قیمت پرده زبرا لیست قیمت پرده زبرا با بهترین کیفیت و قیمت دیجی پارکت

با انتخاب پرده زبرا علاوه بر اینکه یک گزینه کاربردی و جذاب را برای دکوراسیون خود انتخاب کرده‌اید، می‌توانید به راحتی و تنها با یک حرکت نور اتاق را کنترل کنید و از کارایی این پرده لذت تمام را ببرید. از پرده‌ زبرا ساده ، پلیسه و طرحدار می‌توان در منازل ، اتاق های اداری و هتل ها استفاده کرد که جایگزین بسیار بهتری برای پرده هایی پارچه ای و لوردراپه ای هستند. استفاده از مدل های طرحدار و گلدوزی برای پذیرایی یا اتاق‌هایی مناسب است که قصد دارند با طرح خاص و جذاب ، زیبایی خانه را دوچندان کنند. باتوجه به این دلایل بهتر است در منازل خود از پرده های زبرا استفاده کنید.

بعد از اون پرده رو با آب ولرم خیس کنید تا گرد و غبار روی سطح پارچه از بین بره و تمام سطح پرده بطور کامل خیس بشه. ظاهر پرده زبرا راه راه است به همین دلیل زبرا نام گرفته است، زبرا به معنای گره خر در زبان انگلیسی بوده که این حیوان همانطور که می دانید راه راه است. شست و شوی پرده زبرا دارای مراحل مختلفی است که در ادامه به طور کامل به آن می پردازیم. در کنار مشاهده انواع طرح ها و رنگ های مختلف ، این فرصت را دارید که از سایر محصولات تزئینی دیدن نمایید. ترکیب دو پرده بر روی هم علاوه بر زیبایی باعث کنترل نور خورشید و مهتاب در شب خواهد بود. طرح‌های جدید این سبک از پرده‌ها، الهام بخش طبیعت هستند و گرما و امید را به خانه‌های شما هدیه می‌دهند.

و می توان انواع تصاویر کودکانه، کارتونی و مورد دلخواه کودکان و نوجوانان را به صورت چاپ روی پارچه زبرا انجام داد. ممکن است برای بسیاری از افراد این سوال مطرح گردد که چه تفاوتی میان پرده زبرا چاپی و یا پرده شید وجود دارد؟ برای پاسخ به این سوال باید گفت که علت این تفاوت به همان ویژگی ذاتی پرده زبرا برمی گردد. برای اینکه پرده زبرا را به دیوار یا سقف وصل کنیم، ابتدا باید با توجه به متراژ کلی پرده ۱۰ الی ۱۵ سانتی متر به سمت داخل پرده علامت گذاری شده و توسط دریل سوراخ شود. سپس توسط پیچ و رولپلاک پایه دیواری یا سقفی را نصب کرده و در نهایت پرده را نصب می کنیم.

  • این پرده ها به صورت مونتاژ شده و آماده نصب عرضه می‌شوند که برای نصب تنها باید پایه های نگهدارنده را به سقف یا دیوار متصل کنیم و سپس کانال زبرا را به پایه ها متصل کنیم.
  • از دیگر فاکتورهایی که بر روی قیمتِ پرده زبرا ایرانی تاثیرگذار است می‌توان به متراژ پرده، طرح و مدل آن، نوع پرده و …
  • پرده‌ی رومن، یکی از جدیدترین انواع پرده های زبرا هست که از یک پارچه بدون آستر تشکیل شده است.
  • پرده زبرا مدل تک مکانیز را می توان به ۲ صورت، دستی و الکترونیکی استفاده نمود.

بلکه مبل زبرا، فرش زبرا و کاغذ دیواری زبرا در ایجاد فضایی مدرن در پذیرایی نقش به سزایی دارند. در این خصوص حتماً از کارشناسان و متخصصان دکوراسیون داخلی راهنمایی بخواهید. برای مثال پرده های زبرا چاپی و طرح گل دار قیمت بیشتری نسبت به مدل های کاملا ساده دارند. برای مساحت های زیر 1.5 متر به اندازه همان 1.5 محاسبه خواهد شد.

پرده زبرا کد ۱۰۳۴

قیمت پرده زبرا لیست قیمت پرده زبرا با بهترین کیفیت و قیمت دیجی پارکت

این مکانیزم به گونه ای میباشد که شما می‌توانید به مقدار دلخواه نور ورودی را تنظیم کنید یا حتی کاملاً جلوی ورود نور را بگیرید، اما پرده‌ی شید به دلیل یکپارچه بودن آن، این قابلیت را در خود فروش پرده ندارد. در واقع مکانیزم جمع شوندگی در این نوع پرده به گونه ایی است که این دو لایه پارچه به وسیله یک رول جمع می شوند. و می توان انتخاب کرد که راه های تور و پارچه بر هم منطبق شوند که در این صورت از ورود نور به محیط جلوگیری می شود. به عبارت بهتر امروزه پرده صرفا در منازل و فضاهای خصوصی به کار گرفته نمی شوند.

پرده زبرا دارای ویژگی های زیادی است که در ادامه به توضیح آن می پردازیم. پرده‌ زبرا در مدل های ساده ، پلیسه ، طرح دار ، گلدوزی ، چاپی و دیگر مدل ها تولید می‌شود که بسته به سلیقه خودتان می‌توانید هر یک از آن ها را انتخاب کرده و در ترکیب دکوراسیون از آن استفاده کنید. به یاد داشته باشید در پرده‌های با طول زیاد (بیش از three متر) تعداد رول پلاک‌ها و پیچ‌ها جهت محکم‌تر شدن پایه در سقف یا دیوار لازم است بیشتر باشد تا پرده به خوبی در جای خود قرار گیرد.

پرده زبرا کودک

لایه های تیره برای جلوگیری از تابش نور خورشید و پرتوهای UV بسیار مناسب هستند و خانه شما را به محلی زیبا تبدیل میکنند. یک سیستم هوشمند میتواند در زمان مورد نظر شما پرده ها را باز و بسته کند. پس میتواند کنترل خوبی برای انرژی باشد و امنیت منزل را در زمان عدم حضور شما تامین کند. روش های مختلفی برای این کار وجود دارد اما اگر به دنبال یک راه حل آسان و ساده هستید میتوانید بخار آب را انتخاب کنید. بخار تولید شده از آب نه تنها ذرات گرد و غبار را از بین میبرد، بلکه میکروب های بیماری زا را هم نابود خواهد کرد.

توسط Zhu Yanfeng

Zhu Yanfeng