گوشی موبایل شیائومی ردمی کا 50 با 8 گیگابایت حافظه رم 5 جی 256 گیگابایت دو سیم کارت گوشی شاپ

البته هنوز تایید نشده که این ویژگی‌ها در هر چهار مدل سری ردمی K50 موجود خواهد بود یا خیر. هدف ما در برتر دیجیتال، چشاندن طعم خریدی مطمئن و در عین حال راحت به مشتریانمان است. از ابتدای تاسیس، ماموریت ما حل مشکل سردرگمی و لزوم صرف زمان و هزینه برای اطمینان از اصالت، کیفیت و قیمت مناسب کالا در روش خرید سنتی می‌باشد. کلیه اجناس ارائه شده در این فروشگاه، کالای اصل بوده و به همراه تضمین اصالت کالا و ۷ روز مهلت تست و تعویض کالا در صورت وجود هر گونه ایراد فنی، عرضه می‌شود.

مشخصات کامل پردازنده های نسل سیزدهمی اینتل (Raptor Lake) لو رفت

ردمی کی 50 اولترا یک گوشی 5G با پشتیبانی از اتصال بی‌سیم وای-فای 6E است و البته هر دو نوع اتصال بی‌سیم دیگر NFC و مادون قرمز را خرید k50 gaming هم پشتیبانی می‌کند. بلندگوهای استریوی این گوشی از دالبی اتموس پشتیبانی می‌کنند، در حالی که خروجی سیمی (از طریق USB-C) و بی‌سیم هدفون دارای نشان Hi-Res هستند. این گوشی از اسپیکر استریو پشتیبانی می‌کند و می‌توانید بواسطه آن موسیقی و فیلم را با صدایی عالی گوش دهید. این گوشی به باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعت مجهز بوده که در مقایسه با بسیاری از گوشی‌های پرچمدار ظرفیت بالاتری دارد.

  • را با سیستم خنک کننده دوگانه VC بسیار بزرگ ارائه داده اند و این نشانه خوبی است.
  • علاوه بر این، پشتیبانی از Power Delivery 3.0 و Quick Charge 3+ نیز در این گوشی دیده به چشم می‌خورد.
  • تراشه یا چیپست این گوشی از نوع Qualcomm SM8475 Snapdragon 8+ Gen 1 چهار نانومتری است.
  • ردمی برای خنک نگه داشتن این تراشه قدرتمند از یک محفظه بخار به ابعاد 3725 میلی متر مربع استفاده کرده که تضمین می‌کند حتی پس از 2 ساعت بازی کردن نیز گوشی همچنان خنک باقی بماند.
  • گوشی Redmi K50 Ultra برند شیائومی دارای پردازنده‌‌ای قدرتمند بوده و نمایشگر فوق‌العاده عالی دارد.

پیش از رونمایی از ردمی K50 پرو و ردمی K50، ردمی K50 گیمینگ ادیشن را داشتیم که علاوه بر طراحی ظاهری هیجان‌انگیز، از لحاظ قدرت سخت افزاری نیز یک موبایل گیمینگ تمام عیار با رکورد فروش 44 میلیون دلار در یک دقیقه بود. در ادامه، به بررسی گوشی ردمی K50 می‌پردازیم که جانشین ردمی K40 شده و با مشخصاتی همچون نمایشگر 120 هرتزی، تراشه Dimensity 8100، استاندارد مقاومتی IP53 و دوربین سه گانه نسبت به برچسب قیمت خود، ارزش خرید بالایی دارد. با نگاهی به طراحی ردمی کی ۵۰ اولترا می‌توان متوجه شد که این تلفن هوشمند شباهت زیادی به سری شیائومی۱۲ دارد. دوربین سلفی در یک پانچ هول و در مرکز نیمه بالای صفحه نمایش قرار گرفته است. در قاب پشتی نیز ماژول دوربین بزرگی قرار دارد و سه لنز درون این ماژول دیده می‌شوند. گفته می‌شود که K50 Ultra از صفحه نمایش ۶.۷ اینچی OLED با رفرش ریت ۱۲۰ هرتزی برخوردار خواهد بود.

اگر بخواهیم پردازنده گوشی را بررسی کنیم می‌توان گفت که این قطعه در اصل تمام داده‌های ورودی و خروجی از یک گوشی را پردازش می‌کند. این پردازنده همچنین دستورات لازم را به بخش‌های مختلف گوشی برای عملکرد بهتر انتقال خواهد داد. در تاریخ ۱۱ آگوست ۲۰۲۲ مصادف با ۲۰ مرداد ۱۴۰۱، ردمی K50 اولترا در کنار دستگاه‌های دیگری معرفی شد که از آن جمله می‌توان به شیائومی میکس فولد ۲ اشاره کرد.

۶ دلیل برای آنکه شما نباید آیفون ۱۴ بخرید!

تمامی حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به شرکت رایانه همراه نمایندگی شیائومی می باشد. با تراشه Qualcomm Snapdragon 8 Gen 1 قدرتمندترین پردازنده اندروید حال حاضر جهان را دارد. همچنین به لطف فضای رنگی 10 بیتی و پشتیبانی از HDR10+، برای محتوای چندرسانه ای به خوبی مجهز شده است. با قابلیت Corning Gorilla Glass Victus به خوبی در برابر خراش و افتادن مقاوم است. چراغ های LED RGB و دکمه های پاپ آپ جانبی قرار دارد که کیفیت فوق العاده ای در گیمینگ می دهد.

گوشی دوجی

گوشی موبایل شیائومی ردمی کا 50 با 8 گیگابایت حافظه رم 5 جی 256 گیگابایت دو سیم کارت گوشی شاپ مشخصات ردمی K50 گیمینگآن را به یکی از قدرتمندترین محصولات برند Redmi تبدیل می‌کند. قیمت ردمی K50 گیمینگ شیائومی می‌تواند توجیه مناسبی برای خرید Redmi K50 Gaming باشد. برای فروش گوشی موبایل شیائومی ردمی کی 50 خود می توانید به ثبت آگهی رایگانبرای آن بپردازید. در بخش نظرات کاربران گوشی موبایل شیائومی ردمی کی 50می توانید از تجربه و اطلاعات دیگران در مورد این گوشی موبایل بهره مند شده و یا دانسته های خود را با دیگران به اشتراک گذارید. بازار موبایل چین، در انتظار ورود شیائومی ردمی K50 Extreme Edition است.

توسط Zhu Yanfeng

Zhu Yanfeng