مدل النگو طلا جدید عروس 1401 النگو جدید 2022 النگو استخوانی جدید مدل النگو طلا ایرانی

این موضوع تا حدی به سلیقه شخصی و همچنین به طراحی النگو بستگی دارد. النگوها زیورآلاتی هستند که در تماس مستقیم با فعالیت‌های روزمره زندگی قرار دارند، سرمایه‌گذاری در ساخت النگو طلا با طرحی زیبا و بادوام که بتواند استفاده روزانه را تحمل کند بسیار مهم است. هنگام خرید النگو طلا، مهم است که تناسب، سبک و جنس مناسب را انتخاب کنید.

النگو پروفیلی

برای اینکه النگو راحت­تر روی دست شما جابجا شود، بهتر است به اندازۀ 1 الی 1.5 سانتی متر بزرگ‌تر از اندازۀ مچ‌تان باشد. برای اینکه سایز مچ خود را اندازه گیری کنید کافی است مچ دست را به حالتی که قرار است النگو را دست کنید درآورید. سپس انگشت شصت و انگشت کوچک خود را به هم بچسبانید و سعی کنید مانند الگو از مچ عبور دهید. نقطه­ای که دو انگشت شما بیشترین فاصله را از یکدیگر داشتند، بهترین محل برای تعیین سایز النگو طلاست. حتما می دانید که النگو یکی از مهمترین اکسسوری ها برای خانم ها و دختران ایرانی است. مدل النگو طلا در بازار ایران انواع و اقسام مختلفی دارد که بسته به نیاز هر فرد متفاوت است.

النگو طلا مدل: الماس (کد

حالا که با توضیح النگوی طلا و کاربرد آن آشنا شدید بهتر است انواع آن را نیز بشناسید تا بتوانید هنگام خرید النگو طلا بهترین مدل باب سلیقه خود را پرفروش ترین مارک لوازم آرایشی در ایران پیدا کنید. در ادامه‌ی این بند به شرح جزئیاتی درباره انواع النگو طلا جدید خواهیم پرداخت. اما شما همچنین می توانید النگو طلا سفید، قهوه ای و سبز در طرح های زیبا و جذاب که در بازار طلا فروشان موجود است را بخرید. اگر دست‌هـای باریک و استخوانی دارید، النگو ریز برای شـما مناسب‌تر اسـت.

  • النگو در دست شماست و در طول روز ممکن است، با دچار ضربه شود و یا با لباس یا هر وسیله دیگر برخورد داشته باشد که در برخی از موارد سبب ایجاد ترک و شکستگی آن می‌شود.
  • امّا شاید بهتر باشد کـه بـه یک النگو تک بسندة نکنید و دو یا سه النگو ریز را درکنار هم امتحان کنید.
  • این مدل النگو بسیار زیباست، به راحتی می­توان در مواقع لزوم از آنها استفاده کرد و لازم نیست دائما آنها را بپوشید.
  • بنابراین حتما باید به مراکز معتبر مراجعه شود تا بتوان از خرید خود مطمئن بود.
  • به طور کلی عیار معیاری برای سنجش میزان خالص طلاست؛ زیرا طلا فلزی نرم و شکل پذیر است.
  • همچنین برای انتخاب مناسب­ترین سایز می­توانید از مواردی که در ادامه ذکر شده نیز استفاده کنید و مقادیر پیش رو را به مقداری که اندازه گرفته­اید اضافه کنید.

مدل النگو طلا جدید عروس 1401 النگو جدید 2022 النگو استخوانی جدید مدل النگو طلا ایرانی اگر رنگش تغییر یافته بود یا دچار خط‌وخش شده بود از خرید آن اجتناب نمایید. اگر بارها از خرید اینترنتی خود رضایت کافی را نداشته اید، با بررسی مطالب سایت شما می توانید دید بهتری در مورد خرید یا نخریدن محصولات به دست آورید. همچنین زرگران ماهر ما میتوانند هر نوشته ای که شما درخواست کنید را روی النگو طلا شما حکاکی یا با لیزر ثبت کنند.

امّا شاید بهتر باشد کـه بـه یک النگو تک بسندة نکنید و دو یا سه النگو ریز را درکنار هم امتحان کنید. النگو طلا نوعی دستبند طلا است که مانند دستبند های زنجیری قابلیت تغییر سایز را ندارد، از این رو باید به سایز آن بسیار دقت کنید. در هنگام خرید النگو طلا همواره باید نکات زیادی را مد نظر قرار داد، که یکی از این نکات مهم، داشتن اطلاعات از اندازه مچ دست می‌باشد. برای اینکه النگو را به‌راحتی از دستان خود خارج کنید در این قسمت راهنمای خرید النگو نکات کاربردی و ویژه‌ای را به شما ارائه خواهیم کرد. تفاوتی ندارد که النگوی شما طلای زرد و سفید باشد یا النگو کوارتز، النگو اوپال، النگو مروارید النگو الماس یا النگو انیکس باشد.

توسط Zhu Yanfeng

Zhu Yanfeng