پخش کننده خانگی مکسیدر سیستم صوتی منزل فروشگاه اینترنتی همکار عمده | bandiran1

سری های DJ اسپیکر مکسیدر با وجود قابلیت DJ ، رقص نور و پارتی لایت Party Light موقیت دلنیشینی را در جشن ها و مهمانی ها ایجاد می‌کند. ویژگی صدای بسیار زیاد و باکیفیت به همراه امکانات تنظیم صدا که به آن اصطلاحا دی‌جی گفته میشود و قابلیت های زیادی در این محصول جای گذاری کردن که در این نمونه توجه ها رو معطوف خود کرده است. این مدل باند و اسپیکر از دو بلندگو تشکیل شده که قابلیت اتصال به صورت باسیم را دارد.همچنین دارای یک درگاه USB می‌باشد که می‌توانید فلش مموری و انواع حافظه را به این محصول متصل کنید.

پخش کننده خانگی مکسیدر سیستم صوتی منزل فروشگاه اینترنتی همکار عمده | bandiran1 رفقص نور سقفی اجرا میشود و به صورت نقطه هایی رنگارنگ سقف و دیوار ها نورانی میشود. این ماجرا برای یک شب به یاد ماندنی برای شما کافی است تا برای مهمانی های بعدی برنامه ریزی کنید. علاوه بر این، برندهای معتبری مانند بوش، فیلیپس، تفال، دلونگی و… این مجموعه سابقه‌ی درخشان 30 ساله در زمینه فروش لوازم خانگی به صورت اینترنتی و حضوری داشته است. هدف مجموعه مَه سنتر فروش کالا با حداقل سود و بهترین خدمات بوده است.

اسپیکر و باند مکسیدر مدل CN31 چهار ساب 10 اینچ

این مدل ها طرفداران خاص خود را دارد و بیشتر نسل جدید را در بر میگیرد. امروزه گوش دادن به موسیقی، به یکی از اصلی‌ترین اجزاء زندگی هر انسانی تبدیل شده است؛ به همین دلیل در سال‌های اخیر، ابزار موسیقی مختلفی تولید و وارد بازار می‌شوند. برخی از آن‌ها مانند اسپیکرها و باند‌ها، محصولاتی هستند که به‌صورت دسته جمعی مورد استفاده قرار می‌گیرند. با خرید این محصول به راحتی می توانید در خانه، محل کار و حتی در مسافرت ها از اسپیکر های سونی لذت ببرید.

معرفی اسپیکر مکسیدر مدل AL-253

در سیستم های معمولی بازار، بیشتر بلندگوها در کلاس کواکسیال قرار قیمت اسپیکر بلوتوثی بزرگ دارند. مدل های کامپوننت برای اهدافی مانند سیستم صوتی بسیار حرفه ای در خودروها، ایجاد آرایه های صوتی در سینما یا تئاتر مناسب هستند. باندهای maxider نیز یکی از این باندها و در دسته باندهای بیضی به شمار می روند. یکی از بهترین اسپیکرهای مکسیدر مدل CN 44 است چرا که علاوه بر قیمت مناسب امکاناتی مثل صفحه نمایش لمسی، رقص نور، توانایی اتصال با بلوتوث و USB را دارد. این مدل دارای ۱۱۰ سانت ارتفاع، پایه چوبی و جایگاه کارت حافظه SD نیز هست. از ویژگی‌های جالب این باند، رقص نور بسیار زیبا و تماشایی آن است.

  • قابلیت کنترل از راه دور و سازگاری با دستگاه‌های مختلف از جمله تلفن همراه، تبلت، تلویزیون و کامپیوتر اشاره کرد.
  • با در نظر داشتن آن‌ها، شما قطعاً می‌توانید خرید موفقیت‌آمیزی را تجربه کنید.
  • با استناد به مستندات ارائه شده که در لینک به آنها اشاره کردیم ،خرید اینترنتی مطمئنی برای شما فراهم کرده ایم .
  • بازه یا دامنه فرکانس پاسخگویی این بلندگو که مناسب با محدوده شنوایی طراحی شده بین 45 الی 40 کیلوهرتز می باشد.
اسپیکر مکسیدر مدل Dj 1225 یکی از بهترین اسپیکر های قدرتمند طرح DJ در میان محصولات برند مکسیدر میابشد. برای به دست آوردن اطلاعات بیشتر از این اسپیکر خانگی خفن مقاله زیر و ویدیوی معرفی آن را ببینید. قابلیت نورپردازی و رقص نور با امکان تغییر رنگ بر زیبایی این محصول افزوده است و آن را برای مهمانی‌ها مناسب کرده است. این مدل یکی از پرقدرت‌ترین اسپیکرهای برند مکسیدر است و توان خروجی آن برابر ۱۷۰۰۰ وات است. قبل از معرفی ‌اسپیکر، باند بلوتوثی دی جی مکسیدر Maxeeder MX-DJ2101 CN1003 نگاهی به تولید کننده آن بیندازیم. برند مکسیدر در سال ۱۹۷۹ در لندن پایه گذاری شده و از آن تاریخ تا به امروز با تولید محصولاتی در زمینه‌های مختلف و صادرات آنها به کشورهای دیگر توانسته جایگاه خوبی را از آن خود کند.

محصولات مرتبط

توسط Zhu Yanfeng

Zhu Yanfeng