پرچم ساحلی آژانس تبلیغات روناک

گروه تولید با رنگ با هدف ارائه خدمات حرفه ای در حوزه طراحی، چاپ و تولید پرچم انواع پرچم ساحلی را با تنوع رنگ بسیار بالا به صورت تک رویه و دو رویه به مشتریان خود ارائه می کند. متریال های به کار رفته در پرچم ساحلی از نوع مرغوب بوده و دارای طرح های بسیار متنوعی هستند. در حال حاضر بارنگ تولید کننده انواع پرچم های بادبانی با بهترین کیفیت در ایران است.

  • پرچم ساحلی با اینکه بزرگتر از برخی پرچم های تبلیغاتی هستند اما به راحتی جابجا میشوند.
  • این نمونه های جدید پرچم ساحلی به نام طرح T و طرح F نام گذاری شده است.این دو طرح جدید در محیط های داخلی و هم محیط های خارجی استفاده می شود.
  • پرچم ساحلی به دلیل قرار گرفتن در برابر شرایط جوی متفاوت می تواند نسبت به سایر پرچم ها زودتر کیفیت خود را از دست بدهد.
  • شما می‌توانید طرح را مستقیماً در صفحه قالب‌ بندی ما انتخاب کنید.

این نوع پرچم بیشتر در پیست های اسکی و برای تبلیغات و همایش ها و مراکز تفریحی و خدماتی استفاده می شود ولی کاربرد بیشتر آن در پرچم اهتزاز است . چاپ پرچم اصفهان بهترین و پرسرعت ترین مرکز چاپ پرچم در ایران می باشد. این محصول از متریال درجه یک همچون پارچهراشل، ساتن مات و براق، ژرسه و پلی استر ساخته می شود و فلز به کار گرفته شده در پایه آن از آلیاژ چدن است.

تولید کننده کیف های بیمارستانی و کیف های تبلیغاتی

خرید پرچم ساحلی برای استفاده در رویدادهای ورزشی، مراکز خرید، فرودگاه‌ها یا نمایشگاه ‌های پرچم ساحلی تجاری ایده‌آل است. طیف وسیعی از پایه‌ های سفارشی وجود دارد که چه در برف باشید، چه در ساحل، چه روی چمن یا بتن، نصب آن آسان است. بله ، شما میتوانید ضمن تماس و هماهنگی با کارشناسان فروش مجموعه چاپ و تبلیغات سرویس های طلایی سفارشات خود را ثبت کنید تا در سریعترین زمان ممکن اقدامات طراحی و چاپ سفارش شما انجام شده و با پست دلخواه برای شما ارسال گردد.

در حالت کلی قیمت پرچم ساحلی بسیار مناسب و معقول می باشد به طوری که مناسب بودن قیمت این محصول از مهمترین ویژگی های این مدل از پرچم می باشد. همکاران ما نیز سعی بر آن دارند تا بهترین و جذاب ترین پرچم را با قیمت های بسیار مناسبی برای مشتریان خود تهیه و طراحی کنند که توصیه می کنیم این فرصت طلایی را از دست ندهید و هم اکنون با ما در تماس بوده و سفارشتان را ثبت کنید. همان طور که اشاره کردیم استفاده از پرچم بهترین گزینه برای تبلیغات است. پرچم ساحلی یکی از انواع پرچم است که بسیار چشم گیر و پر مخاطب است. اهتزاز پرچم ساحلی با لوگو یا پیام تبلیغاتی می تواند نظر افراد بسیار زیادی را به خود جلب کند. امروزه برندهای بزرگ و نامی در دنیا از پرچم ساحلی برای تبلیغات استفاده می کنند.

پرچم های نمایشگاهی ساحلی

پرچم ساحلی آژانس تبلیغات روناک

از پرچم ساحلی به عنوان راهکاری تبلیغاتی مدرن در محیط باز، نمایشگاه ها، فستیوال ها، ورزشگاه ها، جاده ها، پیست های اسکی، فروشگاه ها و … استفاده می کنند. با پایه های حرفه ای که برای پرچم های ساحلی در نظر گرفته ایم نصب پرچم بادبانی بسیار راحت انجام می شود و کافیست در هر مکانی که نیاز به استفاده دارید قرار دهید و پایه نگهدارنده پرچم را نگه می دارد. از پرچم های ساحلی طهران پرچم میتوان در فضاهای باز و یا محیط های داخلی بزرگ استفاده کرد. امروزه می بینیم که از پرچم ساحلی طهران پرچم در جشنواره ها و نمایشگاه های بزرگ برای تبلیغ برند یا محصول نیز بهره می برند.

از استند پرچم ساحلی کمانی بیشتر در آمریکا اروپا، آسیای شرقی برای تبلیغات مورد استفاده قرار می گیرد. روش چاپ برای استند پرچم ساحلی کمانی از نوع دیجیتالی بوده و ظاهر آن بسیار جذاب است که توجه هر بیننده ای را به خود جلب می کند. یکی از نکاتی که باید به آن توجه کرد این است که چاپی که در تولید پرچم ساحلی از آن استفاده می‌شود چاپ دیجیتال باشد. گروه خدمات پرچم درفش مفتخر است اطمینان خاطر مشتریان را با عرضه محصولات و خدمات با کیفیت عالی در کوتاه ترین زمان و با حداقل قیمت بازار جلب کند.

پرچم ساحلی تبلیغاتی یکی از جدید ترین نمونه های تبلیغات در دنیا می باشد. امروزه در تبلیغات محیطی پرچم ها یک اصل مهم برای کسب و کار به شمار می رود . از زیباترین و جذاب ترین پرچم های تبلیغاتی می توان به نوع پرچم‌ساحلی اشاره نمود ; زیرا در فضاهای باز کاربرد داشته و به علت قرار گرفتن در معرض دید عموم از این رو به راحتی بیشترین بازدید را به همراه داشته است .

پرچم ساحلی بادبانی، پارچه فلامنت، 3 متری (دورو)

توسط Zhu Yanfeng

Zhu Yanfeng