پرده برقی هوشمند کنترلر پرده هوشمند رله کنترل موتور پرده کلید هوشمند کنترل پرده-خانه هوشمند آکو

در برخی از مدل‌های پرده‌ی هوشمند، می‌توانید تنظیمات را بر اساس نور محیطی به طور اتوماتیک تنظیم کنید. شما می توانید این نوع پرده را با قیمت مناسبی از بازار پرده خریداری کنید. برای کسب اطلاعات بیشتری درباره ی این پرده در ادامه مطلب همراه ما باشید. ، پرده شید و… قابلیت این را دارند که تبدیل به یک پرده هوشمند بشوند. کلیه محصولات پرده متین دارای گارانتی و خدمات پس از فروش بوده و رضایت شما گرامیان همواره هدف مجموعه پرده برقی متین بوده است.

در سیستم هوشمند با استفاده از سناریوی پرده ی برقی به راحتی می توانید، ساعت دلخواهی را جهت باز و بسته شدن پرده های خانه انتخاب نمایید. بدین صورت اگر کاربر در نظر دارد نحوه باز و بسته شدن پرده از طریق فوتوسل صورت بگیرد، می بایست از روی مانیتور لمسی خانه ی هوشمند خود کلید فوتوسل را لمس نماید. که در این صورت پرده ها با توجه به نورخورشید در ابتدای روز باز شده و در هنگام غروب بسته خواهند شد. برای بسیاری از ما، پرده‌ها یک عنصر بسیار مهم در طراحی داخلی خانه، یا ساختمان محسوب می‌شوند.

در این صورت ضمن استفاده کامل از نور طبیعی خورشید هزینه انرژی و برق مصرفی تا حد زیادی کاهش پیدا خواهد کرد. بهترین برندهای کنترلر و موتوربرقی پرده هوشمند دنیا با «پلتفرم خانه هوشمند لینکپ» سازگارند. پرده های برقی جدید هوشمند قادر هستند همزمان با دستگاه های هوشمند دیگر کار کنند. بکارگیری این نوع پرده می تواند به ماژول خروجی و ورودی هر دستگاه هوشمند شما متصل گردد.

پرده هوشمند چیست و چه امکاناتی به خانه اضافه می‌کند؟ – دنیای هوشمند اٌویو

در پایان، ما یک عامل بسیار مهم دیگر را برجسته می کنیم که باید قبل از خرید یک پرده هوشمند در نظر گرفته شود. ابعاد و اتصالات موجود در پرده های هوشمند با نصب و اندازه مورد نیاز برای پنجره های شما سروکار دارند. شما نمی توانید به سادگی و بدون در نظر گرفتن طول و ابعاد پنجره خود پرده هوشمندی را خریداری کنید. شرکت ارزان دُر یک شرکت معتبر و قدیمی در زمینه فروش درب اتوماتیک، کرکره برقی و پرده برقی با تضمین کیفیت کالا و قیمت مناسب می باشد که می تواند بهترین انتخاب شما برای خرید باشد. پرده برقی دارای کیفیت و دوام بالا بوده و همچنین موتور را آن به دلیل برخوردار بودن از توانایی بالا می‌تواند وزن زیادی را نیز تحمل کند و به ‌راحتی باز و بسته شود. پرده هوشمند بسیار راحت و آسان جابه جا شده و به دلیل موتور حرفه ‌ای و بی ‌صدایی که دارد ایجاد آزردگی برای شما به ‌همراه نخواهد داشت.

مشخصات فنی موتور پرده برقی paniz

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره این راهکار، انواع تجهیزات سازگار، اپلیکیشن مدیریت و هزینه آن، روی دکمه زیر کلیک کنید. راهبندها تجهیزاتی هستند که در مکان های پرتردد مانند مسیرهای ورود و خروج در پارکینگ های عمومی، عوارضی جاده ها، پاساژها و ادارات و کارخانجات، ایستگاه های راه آهن، مجتمع های بزرگ و … استفاده می شوند. عوامل دیگری که می توانند بر قیمت تأثیر بگذارند شامل کامل بودن مجموعه (آیا شامل یک موتور یا پرده ها نیز می شود) ، میزان سفارشی بودن پرده ها و نوع پوشش پنجره ها می باشد. اتاق خواب ها به آرامش و سکوت احتیاج دارند ، در حالی که اتاق نشیمن همه چیز مربوط به محیط است. آشپزخانه یک مکان کاربردی است ، در حالی که کتابخانه یک پناهگاه است. از این نظر ، هر خانه یک حوزه چند منظوره است که طیف وسیعی از نیازها و الزامات را با زرق و برق یک ژانگولر متعادل می کند.

