد.

دانستنیها پزشکی

در سال 1915، سیسیل چاب میلیونر یک هدیه بسیار عجیب برای همسرش تدارک دید، او استون هنج را به همسرش داد با این حال همسرش که مفهوم و ارزش این هدیه را نمی دانست، آن را به مردم بریتانیا بخشید. ضربان ساز قلب، دستگاهی که جان میلیون ها نفر در جهان را نجات داده توسط مهندس جان هاپس به طور تصادفی اختراع شد. 27.آیا می دانید 1/10 کالری انرژی درهر بار زبان زدن یک تمبرمصرف می شود. 20.آیا می دانید سگ ها کمتر از 100 صدا از خود تولید می کنند اما گربه ها بیش از یکصد صدا تولید می کنند. 18.آیا می دانید حیوانی که چشمانش از مغزش بزرگ تر است شتر مرغ می باشد.

  • مجموعه ای خواندنی و پرمحتوی از انواع جملات آموزنده کوتاه را در این مطلب برای شما همراهان عزیز و گرامی گردآوری کرده ایم که امیدواریم این متن ها مورد توجه تان قرار بگیرند.
  • بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.
  • ـ اگر همه یخهای قطب جنوب آب شود بر سطح آب اقیانوسها ۷۰ متر اضافه می شود و در این صورت یک چهارم خشکیها زیر آب میرود.
  • حس بویایی سگ‌ها 10 هزار بار قوی‌تر از حس بویایی انسان است.

ـ وسعت و عرض کهکشان راه شیری حدود ۷۰ هزار سال نوری است. ـ گربه وسگ هر کدام ۵ گروه خونی دارند و انسان ۴ گروه. ـ فیل بالغ در روز ۲۲۰ کیلوگرم غذا و۲۰۰ لیتر آب مصرف میکند .

50 دانستنی کوتاه عجیب و خواندنی برای افزایش اطلاعات عمومی

توسط Zhu Yanfeng

Zhu Yanfeng