10 برند برتر جواهرات در دنیا را بشناسید فروشگاه اینترنتی ریسه گالری | hsaatchi

برند FARAONE MENNELLA همیشه در تولید جواهرات کلاسیک تا جواهرات روزمره، استثنایی ترین قطعات مدرن را ارائه می دهد . روبرتو فارانه منلا و آمیدئو اسکانامیلیو طراحان برنده جایزه FARAONE MENNELLA توسط RFMAS هستند. آنها مجموعه جواهرات خود را از آثار و مهارت های کلاسیک ایتالیایی الهام می گیرند. محیط هنری و انرژی های عجیب و غریب آنها، نیروی تازه ای به فرهنگ پاپ شهر نیویورک و جوامع مد می دهد. Van Cleef & Arpels یک شرکت فرانسوی تولید کننده جواهرات و ساعت است که در سال ۱۸۹۶ توسط سالومون آرپلز و برادرزاده‌اش آلفرد ون کلیف در پاریس تاسیس شده است. دستبند طلا کارتیه مورد پسند خود را از جواهری حقانی سفارش دهید.

همان طور که می دانید، بهترین و مشهور ترین برند های جهانی در فرانسه هستند. برند هایی که جواهرات آن ها نیز در زمره بهترین های جهان هستند. برند شانل و لوییس ویتون از جمله شناخته شده ترین برند های فرانسوی هستند که جواهرات آن ها لوکس، زیبا و بسیار خاص است. قطعات جواهری که می توان در فروشگاه های پاریس یافت، قطعاتی بسیار با کیفیت اند. از این رو نیز پاریس را می توان یکی از بهترین مقصد های خرید جواهرات در دنیا در نظر گرفت. برند شوپارد علاوه بر ساعت‌های لوکس سوئیسی، به خاطر طراحی جواهرات مجلل معروف است.

انگشتر جواهر الکترو

با توجه به اینکه فلز نقره از انعطاف بالایی برخوردار است، جواهر سازان می توانند انواع مدل ها و طرح های بسیار ظریف و جذاب را برای گردنبند نقره ایجاد کنند. چنانچه برای مراسم خود به دنبال گردنبند بسیار زیبا و با کیفیت می گردید می توانید از گالری جواهر سپید دیدن کنید. استفاده از گردنبند نقره به نوع جنسیت افراد بستگی ندارد؛ از این رو هم آقایان و هم خانم ها می توانند این اکسسوری جذاب و شیک را تهیه کنند. امروزه طرح های مختلفی از دستبند نقره را می توانید خریداری کنید و با هر مدل از لباس های خود مثل مجلسی، رسمی، اداری، دوستانه و… چنانچه هنوز هم در انتخاب طرح دستبند تردید دارید، توصیه می کنیم به فروشگاه جواهر سپید مراجعه کنید و بر اساس سلیقه خود یکی از آن ها را برای خود یا عزیزان خود انتخاب نمایید.

  • تیفنی برای مرد ها و بچه ها هم به به اندازه خانم ها طلا فروشی آنلاین تهران محصولات تهیه می‌کند.
  • این الماس های خندان در قاب های شیشه ای کوچک به طرز خیره کننده ای تکان می خورند.
  • طرح‌های وینستون بسیار معمولا تندسی هستند و اغلب قطعات هنری زیبایی محسوب می‌شوند.
  • به خاطر داشته باشید که ایتالیا خانه برندهای طراح های برجسته مانند Damiani، Bulgari و همچنین روبرتو کوین است.
  • اندیشه های خارج از جهان او الهام گرفته از فرهنگ متنوع اسلامی با ظرافت های فراوان، فقط با چاشنی شب های عرب آمیخته است.
10 برند برتر جواهرات در دنیا را بشناسید فروشگاه اینترنتی ریسه گالری | hsaatchi

یکی از ویژگی‌های مثبت خرید گردنبند نقره این است که علاوه بر جلا و درخشندگی بسیار بالایی که دارد، بسیار ارزان است و خرید آن برای همه افراد امکان پذیر است. انتخاب و خرید زیورآلات نقره به منطقه جغرافیایی که در آن زندگی می کنید بستگی دارد؛ به عنوان مثال نوع اکسسوری که خانم های جنوب کشور انتخاب می کنند با نوع اکسسوری که در شمال کشور استفاده می شود کاملا متفاوت است. ساکنین این مناطق معمولاً زیورآلات نقره خود را بر اساس نوع پوشش و استایل خود انتخاب خواهند کرد.

Small Affaire از اولین مارک های 100٪ آنلاین جواهرات زیبا و گرانقیمت اسپانیایی

توسط Zhu Yanfeng

Zhu Yanfeng