کاغذ و مقوا گلاسه کاغذ گلاسه چیست؟ برندهای معروف کاغذ گلاسه کاربرد کاغذ گلاسه صدرامین | سایت شلپ

اما بسیاری از لوح‌های گلی هم‌اکنون از بین رفته‌اند، لوح‌هایی که حاوی اطلاعات ارزشمند تمدن‌های باستانی بوده‌اند. که از سوسپانسیون الیاف گیاهی در آب (پالپ) ساخته می‌شود.بیشتر خمیر کاغذ از چوب، کاغذ بازیافت‌شده و سایر گیاهان ساخته می‌شود. کاغذ بالکی (Bulky Book Paper) نوعی کاغذ است که در چاپ کتاب از آن استفاده می‌شود. معروف‌ترین نوع این کاغذ محصول کشور سوئد است و به همین دلیل عده‌ای کاغذ بالکی را به نام کاغذ سوئدی می‌شناسند. سال 1390 بود که مجموعه خانه کاغذ متولد شد، آرام آرام پیش رفتیم و در سال 97 توانستیم با توزیع گسترده کاغذهای A4 و A5 تمام نیازهای مراکز آموزشی و ادارات را برطرف کنیم.

خرید انواع کاغذ بسته بندی کیلویی

کاغذی با کیفیت، فانتزی و با بافتی با فرورفتگی های متعدد و مقداری شبیه به بافت فابریانو چکشی با این تفاوت که بافت آن بیشتر و کمی درشت تر است. این کاغذ نیز دارای گرماژ 300 گرمی است و مصارف گوناگونی در چاپ دارد از جمله کارت ویزیت، پوستر، سرتیفیکیت و …. از کاربردهای این کاغذ می توان به کارت ویزیت های فانتزی و زیبا و تگ های پوشاک اشاره کرد. هر محصول ساده ای را می توانید با کاغذ کرافت به محصولی فانتزی تبدیل کنید.

از این مقوا برای ساخت جعبه‌های با کیفیتی بالاتر از مقوای پشت طوسی استفاده می‌شود. این نوع کاغذ یا همان ورق چسب دار از جنس PVC چسب دار است که برای چاپ لیبل مورد استفاده قرار می‌گیرد و بیشتر برای کارهای که در معرض آب هستند استفاده می‌شود. برش و بسته‌بندی این ورقه‌های کاغذی، طبق اندازه‌های سفارشات انجام می‌گیرد. با عبور دادن خمیرهای سفید خشک‌شده از میان غلتک‌ها، محصول نهایی به صورت ورقه درمی آید و دستگاه‌های مخصوص آن‌ها را برش می‌دهند. در حالی که در روش شیمیایی همان‌طور که اشاره کردیم، لیگتین و سلولز دست نخورده باقی می‌مانند و فقط به طور انتخابی ناخالصی‌های رنگی از بین می‌روند.

در نظر داشته باشید ثبت سفارش تنها به صورت عمده امکان‌پذیر است.

کاغذ و مقوا گلاسه کاغذ گلاسه چیست؟ برندهای معروف کاغذ گلاسه کاربرد کاغذ گلاسه صدرامین | سایت شلپ

خیر، کاغذ پوستی یک کاغذ شفاف و بدون رنگ و نچسب است که بیشتر برای معماری، نقشه کشی و طراحی سیاه قلم مورد استفاده قرار می‌گیرد. معمولاً نمونه‌های کاغذی به طور منظم به آزمایشگاه‌های تخصصی منتقل می‌شوند تا در صورت بروز هرگونه ایراد و اشتباه از نظر کیفیت، فرآیند ساخت کاغذ کارخانه مورنظر مورد ارزیابی قرار ‌گیرد. ناخالصی‌ها و مواد درشت موجود در خمیر، با عبور از صافی‌های موجود در دستگاه پالپر از خمیر جدا می‌شوند و کیفیت کاغذ تولید شده بهتر می‌شود. کاغذ تحریر رایج‌ترین و مرسوم‌ترین نوع کاغذ است که برای مصارف گوناگونی استفاده می‌شود. این کاغذ که در انگلیسی به آن Printing and writing paper می‌گویند، از روزنامه و مجله گرفته تا چاپ کتاب و چاپ کاتالوگ و … استفاده می‌شود.

  • گلاسه روکش شده معمولاً سنگین‌تر از کاغذهای بدون روکش هستند، بنابراین محصولات تولید شده از کاغذ گلاسه وزن بیشتری نسبت به دیگر تولیدات دارند.
  • در کارخانۀ تولید کاغذ برای تبدیل کاغذ طبیعی به کاغذ سفید به خمیر آن مواد شیمیایی اضافه می‌کنند.
  • امروزه کشورهاى سویس و آلمان در ساخت کاغذ مقدم بر کشورهاى دیگرند و انواع و اقسام کاغذهاى سفید و رنگى را تولید مى‌کنند.
  • کاغذسازی به روش‌های مختلف دستی و ماشینی انجام می‌شود و هر کدام فوت و فن‌های خود شلپ را دارد.

در وبلاگ خانه چاپ و گرافیک با جدیدترین مقالات حوزه چاپ دیجیتال و چاپ افست و تازه ترین آموزش های مربوط به طراحی کارت ویزیت، لیبل، پوستر، منو رستورانی و … آشنا خواهید شد. کاغذهای که برای چاپ کتاب مجله‌ها، سررسید، چاپ سربرگ، برگه یادداشت، انواع پاکت استفاده می‌شوند به کاغذ تحریر شناخته می‌شوند. این کاغذ یکی از پرمصرف‌ترین نوع کاغذ در بین تمام اقشار جامعه است. کاغذ تحریر قابلیت چاپ بر روی هر دو صفحه را دارد و رنگ آن به پشت صفحه نفوذ نمی‌کند.

توسط Zhu Yanfeng

Zhu Yanfeng