مزایای استفاده از پرده هوشمند: 1. آسان کردن کارهای روزمره

پرده برقی هوشمند کنترلر پرده هوشمند رله کنترل موتور پرده کلید هوشمند کنترل پرده-خانه هوشمند آکو

برخی نیازهای متخصصان شلوغ را برآورده می کنند ، برخی محیطی را برای خانواده های شاد ایجاد می کنند ، در حالی که برخی دیگر محیطی مناسب برای دوستان و خانواده ها هستند. نوع پوشش پنجره ای که انتخاب می کنید کاملاً بستگی به میزان نور مورد نیاز شما دارد و اینکه کدام سبک بیشتر با دکوراسیون منزل شما مطابقت دارد. که از سبک ونیزی تا عمودی متغیر هستند، معمولاً از تخته هایی تشکیل شده اند که می توانند باز و بسته شوند تا حداقل نور را وارد کنند. آنها همچنین می توانند به صورت گروهی بالا یا پایین بیایند تا امکان مشاهده کامل از پنجره یا انسداد کامل نور فراهم شود. برای مثال ساعت 7 صبح هنگام اجرای سناریوی بیداری در اولین قدم پرده های اتاف خواب شما به کنار رفته و نور روز وارد اتاق شما می شود .

نصب پرده برقی محدودیتی ندارد و شما می‌توانید این پرده‌های برقی، را در سرویس بهداشتی، اتاق خواب، اتاق کار و هر بخش دیگری از خانه یا هتل یا هر ساختمان دیگری، نصب کنید. سایه های هوشمند Serena by Lutron در طیف وسیعی از عرض های مختلف موجود است و حداکثر ارتفاع آنها 60 اینچ است. می توان آنها را با استفاده از ریموت Pico (موجود در بسته) ، تلفن هوشمند شما (با برنامه Caseta همراه) یا با صدای شما از طریق دستگاه خانه هوشمند کنترل کرد.

زمانی که صرفه جویی می کنید می تواند زمان بیشتری را با خانواده و دوستان یا سرگرمی های سرگرم کننده بگذراند ، در حالی که کاهش مصرف انرژی به شما امکان می دهد یک سبک زندگی دوستانه تر برای محیط زیست داشته باشید. آیا می خواهید برای پرده های جدید یا موجود از پرده موتوری یا پرده برقی استفاده کنید؟در سطح بسیار ابتدایی، ابتدا باید تصمیم بگیرید که آیا می خواهید پرده، بصورت سایه ای باشد یا پرده پنجره های شما را بپوشاند. این وسیله با توجه به نور تنظیم میشن یعنی قابلیت تنظیم در نور کم یا زیاد را دارن . این شرایط شخصی سازی و ایده آل به کمک سنسورهای به کار رفته در ریل ها فراهم میشه .

  • خانه‌های ویلایی یا آپارتمانی با پنجره‌های بزرگ و نورگیر یکی از ایده‌آل‌ترین انتخاب‌ها برای هرکسی هستند.
  • این امر باعث می‌شود که نور طبیعی بخشی جدایی‌ناپذیر از خانه‌ی شما شود.
  • آنها همچنین دارای حالت صرفه جویی در انرژی هستند و دارای پنل خورشیدی هستند که باتری را شارژ می کند تا هیچ وقت کم نشود.
  • ریل پرده به این صورت عمل می کند که بجای نخ پرده از تسمه و قرقره استفاده می شود و گیره پرده ها به تسمه متصل است و با حرکت تسمه پرده باز و بسته می شود .
اگر به دنبال سایه های خاموشی بی سیم هستید ، این یک انتخاب عالی است. نوع هوشمند آن به وای فای منزل متصل میشه و امکان کنترل از راه دور را برای کاربران فراهم میکنه . نوع برقی فقط با ریموت کنترل کار میکنه و امکان برنامه ریزی نداره ، به وای فای منزل و گوشی موبایل متصل نمیشه و فقط ریل، تسمه و موتور برقی داره . پرده هوشمند برقی یکی از جذاب ترین اکسسوری های خانه هوشمند ایرانی پرده های برقی است. تجربه جذاب باز و بسته کردن پرده برقی از راه دور همیشه احساسی متفاوت و بی نظیر برای کاربران ایجاد می کند. نکته اصلی پرده برقی هوشمند قابلیت سازگاری بالای آن با سیستم خانه هوشمند است.

توسط Zhu Yanfeng

Zhu Yanfeng